ויראלי

תגלית מרעישה: חללית תועדה מעל מגרש כדורגל

תיעוד תמים של שקיעה מעל אצטדיון כדורגל בגבול בין מקסיקו לארצות הברית הפך לוויראלי במיוחד, לאחר שלטענתו של חוקר העב"מים המפורסם ביותר במקסיקו, חיימה מאוסן, מדובר בוודאות בצלחת מעופפת. מה דעתכם?
מערכת ice | 
החללית במקסיקו (צילום טוויטר @DailyLoud)
תיעוד תמים של שקיעה מעל אצטדיון כדורגל בגבול בין מקסיקו לארצות הברית הפך לוויראלי במיוחד, לאחר שלטענתו של חוקר העב"מים המפורסם ביותר במקסיקו, חיימה מאוסן, מדובר בוודאות בצלחת מעופפת.
הצילום צולם על ידי אוהד כדורגל בזמן שהשמש שקעה מעל אצטדיון הכדורגל של FC חוארז. אותו אוהד צייץ את התמונה השבוע, ותייג את האופולוג חיימה מאוסן. מאוסן צייץ בחזרה שהוא שיפר את התמונה באמצעות בינה מלאכותית, ואין לו ספק שאכן מדובר בעב"מים.
"אני מאמין שזו ספינה ממקור לא אנושי", הגיב מאוסן בטוויטר. התצלום מראה את אסטדיו אולימפיקו בניטו חוארז, האצטדיון הביתי של קבוצתחוארז, במרחק שני קילומטרים בלבד מאל פאסו, טקסס - ביום שבת שעבר במהלך משחק מול קבוצה מטיחואנה. כתם כהה ליד השמש בפינה השמאלית העליונה של התמונה זוהה כעב"ם הפוטנציאלי.
לאחר מכן, מאוסן הסביר כי הייתה שם בוודאות חללית, ובנוסף לכך אף טען כי יש שדה כוח גלוי סביבה. הוא גם שלל לחלוטין את האפשרות שמדובר במטוס שמכיר טייס או במזל"ט. קבוצת הכדורגל של חוארז אף שלחה הזמנה בטוויטר למאוסן שיגיע לחקור את התגלית המרעישה מאצטדיון הקבוצה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה