ויראלי

אחרי שנתיים ביחד: טיילור מלכוב ולירן דנינו נפרדו סופית

בני הזוג שחוו משבר עמוק ביחסים, עד כדי כך שבעקבותיו מלכוב עזבה את דירתם המשותפת, כאשר השניים אף היו בחיפושים אחר דירה חדשה לעבור אליה, החליטו להפריד כוחות
מערכת ice | 
טיילור מלכוב (צילום אינסטגרם)
את זה אף אחד לא ראה מגיע. אחד הזוגיות הפוטוגניים והיציבים בביצה, טיילור מלכוב ולירן דנינו שהפכו במשך השנתיים האחרונות לזוג נוצץ לאחר שמלכוב נפרדה מבן זיני, הכירה את דנינו ומאז הספיקו השניים לעבור לבית משותף, להתקרב לדת ואפילו לדבר על חתונה מתקרבת, נפרדים באופן סופי.
רק בסוף השבוע האחרון דווח כי בני הזוג נמצאים בתהליך של משבר עמוק ביחסים, עד כדי כך שבעקבותיו מלכוב עזבה את דירתם המשותפת, כאשר השניים אף היו בחיפושים אחר דירה חדשה לעבור אליה, אבל כעת אושר כי הם יותר לא ביחד.

יש לציין כי הפצצה הגיעה אחרי שרק אתמול חשפה הכוכבת הצעירה בראיון על הזוגיות עם דנינו: "הזוגיות בסדר גמור. את שנתיים וחצי כזה ואני לקראת שחרור, אתה חושב מה קורה קדימה ובסדר בינתיים".
מהי יקרה קדימה? "לא להלחיץ. לא, כאילו כולם מבינים את פער הגילאים וכולם חושבים שזה עוד רגע יגיע אבל אני רק עכשיו משתחררת ואנחנו מדברים על זה בצורה מאוד מאוד פתוחה שצריך רגע להתייצב ולהגשים עוד חלומות, ואני נורא עוד צעירה". השמועות על חתונה: :"לא אני עדיין לא מוכנה לטבעת".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה