ויראלי

סידרה חזייה ושברה את הרשת: תום חיימוב וליה נגה ויראליים

בלוגר צרפתי תיעד את תום חיימוב וליה נגה על השטיח האדום בפרמיירה לסרט בפריז, כאשר נגה סידרה את חזייתה בתוך השמלה. הסרטון בטיקטוק גרף מיליוני צפיות תוך זמן קצר ברחבי העולם
מערכת ice | 
תום חיימוב וליה נגה (צילום אינסטגרם)
יוצא "האח הגדול" תום חיימוב וחברתו ליה נגה הפכו לוויראליים בצרפת, בסרטון שצולם במקרה ותועד על ידי בלוגר מקומי כאשר הזוג התייצב על השטיח האדום בפרמיירה חגיגית בפריז לסרט החדש "בבילון".
הבלוגר הצרפתי נוהג לצלם מפורסמים באירועים מתוקשרים ולפרסם בטיק טוק הפופולארי שלו. ליה נגה משכה את עינו ועדשתו של הצלם כאשר הבחינה שחזייתה מבצבצת מבעד לשמלה, וסידרה אותה בחינניות. מסתבר שהגולשים מאוד אהבו את הסרטון והוא גרף למעלה מ-4 מיליון צפיות בזמן קצר. התגובות בעיקר תהו מי הזוג האנונימי שצועד על השטיח האדום.

תום חיימוב היה דייר בעונה השלישי של האח הגדול, שם הכיר את האקסית המפורסמת גל גברעם, והזוגיות הנוצצת נמשכה גם אחרי שיצאו מהבית, עד שבאה לקצה באפריל שעבר. לפני מספר חודשים החל חיימוב לצאת עם ליה נגה, דוגמנית בת 20, ששמה נקשר בעבר לשני מפורסמים אחרים כוכבי ריאליטי, הזמר יהונתן מרגי וג'וזי זירה.
 
@jack_bsst Réponse à @user628203603348 at Brad Pitt movie #fyp #fy #pourtoi ♬ Love You So - The King Khan & BBQ Show
הזוגיות של חיימוב ונגה נחשפה בנובמבר האחרון כשתועדו בתמונות לוהטות בחופשה משותפת בסיני. הם עשו זאת כאשר נגה דיברה עימו בפודקאסט שלה שעוסק בדימוי גוף ובריונות ברשת. במהלך השיחה חיימוב פנה לנגה כבדרך אגב ושאל: "איך זה גורם לך להרגיש בתור בת זוג שלי?", ואף הוסיף בהמשך: "את הבן אדם שהתאהבתי בו".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה