ויראלי

רותם סלע ואסי עזר בריב? "אתה לא בת", "מזהיר אותך"

הזמנת יום הולדת תפרק את הקשר של שני המנחים? "היא רק מתארגנת ליום ההולדת שלה, אני ראיתי. אני כבר ראיתי את הקבוצה. אם אני לא מוזמן לאירוע הזה...", אמר עזר לחברתו בפרק של נינג'ה ישראל, אך סלע מבחינתה ענה: "אתה לא מוזמן, זה לא אירוע, ערב במסעדה, מה אתה קשור?"
מערכת ice |  4
אסי עזר ורותם סלע. לא עזרו (צילום יחסי ציבור)
פשוט אי אפשר להפריד בין צמד המגישים הכי מוכר של "קשת 12", אסי עזר ורותם סלע, שכמעט מדי ערב נמצאים על המסך שלכם. אחרי שהנחו את "הכוכב הבא", "רק רוצים לרקוד" ו"נינג'ה ישראל", האם יש קרע בין השניים שאף אחד לא צפה בגלל הזמנה שלא קרתה ליום הולדת?
"די עם הטלפון!", צועק עזר על סלע, בקטע מהפרק הקרוב של "נינג'ה ישראל". אני לא יכול לעבוד איתה ככה". סלע השיבה לו: "אין עבודה אבל, מה אני אמורה לעשות?". "היא רק מתארגנת ליום ההולדת שלה, אני ראיתי. אני כבר ראיתי את הקבוצה. אם אני לא מוזמן לאירוע הזה...".

סלע מבחינתה ענה: "אתה לא מוזמן, זה לא אירוע, ערב במסעדה, מה אתה קשור?", על כך השיב לה חברה הטוב: "זה ערב בנות, עם חברות שלי וחברות שלך. אז אני גם בת", סלע כעסה: "אתה לא בת" והוא המשיך: "אני מזהיר אותך, יהיה לך סוף איתי".
"אני אעלה את זה בקבוצה, בפני הבנות והן יגידו מה שהן יגידו", אמרה לו סלע והוא ענה: "לא, את תודיעי להן שאני בא. חוצפה, אין, היא גמרה אצלי, נשבר לי ממנה. כשאני לא הזמנתי אותך ליומולדת של אלברט, מה עשית!". סלע סיפרה: "זה מצומצם ל-6 אנשים, אתה הזמנת 40 איש", עזר השיב במבוכה: "אלברט לא... לא היה מקום ב... לא היה... שולחן קטן. מה זה קשור? מה היא קשורה. יאללה".
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    שני ילדים טפשים (ל"ת)
    ראובן 02/2023/06
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 2.
    זוג המטומטמים ביותר בתולדות הטלוויזיה (ל"ת)
    דניאל 02/2023/05
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • 1.
    הצמד הזה ל אאאאא על
    אני 02/2023/05
    הגב לתגובה זו
    2 0
    המסך שלי כל ערב ולאאאא בכלל. יש סרטים יפיםם בנטפליקס.. מ2 הגמורים האלה והתוכניות הישראליות שמחקות את כל תוכניות חו"ל ודפקו לכווולם את המוח. פסיכי מי שרואה.
    סגור
  • תוכנית שלהם כבר נאנס לראות אותם (ל"ת)
    שושי 02/2023/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור