ויראלי

זוכת האח הגדול בחשיפה מטרידה: "מבואסת, תקופה קשה נפשית"

שי מיקה סיפרה מבית המלון בו חוותה חופשה זוגית מפנקת: "אכלתי המון שטויות וכל העבודה הקשה שלי, כל החיטוב, והירידה במשקל הלכה לפח. מבאס מאוד"
מערכת ice |  1
שי מיקה ויעל בר זוהר בראיון (צילום מתוך האינסטגרם)
שי מיקה, זוכת האח הגדול לשעבר, יחד עם בעלה מאור ויצמן המריאו לחופשה זוגית רומנטית בפאפוס, יוון, כדי לחגוג את הולנטיין דיי. אבל למרות הכל, היא חווה תקופה לא קלה באופן אישי והתרחקה מהמלצמות עד כמה שיכלה. הדיכאון בדבריה גם עלה לה בשינוי במשקל.
בפוסט ששיתפה מבריכת המלון בחופשה כתבה שי מיקה: ״אני בבריכה ואני מבואסת, בגלל התקופה הקשה הנפשית שהייתה לי, אכלתי המון שטויות וכל העבודה הקשה שלי, כל החיטוב, והירידה במשקל הלכה לפח. מבאס מאוד".

עוד סיפקה:: "חוזרת לארץ, לשלושה חודשים קשוחים של התוכנית שלי אין מה לעשות, רק ככה אפשר להגיע לתוצאות אמיתיות. באכילה נכונה, וספורט. זה המצב. מקווה לחזור לעצמי כבר״.  רק לאחרונה שי מיקה עלתה שוב לכותרות בנסיבות שליליות בשל חלקה בסערת הנידה יחד עם יעל בר זוהר. כזכור, תחקיר גילה כי היא חשפה שהיא שומרת נידה תמורת תשלום זאת במסגרת תוכן שיווקי שקידמה.
הצופים שלה לא ידעו על כך וכזכור, כנגד מיקה ובר זוהר אף הוגשה תביעה ייצוגית של הטעיית הצרכן בסכומי עתק. מאז, בסביבתה הבהירו כי הפרשה גרמה לה נזק נפשי רב.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    שי מיקה
    נריה תיפן 02/2023/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אוי אוי אוי, מרתק......
    סגור