ויראלי

האקסית של אייל גולן מתפוצצת: "חארות, תישרפו בגיהנום חלאות"

לאחר הפיגוע הטרגי בירושלים, רוסלנה רודינה כתבה בכאב: "נמאס שעל דברים פוליטיים משלמים האזרחים בחייהם. נמאס כבר ומה שיותר נמאס שאין כבר איך לנחם. ליבי עם המשפחות, פשוט כאב לב ענק" והוסיפה אימוג'י של לבבות שבורים"
מערכת ice |  3
רוסלנה רודינה (צילום מסך קשת 12)
בעוד שכבר נמסר כי יש נרצח שלישי בעקבות פיגוע הדריסה שארע ביום שישי האחרון בירושלים. יממה לאחר שמותם של יעקב ישראל פלאי בן ה-6 ושל אלתר שלמה לדרמן בן ה-20, במהלך השבת נקבע מותו של אחיו בן ה-8 של יעקב ישראל, אשר מנחם פלאי, שנפצע בצורה אנושה בפיגוע והיום הרופאים נאלצו לקבוע את מותו. הסלבס מתקשים לקבל את האירועים.
האקסית של אייל גולן וכוכבת 'הישרדות VIP' לשעבר רוסלנה רודינה כתבה בחריפות: "חארות, חארות, אמן תישרפו בגיהנום. נמאס כבר, נמאס שהמדינה לא ידועת להעניש כמו שצריך את החלאות האלה".
עוד הוסיפה בזעם רודינה: "נמאס שעל דברים פוליטיים משלמים האזרחים בחייהם. נמאס כבר ומה שיותר נמאס שאין כבר איך לנחם. ליבי עם המשפחות, פשוט כאב לב ענק" והוסיפה אימוג'י של לבבות שבורים.
  
הנרצח השלישי בפיגוע, אלתר שלמה לדרמן, התחתן רק לפני מספר חודשים. אשתו, שהייתה לצידו בעת הפיגוע, ניצלה בנס. השניים היו בדרכם לעשות את השבת אצל הוריו. בעקבות ההסלמה בשבועות האחרונים, אמר בשטח השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר, כי צריך להיערך למבצע חומת מגן 2, אך הדבר לא תואם עם ראש הממשלה ושר הביטחון ולכן לא ברור באם מבצע כזה ייצא לפועל.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    רוסלאנה
    יעקב 02/2023/18
    הגב לתגובה זו
    1 0
    הכי יפה שיש ,נסיכה אמיתית
    סגור
  • 2.
    רצח הילדים
    דור 02/2023/16
    הגב לתגובה זו
    1 0
    כל עןד אין לוק עונד מוות למחבלים ועל עוד מכנים את המחבלים הרוצחים ' פלסטינים' ם ימשיכו לרצוח יהודים דאיפת האוצחיל סה להכנס לבית כלא ישראלי. 3 ארוחות חינם. מיטה נקיה ולימודים אקדמאיים אז גם רוצחים וגם מקבלים פרס.
    סגור
  • 1.
    חיפה
    אמנון 02/2023/12
    הגב לתגובה זו
    3 1
    מי לימד אותך לדבר,תת תרבות.
    סגור