ויראלי

שירה איסקוב נחשפת: מדוע ניתקה קשר מהאישה שהצילה אותה מרצח?

עדי גוזי, שהצילה את שירה איסקוב אחרי שבעלה לשעבר של איסקוב, אביעד משה, כמעט רצח אותה, חושפת שהיא ניתקה איתה כל קשר: "היא לא רוצה להיות איתי בקשר. אני לא אכפה את עצמי עליה. מה עשיתי לך? אני לא עשיתי לך שום דבר רע"
מערכת ice |  295
שירה איסקוב (צילום אינסטגרם)
לפני קצת יותר משנתיים, מדינת ישראל הוכתה בתדהמה אחרי החשיפה על התקיפה האכזרית של שירה איסקוב בידי בעלה לשעבר, אביעד משה, במסגרתו משה הכה את איסקוב עם מערוך, ולולא אישה אחת בשם עדי גוזי, שכנתה וחברתה של איסקוב, היא לא הייתה נשארת בחיים, אחרי שגוזי הגיעה אליה לדירה והצליחה להציל אותה ממוות.
היום (חמישי) גוזי ערכה ראיון מקיף ב"מאקו", במסגרתו סיפרה כי איסקוב ניתקה איתה את הקשר: "אני לא עשיתי את מה שעשיתי כדי להתפרסם. לא הצלתי את שירה כדי שימחאו לי כפיים או יציעו לי להשיא משואה, עשיתי את זה נטו כדי להציל את החיים שלה. הפרסום הוביל להמון שיפוטיות נגדי, אני פגועה", סיפרה בפתח דבריה.
גוזי חשפה את הקושי הנפשי שהגיע בעקבות כך: "אז הצלתי אישה ממוות, נכון. אבל מישהו יודע מה קרה אחר כך? מישהו בכלל חשב מה עברתי אחרי המקרה הזה? אף אחד לא יודע שסבלתי מטראומה רצינית, לקחתי כדורים פסיכיאטריים, התפרצה אצלי מאניה, הייתי בהיי מטורף, בזבזתי את כל החסכונות שלי, כמעט התגרשתי, נכנסתי לדיכאון והיו לי מחשבות אובדניות. את הדברים האלה אף אחד לא יודע".
על ההתנתקות מאיסקוב היא מספרת: "שירה ואני לא בקשר ומעולם לא היינו באמת בקשר. התנתקנו מרגע שהעליתי אותה לאמבולנס מחוץ לבית שלה. זו הייתה בחירה שלה, ואני מכבדת אותה. אני לא מחפשת שתגיד לי תודה על זה שהצלתי את חייה. אני לא הצלתי את חייה. בורא עולם הציל אותה ואני הייתי רק השליחה שלו".
"הדלקנו יחד את המשואה, אבל לא היה בינינו שום שיח. החזרות היו בנפרד וכל אחת הייתה באוהל נפרד. היא לא רוצה להיות איתי בקשר, ובשביל לדעת למה צריך לשאול אותה. אלו לא שאלות שצריך לשאול אותי. ניסיתי לדבר איתה, אבל הרגשתי שהיא לא בעניין. אני לא אכפה את עצמי עליה. אם אני שולחת לה פעם במיליון שנה 'מזל טוב' ו'חג שמח' והיא אפילו לא מגיבה לי, אני מבינה שהיא לא רוצה קשר איתי. מה עשיתי לך? אני לא עשיתי לך שום דבר רע. אני לא יודעת אם היא כועסת עליי. אני יודעת שיש פה ריחוק, ואין לי מושג מאיפה הוא מגיע".
תגובות לכתבה(295):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 198.
    כועסת כי לא נתת לה למות
    יוסף 09/2024/07
    הגב לתגובה זו
    0 2
    כנראה רצתה למות ומפילה הכול עליך
    סגור
  • 197.
    פשוט בושה
    רויטל 08/2023/08
    הגב לתגובה זו
    11 0
    לא יאמן ולא נתפס לנתק קשר ולהתנכר אל המצילה שלה הבחורה הזאת תסלחו לי לא שפויה איך אפשר שלא להעריץ את האישה שהצילה את חייה תוך סיכון חייה וילדיה , והכי מעצבן אותי שהיא אומרת שעדי עושה לא טריגר וטראומה אבל לעשות הרצאות וכתבות ולספר את הסיפור שוב ושוב זה לא עושה לה טראומה , שירה חולת פרסום היא מעריצה את מוטי רייף וציפי רפאלי אלו שמקדמים אותה בברנז'ה היא מבחינתי לא מודל לחיקוי ולא כלום עדי היא המודל לחיקוי נקודה
    סגור
  • 196.
    שירה איסקוב אלופה
    הילה 07/2023/31
    הגב לתגובה זו
    15 4
    פשוט אלופה היא פשוט העלימה את עדי גוזי מהתודעה והיא וחבריה מהברנזה התל אביבית, הקורבן נהפכה לגיבורה ומעוררת הערצה עושה הרצאות ונהייתה מובילת דעה והגיבורה האמיתית הפכה אותה לרודפת פרסום ורוכבת על הגב שלה עד שיש הרבה נשים שמאמינים לזה , אז עדי פה היא הגיבורה היא המעוררת השראה ממנה צריך ללמוד לא נתפס שפשוט הארגונים רשויות לא מזמינים אותה להרצאות ממנה צריך ללמוד !!!
    סגור
  • 195.
    עוד בוכרית
    דני 07/2023/02
    הגב לתגובה זו
    7 4
    שעשתה תמוות לבעלה והוציאה אותו מדעתו
    סגור
  • 194.
    לא יאמן
    אושר 06/2023/27
    הגב לתגובה זו
    12 0
    איך אפשר לנתק קשר עם אדם שהציל אותך תוך סיכון חייה , שירה כפויית טובה וחולת פרסום עלק אומרת שעדי גורמת לה לטראומה הרי היא עושה הרצאות יום יום על ניסיון הרצח זה לא עושה לה טראומה רק מי שהצילה אותה ממש , עדי את פה הגיבורה את פה ההשראה לא רק לנשים גם לנו הגברים האומץ שלך בלי לחשוב על ההשלכות האנושיות החמלה האהבת אדם הערבות ההדדית כמה תכונות יש לך לא בכדי הבן שלך קרא לך ואת קראת לאבא שלך שושלת משפחתית למופת את צריכה לעשות יום יום הרצאות בכל מקום ובכל מוסד חינוכי גיבורת ישראל !!!!
    סגור
  • טען עוד
  • 193.
    יכול להיות שהשתן עלה לגב איסקוב לראש?
    אסי 06/2023/19
    הגב לתגובה זו
    4 3
    אם היא לא מתייחסת אליך היא תמצא עצמה בסוף אחרי כל הטרללת לבד.
    סגור
  • 192.
    זה לא מכובד האישה הצילה אותך.. (ל"ת)
    מיכל 06/2023/07
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 191.
    לא הבנתי מה הסיבה ששירה אינה מוכנה להיות בקשר?
    זוהרי 05/2023/24
    הגב לתגובה זו
    2 0
    שירה איסקוב נהייתה סלבריטי וכולם מקרקרים סביבה, תעלו על נס גם נשים אחרות הראויות לכך יותר
    סגור
  • 190.
    מצער מאוד
    אחת שאיכפת לה 05/2023/07
    הגב לתגובה זו
    5 0
    את עשית מעשה גדול סיכנת את חייך ללא שום מחשבה , כל אדם היה נשאר בקשר חם ואוהב עם מי שהציל את חייו ,אין אנו יכולים לשפוט את נפש האדם שזה דבר מורכב אל תקחי ללב יקירתי את עשית את הדבר הנכון תחזקנה ידייך עם איחולי בריאות והרבה אהבה.
    סגור
  • 189.
    "מודל לחיקוי" ממש, בפרט אחרי ששמעתי את הצד של
    קוף מקוק לבנבן 05/2023/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בעלה לשעבר.
    סגור
  • 188.
    לא יאמן
    מאיה 04/2023/29
    הגב לתגובה זו
    10 0
    לא מאמינה להתנתק מהמצילה שלה האישה שסיכנה את חייה ואת ילדיה פשוט בושה וחרפה שום תירוץ בעולם לא ישנה זאת ובטח התירוץ ששירה אומרתשהיא בפוסט טראומה אבל לעשות הרצאות על ניסיון הרצח ואני הייתי בהרצאה שלה היא מפרטת את הדקירות מראה את הבית מוכתם בדם מראה את בעלה הרוצח זה לא עושה לה טריגר אבל עדי כן פשוט בושה וחרפה איזה מסר היא מעבירה לנשים אחרות פה בקיצור היא כפויית טובה שלא מכירה הכרת הטובה היא מעריצה את מוטי רייף וציפי רפאלי כל היום מסתובבת איתם בהשקות עלק סמל ופעילה חברתית
    סגור
  • 187.
    אשה חסרת כבוד.
    yifat 04/2023/28
    הגב לתגובה זו
    3 0
    זה כאילו שהיא אומרת לאותה זו שהצילה אותה. רציתי שיצילו אותי מהזוגיות. אבל לא שבגללך יגרם לי גירושים. יש אנשים שלא יודעים להעריך באמת.
    סגור
  • 186.
    ממש מודל לחיקוי
    מורן 04/2023/18
    הגב לתגובה זו
    9 0
    איך נשים מעריצות את שירה איסקוב אחרי התנהגות כזאת איך אפשר להתנכר למצילה שלה אחרי שסיכנה את חייה ועכשיו כולם יודעים שנפשה נפגעה כל כך קשה , עדי אותך צריך להעריץ את מודל לחיקוי לערבות הדדית לאומץ לאנושיות
    סגור
  • 185.
    איסקוב אשה מגעילה. רעה. כפויית טובה
    מגעילה 04/2023/12
    הגב לתגובה זו
    4 2
    נוכלת רעה שמתעתעת בתקשורת.
    סגור
  • 184.
    חזקי ואמצי עדי
    מאי 04/2023/11
    הגב לתגובה זו
    8 0
    עדי יקרה, את אשת מופת ודוגמא. חזקי ואמצי
    סגור
  • 183.
    עדי גוזי
    גולדי 04/2023/10
    הגב לתגובה זו
    13 0
    את מקסימה.הצלת את שירה בלי כול מחשבה או אינטרס...נטו הצלת חיים.את יכולה להסתכל במראה ולהיות גאה גם שירה לא בקשר איתך. את גדולה מהחיים.יישר כוח????
    סגור
  • 182.
    לא לשים לב
    לי 04/2023/08
    הגב לתגובה זו
    7 0
    אל תדי י לב ששירה לא תהיה איתך בקשר אים צורך זה שלה וזהו את אל תיקחי ללב כל מדינה ישראל יודעים שבזכותך היא נקודהההה. גוזי ץהיה בריאה ואל תיתייחסי אליה
    סגור
  • 181.
    אל תכעסי עליה היא עכשיו מפורסמת אין לה זמן בשבילך (ל"ת)
    לי 04/2023/05
    הגב לתגובה זו
    10 0
    סגור
  • 180.
    אם זה נכון זה בדיוק המשפט כפיות טובה (ל"ת)
    רון 04/2023/01
    הגב לתגובה זו
    5 0
    סגור
  • 179.
    חבל מאוד. זה היה אמור לשמור על קשר חברות זה לא מובן מא
    בת חן 03/2023/31
    הגב לתגובה זו
    6 0
    מאחלת לעלך בריאות ו שהקב"ה יגמול לך חסד אמן ואמן
    סגור
  • 178.
    גיבורת ישראל !!!!
    מור 03/2023/28
    הגב לתגובה זו
    18 0
    עדי את גיבורה שאין דברים כאלו שמעתי את ההרצאה שלך לפני שנה וחצי בזום תיארת את כל המקרה כמה דברים עברת שם איזה קור רוח איזה אומץ איזה חוכמה להחזיק את שירה בחיים ובמילים מחזקות עד שהעזרה רפואית תבוא הכל בסטיאוציה כל כך קשה עם מחזה הכי קשה שיש ואחרי זה לטפל בתינוק שלא מכיר אותך ואת עוטפת אותו באהבה שעות רבות בלי לדעת מי יבוא לקחת אותו , עצוב מאוד ששירה לא מפרגנת לך בכל ראיון שהיא עושה אבל זה שלה אבל הכי עצוב ומתבייש שאנשים מבקרים אותך מכפישים אותך על זה שאת מתראיינת או שעושה הרצאות איזה אנשים רעים מאחל להם שלעולם לא יצטרכו שכנה כמוך ושיהיו בטוחים שלא תהיה שכנה אמיצה כמוך שסיכנה לא רק עצמך אלא את ילדיך זה מראה לא רק את האומץ ליבך אלא את הלב הענק שלך שעשית הכל כדי להציל אותה את הגיבורה פה ממך צריכים ללמוד אותך צריכים לשמוע בכל מקום ומקום
    סגור
  • 177.
    בולט לעין
    שירה אישה מגעילה 03/2023/28
    הגב לתגובה זו
    9 0
    יעל
    סגור
  • 176.
    שירה
    גלית 03/2023/28
    הגב לתגובה זו
    8 0
    עדי יקירה ,את עשית את שלך ויש לך זכות ענקית .עקבתי אחרי כל כתבה של שירה .לצערי ולא נעים להגיד היא פשוט מתנהגת באף הספורטאים זאת בגנים ... את לא צריכה קשר בכלל איתה חד משמעי לא מכובדת .
    סגור
  • 175.
    עדי את הגיבורה פה !!!!
    הילה 03/2023/26
    הגב לתגובה זו
    20 0
    פשוט לא יאמן כל השבוע כתבה על שירה בידיעות אחרונות מי ישמע מה עשתה סה"כ ניצלה מרצח ע"י שכנה גיבורה וכל הנשים מעריצות אותה כאילו המציאה איזו תרופה , הכי מרגיז בכתבה שום תשבוחת לעדי גוזי ואביה על האומץ הבלתי יאמן פשוט כפויייה טובה שאין דברים כאלו , רק שלשום נרצחה בחורה וכל השכנים שמעו ואף אחד לא ניסה לעצור את זה אז עדי את הגיבורה פה את הסיפור פה זה שהתקשורת הפכה אותה לגיבורה ומובילת דעה זה חרפה והכי גרוע היא עושה הרצאות ומעלימה אותך בהרצאות במקום להלל ולעלות מודעות שאם יהיו מקרים כאלו שכנים יאזרו אומץ להציל, תהיי חזקה עדי ותשקמי את עצמך את הגיבורה פה למרות שהתקשורת מנסה להעלים אותך
    סגור
  • 174.
    היא מכורה להתקרבנות שלה
    לורי שם טוב אמא רעה 03/2023/25
    הגב לתגובה זו
    12 0
    פולחן הקורבנות של תקופתנו יצר גיבורים חדשים. אנשים שלמרות שלא עשו שום דבר מיוחד זוכים להפבה פרסום וכבוד, משום שהם נפלו קורבן לעבירה. ואל תבינו אופתי לא נכון, יופי היא ניצלה , אבל על מה יש לקשור לה כתרים ? על זה שניסו לרצוח אותה ומישהו התערב והציל אותה. בראבו לה באמת . בלי קשר, יש יותק מדי סימני שאלה סביב ההאשמות שלו כלפיה שהיא סטרה לו ראשונה ושאיימה לברוח לו עם הילד ואם זה נכון, אז עדיין טוב שהיא ניצלה ועדיין הוא צריך לשבת בכלא, אבל בחייאת גם היא אשמה באלימות במשפחה ובניכור הורי שהוא מגבה של המאה ה- 20 ואז באמת כבר לא מגיע לה שום כבוד זו שהצילה אותה התנתקה כי היא מרגישה ששירה עם כל הפרסום הזה שהיא זכתה בו על כלום, לא טרחה למנף את זה כדי לגמול לה, או לחלוק איתה בזה באיזשהו אופן, אבל תסמכו על שירה שעשתה קריירה מלהיות קורבן שהיא תוציא את עצמה גם כאן קורבן
    סגור
  • 173.
    עדי האצילה תתעוררי ותמחקי את העבר
    יהודי 03/2023/25
    הגב לתגובה זו
    10 0
    היא לא ראויה לשום תשומת לב מצידך לאור ההתעלמות הבלתי מובנת, עשית מעשה הירואי והצלת נפש בישראלובזה סיימת את תפקידך, נשמי עמוק ושחררי את מצוקותייך ותגיעי לחיים שלווים ורגועים להם את ראוייה,
    סגור
  • 172.
    וואי וואיי
    מייק 03/2023/24
    הגב לתגובה זו
    5 15
    אם זה מה שאת עברת...... תחשבי מה שירה עברה אז סתמי
    סגור
  • מטומ.. טמטום לא עובר. (ל"ת)
    אסי 06/2023/19
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • חשבתי שבהמות כמוך חלפו מהעולם !!! (ל"ת)
    הזועם 03/2023/25
    הגב לתגובה זו
    1 2
    סגור
  • 171.
    קחי עורך דין ותתבעי בביטוח לאומי נכות לכל החיים.
    יעקוב סולמי 03/2023/23
    הגב לתגובה זו
    1 2
    עורך דין וישר לביטוח לאומי...חבל להתחיל ולחפור...הקורבן לא תמיד נקשר למציל, לפעמיים קשה לקורבן להישאר בקשר עם האדם שהציל אותו כי זה מזכיר לו את הטראומה שעבר בעצמו והוא מנסה לשכוח ולהתקדם. אז נכון אולי הייתה צריכה לומר לה זאת וכך לסיים הקשר, אבל, סה מה יש...תתקדמי!.
    סגור
  • איזה זלזול פשוט בושה
    דורית 03/2023/24
    הגב לתגובה זו
    11 0
    ככה לזלזל בבחורה ואמא שסיכנה את עצמה וילדיה כדי להציל אישה זרה במקום לפרגן לה ולהעצים אותה בטח אחרי שעברה פוסט טראומה מזלזלים בה בגלל זה ככה נראית המדינה שלנו זה ששירה לא מפרגנת לה ולא שואלת עליה ומתנכרת עליה זה שלה בלבד אבל שאנשים זרים תוקפים אותה זאת הבושה הגדולה כמה נשים נרצחו בשנים באחרונות ואף אחת לא ניצלה כי אף אחד לא התערב חוץ מעדי גוזי , אז תמשיך לזלזל מקווה שלעולם לא תצטרך שכנה או שכן כזה
    סגור
  • 170.
    תספרו קצת מה עשתה לבעלה כמו כל הבוכריות
    מחקו 03/2023/20
    הגב לתגובה זו
    4 8
    פרסיות ותימניות גם כן מטריפות את הגברים מחרימות אותן ואז רצות לבכות למשטרה איכסה עליה
    סגור
  • 169.
    חסרי לב.
    שיר 03/2023/17
    הגב לתגובה זו
    10 1
    הכי מגוחכים הם אלו שממליצים לה לשחרר. היכן הכרת התודה? היצילה אותך ממות וודאי. חסרת לב , חסרת יושרה
    סגור
  • צודקת מאה אחוז
    דורית 03/2023/19
    הגב לתגובה זו
    18 0
    כל היום עושה הרצאות תמורת כסף רב פתאום ההרצאות לא עושות לה טריגר אפילו מראה את התמונה של בעלה הרוצח במצגת אבל עדי הגיבורה שחירפה נפשה למענה עושה לה טריגר , כפויית טובה איזה מסר היא מעבירה בהרצאות שלה אפילו לא מזכירה את עדי ואת אבא שלה הר ימכל הסיפור המטורף הזה זאת ההצלה ההרואית של עדי ואבא שלה לא מבין איך מזמינים אותה להרצאות מה עשתה רק ניצלה בזכות גיבורה מעדי אפשר ללמוד המון לא רק על אומץ וגבורה על אנושיות אזרחות טובה על חמלה על חינוך לילדים והכרת הטוב
    סגור
  • 168.
    יאללה חפרה לי בראש
    צומי 02/2023/28
    הגב לתגובה זו
    0 3
    תיצעדי לאט
    סגור
  • את בטוחה שיש לך ראש?
    אסי 06/2023/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    א
    סגור
  • 167.
    היא סלב עכשיו! נדחפת לכל השקה! (ל"ת)
    ליטל 02/2023/28
    הגב לתגובה זו
    10 1
    סגור
  • אשכרה
    דורית 02/2023/28
    הגב לתגובה זו
    12 0
    עושה הרצאות כל היום כאילו המציאה את התרופה לסרטן וזרקה את המצילה שלה לכלבים כפויית טובה אין הסבר אחר לזה שום טריגר ושום נעליים רק כסף ופרסום מעניין אותה איך אפשר להתנכר למצילה שלה שמי יודע יכל בעלה גם לרצוח את הילד שלה, עדי גוזי פה היא הגיבורה היא מגיע לה את הכבוד שכולנו נלמד ממנה אני בתור אישה שהעריצה אותה ורואה את ההתנהלות שלה לעדי מתביישת בה היא לא סמל ולא כלום
    סגור
  • 166.
    לא ברור לי מה הבעיה שלך? .תתקדמי....
    מה הקשר ?? 02/2023/21
    הגב לתגובה זו
    2 15
    לרוב המצילים אין טראומה. ויש חיים אחרי המעשה. זה סיפור שיכול רק לקשט את החיים שלך ולא להפריע. הרצון לשמור על קשר בא בד"כ מהניצול כאות תודה. קחי דרך קופ"ח טיפול אצל פסיכיאטר. שירה איסקוב רוצה לפתוח דף חדש לדלג על הזכרונות.... ווולהתקדם.. למרות שנראה לי שמצאה בחור חדש. כאילו מה נסגר איתך? לא למדה את ההלקח. כאילו בלי בחור אין חיים? ידוע שאין חחיים ואין אנושות לגבר בלי אישה. אבל לאישה ילאישה יש חיים אפילו כפולים ומשולשים ועדיין בלי גבר . פסיכית
    סגור
  • יפה אחותי (ל"ת)
    טל 02/2023/28
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 165.
    באמת מוזר....וכואב... (ל"ת)
    לילי 02/2023/19
    הגב לתגובה זו
    7 1
    סגור
  • 164.
    ליבי יוצא אליך עדי. היית שם בשבילה להציל את חייה!
    רוני 02/2023/18
    הגב לתגובה זו
    14 2
    שילמת בבריאותך הנפשית וכמעט גם בזוגיות... אשרך שהיית שם בשבילה, שליחות אלוהית והצלחת להצילה! לדעתי ולתפיסתי את הסיטואציה הרגישה; המפגש ביניכן מעורר בה בכל פעם ולא כנראה... את החוויה הקשה שעברה. הסיבה שחומקת מקשר, בלבד להדחיק ולהשכיח.
    סגור
  • 163.
    מעריצה את מוטי רייף במקום את עדי גוזי
    אורית 02/2023/14
    הגב לתגובה זו
    12 2
    נהייתה סלב במקום להודות ולהעריץ את עדי גוזי שסיכנה את חייה ואת ילדיה כדי להציל אותה וטיפלה במסירות כלכך אנושית בילד שלה היא מעריצה את מוטי רייף וציפי רפאלי זאת התרבות הסלב הכל שם הכל אינטרס פשוט גועל נפש והכי עצוב שלה קוראים סמל ועושה הרצאות על מה ולמה איזה מסר היא מעבירה שם שהיא מעלימה את חלקה של עדי ובני משפחתה של כל הערבות ההדדית והכי מעצבן היא אומרת שעדי עושה לה טריגר כן אבל לדבר על הדקירות בהרצאות ולהראות את התמונה של בעלה הרוצח זה לא מהווה טריגר , בתור מישהי שהעריצה אותה אני מאוכזבת ממנה היא לא סמל ולא כלום מעניין אותה להיות סלב ובכל זאת הכי חשוב שהיא בחיים ותגדל את ילדיה באושר עדי את הגיבורה פה את הסמל פה את צריכה להוות פה ולשמש דוגמאות לכולם התקשורת שכחה ממך אבל אנחנו הציבור לא תהיי חזקה גיבורה והכי חשוב תשקמי את עצמך ובורא עולם לא ישכח את מעשייך שלך ושל אבא שלך וכמובן הבן המדהים שלך
    סגור
  • 162.
    שירה איסקוב
    נונה 02/2023/14
    הגב לתגובה זו
    8 3
    עדי את שלך עשית ובגדול
    סגור
  • מענין למה???????
    אזרח 02/2023/27
    הגב לתגובה זו
    6 0
    נתנה לך את חייך סיכנה את עצמה שניכנסה לבית שהיה בו מטורף זה התודה ש גיעה חה. ממש לא ברור למה
    סגור
  • 161.
    עדי היקרה את אמיצה ואדם טוב תשחררי ותמשיכי הלאה בשבילך (ל"ת)
    לילי 02/2023/10
    הגב לתגובה זו
    19 2
    סגור
  • ניתוק
    ץץץץ 02/2023/11
    הגב לתגובה זו
    8 3
    מאד ייתכן שהזכרונות מהארוע ופניך מזכירים לה את מה שעברה.על תקחי קשה מידי.את אשה עם לב ענק ותמשיכי בחייך.
    סגור
  • וההרצאות לא מזכירות לה? בולשיט (ל"ת)
    אור 03/2023/22
    הגב לתגובה זו
    7 0
    סגור
  • 160.
    שירה איסקוב
    מיכל 02/2023/08
    הגב לתגובה זו
    19 3
    לא ברור לי ממש - איך יתכן ששירה איסקוב לא מכבדת את עדי ג'וזי - לא משנה הסיבה. היא הייתה נרצחת והילד שלה היה יתום המוסד. באמת נשגב מבחינתי. ושום תירוץ לא מתקבל. שירה איסקוב - תתביישי!!!!!
    סגור
  • הדחקה! בחרה כנראה לוותר על הקשר המציף אותה זכרונות קשים (ל"ת)
    ליבי יוצא אליך עדי 02/2023/18
    הגב לתגובה זו
    4 7
    סגור
  • 159.
    לעדי
    מור 02/2023/02
    הגב לתגובה זו
    3 7
    אי אפשר להיות בקשר עם מישהו שמזכיר לנו את הטראומה. זה חלק מהתהליך של להתקדם הלאה. בטוחה ששירה מעריכה אותך וחבל לפרסם כאלה דברים בפרהסיה.
    סגור
  • ממש לא נכון
    דורית 02/2023/03
    הגב לתגובה זו
    21 0
    ברור שלא חייבות להיות חברות אבל מינימום של כבוד והערכה אם זה בהודעות או בפירגונים בפוסטים כאלו ואחרים , ואם עדי עושה לה טריגר אז איך זה שהרצאות שהיא עושה ואני נכחתי בה היא מפרטת את מסע הדקירות של בעלה מראה את התמונה של בעלה הרוצח ואפילו את הבית מוכתם בדם אני אישית חטפתי זעזוע הא זה פתאום לא עושה לה טריגר כנראה הכסף אוכל הכל אז לא קונה את זה שעדי עושה לה טריגר פשוט שירה רוצה להיות סמל לבד כל השאר זה שטויות
    סגור
  • 158.
    השמש זורחת מהתחת
    מאיה 01/2023/25
    הגב לתגובה זו
    11 2
    אני בהלם מזה שאנשים שוכחים מהר מה עשו בשבילם אין פה מדליות אבל חברה טיפה פשוט גועל נפש אם כל הכבוד למה שעברה להודות זו לא בושה
    סגור
  • 157.
    תגובה לעדי
    דנה 01/2023/20
    הגב לתגובה זו
    8 4
    הי עדי, אני בטוחה ששירה מעריכה אותך מאוד ואין שום דבר שבו תוכל להחזיר לך על הצלת חייה.. אבל מה שאני רוצה להגיד לך זה.. שאל תחשבי שהיא לא רוצה איתך קשר בגלל שהיא כועסת עלייך או משהו.. פשוט תביני שכנראה קשה לה לחזור לתקופה הזאת.. והרבה פעמים בנא שהיה איתך בזמן שהיית במצב קשה או במשבר כאשר הוא יחזור לעצמו הוא יעדיף לנתק קשר בגלל שהוא רוצה לפתוח דף חדש ולא להיזכר בתקופה האפילה שהייתה לו.. ואז הוא גם מעדיף לנתק קשר עם הבנא שהיה איתו בכל המשבר הזה גם אם הוא עזר לו.. כי הנפש שלו רוצה לשכוח ולהתחיל מחדש.. וכל עוד הבנא שהיה איתו בקושי נמצא.. זה קשה לו.. לכן עדי יקרה, אל תקחי את זה אישית כי את אישה גיבורה! פשוט תביני את המקום שלה.. את באמת ראויה להערכה!
    סגור
  • להשיב תודה. על מזל טוב שקיבלה זה קשה ???? (ל"ת)
    עודד 01/2023/21
    הגב לתגובה זו
    10 1
    סגור
  • 156.
    את מדהימה וגיבורת על והכי ראויה בעולם
    ציפי 01/2023/19
    הגב לתגובה זו
    27 1
    ואל תקחי ללב . אני בטוח שהיא מלאת הערצה ותודה על שהצלת את חייה אבל יכול להיות שהיא עדיין חיה בצל הטראומה ומיםגש עם המציל עלול לעורר אצלה את הזיכרון המר מהסיטואציה שכמעט מתה. את בהחלט ראויה ומרשימה בכל הראיונות רואים ומתרשמים ממך שאת כל כך אנושית וצנועה ואוהבת אדם. תדאגי עכשיו רק לעצמך את עברת טראומה כמו שחיילים שמצילים את חבריהם גם עוברים ולא רק הפצוע המדמם. הנפש זקוקה לתמיכה ומגיע לך לקבל את הכי טוב תמשיכי בשליחות שלך עם ההרצאות וכל הטוב . בטוחני שתצאי מזהו
    סגור
  • 155.
    שירה איסקוב
    שמחה 01/2023/18
    הגב לתגובה זו
    10 2
    אני כניפגעת פוסט טראומה יכולה להבין שהיא הודפת מעליה כל דבר המזכיר לה את הדבר עצמו זו מגננה נפשית על ג'וזי נכפתה סיטואציה שלא דומה לשום תסריט בעולם ועליה יש חמלה גדולה כי היא נלחמה על שירה כמו לביאה ואנחנו נוטים לשכוח שגם לבריאות מדממות
    סגור
  • שירה
    בועז 01/2023/29
    הגב לתגובה זו
    6 0
    היום היא כבר סלב אז אין מה לעשות ככה זה אנשים
    סגור
  • 154.
    את אישה ראויה להערצה, היא חיה בזכותך
    אלה 01/2023/18
    הגב לתגובה זו
    26 1
    סיכנת את עצמך להציל אותה היא צריכה לברך אותך כל יום, את לא צריכה את היחס שלה, האמת היא נראית קצת טיפוס מתנשא. שיהיה לה בהצלחה ולך בריאות הנפש והגוף גיבורה
    סגור
  • 153.
    את גיבורה
    שלי 01/2023/18
    הגב לתגובה זו
    24 2
    מגיע לך שהחברה תגיד לך תודה. לגבי שירה אני מאמינה שזה קשה לה כי את חלק מהרגע הקשה ההוא וברור שאת המצילה ובכל זאת קשה. תבורכי אישה יקרה וגיבורה
    סגור
  • 152.
    שירה איסקוב
    אלונה אלון 01/2023/18
    הגב לתגובה זו
    17 1
    אני מאמינה לגוזי שעזרה והצילה אותה מתוך טוב לב טהור אני מאמינה לשכנה ב...מאת האחוזים
    סגור
  • 151.
    אחותי הצדיקה
    מיש 01/2023/17
    הגב לתגובה זו
    8 2
    אחותי אין לדעת מה עובר בנפשו של אחר.. אמנם חוויתן יחדיו טראומה רצינית אבל שירה לדעתי נלחמת לשים את הסיפור הזה בצד ועם כל הערכה שלה אליך היא פשוט רוצה לשכוח מהסיפור ולכן התנתקה. זה לא קשור אליך.. מדברת מניסיון וכאב לשמוע מה את עוברת אבל אחותי עצה לי אליך.. תעשי הכל כדי לשחרר את הסיפור ולהמשיך לחיות את העתיד ולהנות מהווה
    סגור
  • 150.
    מעשה אצילי
    חביתוש 01/2023/17
    הגב לתגובה זו
    8 0
    עדי גוזי הצלת נפש בישראל מעשה אצילי. אולי אין חיבור מה שצריך לקרות קורה. המשיכי בחייך
    סגור
  • 149.
    כדאי להבין שהיא רוצה חיים חדשים
    אט 01/2023/17
    הגב לתגובה זו
    4 3
    אל תקחי על עצמך את ההתנהלות שלה. זה שלה. תעבירי קו ותמשיכי בחייך. יש תקופות בחיים שאנשים משנים את הדרך בה הם חיים.
    סגור
  • 148.
    עשית מה שעשית יפה מאוד
    נועה 01/2023/17
    הגב לתגובה זו
    9 5
    עכשיו שחררי
    סגור
  • 147.
    עשית מעשה טוב, את מחפשת הכרה? שחררתי!!! (ל"ת)
    אבי 01/2023/17
    הגב לתגובה זו
    4 13
    סגור
  • תגובה להקיא
    נסיכה 01/2023/17
    הגב לתגובה זו
    16 1
    איכססס איזה תגובה מגעילהההההההה
    סגור
  • 146.
    לדעתי כל פעם שרואה את האישה שהצילה אותה פשוט מחסיר אותה
    א.א.חיפה 01/2023/16
    הגב לתגובה זו
    5 2
    באותו זמן נעצר השעון ושוב חשה את מה שעברה. היא מזכירה לה את כל מה שחוותה נורא לה. ככה זה היא צריכה להתעלם להבין אותה. היא אישה נחמדה . היא שונה ממנה והיא קצת מוזריות
    סגור
  • איזה שטויות
    דורית 01/2023/16
    הגב לתגובה זו
    15 0
    הרי כל יום היא עושה הרצאות על מה שקרה לה ואני עוד שהייתי בהרצאה שלה הייתי בהלם שהיא מראה את התמונה של בעלה במצגת ועוד מתארת אל כל ניסיון הרצח הא זה פתאום לא מעורר טראומה , היא פשוט כואב לב שעדי פתאום נהייתה גם גיבורה וסמל וקוראים לה להרצאות לראיונות עוד בטקס המשואות זה היה ברור לא הסתכלה עליה ועדי אמרה את זה בראיון עשו חזרות בנפרד לא רצתה לראות אותה כפוית טובה זה המילה
    סגור
  • 145.
    איזקוב
    חגית 01/2023/15
    הגב לתגובה זו
    10 5
    זה לא בגללך מותק פשוט. היא רוצה לשכוח מהעבר שאת מזכירה היא פשוט רוצה להעלם תניחי לה עשית את שלך. עם ישראל כולו אומרלך כל הכבוד זהו תשכחי ממנה
    סגור
  • 144.
    בטוח מוכירה תודה ופשוט לא רוצה להזכר
    אור ואהבה 01/2023/14
    הגב לתגובה זו
    8 5
    מה שהיה היה
    סגור
  • 143.
    בקשר לשירה
    שרה יוכבד 01/2023/14
    הגב לתגובה זו
    12 4
    כנראה קשה לה להיזכר ברגע הזה שראית אותה בשפל ולכן היא מתנתקת כדי לא לזכור את כןל הכאב הזה אבל לא בגללך את אישה אמיצה ומעוררת השראה
    סגור
  • 142.
    איך להדליק משואה
    לא הבנתי 01/2023/14
    הגב לתגובה זו
    5 2
    מקבלים מכות רצח כמעת מתים ואז נותנים לך להדליק אבל זה רק אם אתה אישה
    סגור
  • איזה פספוס של הסיטואציה
    ניצן 01/2023/17
    הגב לתגובה זו
    2 1
    וכדי להדליק משואה היית רוצה לעבור את זה גם? תגובה ככ מעציבה שמפספסת את הסמליות שבבחירת המשואה לביטוי והבלטה של מצוקה נוראה וככ נפוצה בחברה שלנו. והגבורה שהגיעה מהשכנה שלא הקשתה עורף והצילה חיים
    סגור
  • 141.
    את אמיצה וטובה ושירה כנראה אנטיפטית או בטראומה
    מאיר 01/2023/14
    הגב לתגובה זו
    12 1
    יש לי הרגשה, עם כול האמפטיה לשירה, שהיא אדם לר קל בלשון המעטה. כמובן שלא הגיע לה לחטוף מכות או ניסיון רצח , היה עדיף פשוט שתתגרש, לכן אני מציע לך, אל תיטרחי להיות איתה בקשר, את תשקמי את חייך ואם היא רוצה היא תתקשר ואם לא אז לא. כול הכבוד לך, תמשיכי הלאה
    סגור
  • 140.
    פרשה גדולה , לא יפה שירה כפוית טובה !
    הודיה 01/2023/14
    הגב לתגובה זו
    21 1
    אין הרבה חברים טובים , תמיד יש אכזבה כל שהיא, אנשים לא יודעים להעריך מספיק, אבל פה לא ממש יודעים מה היה בין שני הנשים באמת אי אפשר לישפוט
    סגור
  • 139.
    עזבי היא עסוקה בלנצל את 15 דקות התהילה
    דנה 01/2023/14
    הגב לתגובה זו
    21 4
    עם כל הצער והכאב למקרה איסקןב ותודה לאל שהצלת אותה את ממש ממש לא בראש שלה היא המשיכה הלאה וכל התהילה והפרסום שנפלו עליה קצת השכיחו מליבה אותך אבל זו דרכו של עולם תטפלי בעצמך ותמשיכי הלאה במדינה הזאת אף אחד לא מעריך או מודה
    סגור
  • ביביסטית נטולת מוח
    שיר 03/2023/04
    הגב לתגובה זו
    0 4
    נכון שאת בעד ביבי?
    סגור
  • 138.
    עדי אץ מרגשת
    דנה 01/2023/13
    הגב לתגובה זו
    12 1
    אי אפשר לשפוט את שירה על בחירתה .. עברה טראומה לכ החיים ומנסה לבשתקם . ואת יקירה את אלופת העולם ! מאחלת לך בריאות הנפש והגוף !!!
    סגור
  • 137.
    קראתי מה אמר בעלה לשעבר, על ההתנהגות שלה כלפיו,
    אין צדק במדינה 01/2023/13
    הגב לתגובה זו
    7 4
    ופשוט הזדעזעתי.
    סגור
  • 136.
    איסקוב עפה על עצמה ועל מה בדיוק
    יו 01/2023/13
    הגב לתגובה זו
    20 2
    ה' יסלח לי האיסקוב הזו כפויית טובה פשוט סנובית והיא מקושרת יש בעלים שעשו יותר גרוע ולא קיבלו מה שהוא קיבל
    סגור
  • 135.
    שירה עסוקה ביחצנות ובלספור את הכסף…
    לא מפתיע בכלל 01/2023/13
    הגב לתגובה זו
    23 3
    הספקתי כבר לשמוע אותה מספרת את סיפור חייה ב 3 כנסים שונים… מודה שזה היה קצת פתאטי אבל זרמתי עם ה״עוצמה״ של מישהי שהיתה על סף מוות… בגדול אין בה כלום. התקשורת הרימה אותה כי צריך גיבורים חדשים… ההתנהגות אל מול מי שהצילה את חייה מעידים על אדם קר ונטול רגש. כרגע רק הכסף מעניין אותה. אולי בעתיד היא תבין
    סגור
  • 134.
    שירה
    יוכי 01/2023/13
    הגב לתגובה זו
    10 0
    שירה רעה אף אחד לארוצה להיות בקשר איתה היא לא יודעת לומר תודה היא רעה הצילו אותך מוות ואת נוטשת בחורה שהצילה אותך בושה
    סגור
  • 133.
    עדי גוזי גיבורת ישראל!!! מסרה את נפשה למען אישה שלא
    הנני 01/2023/13
    הגב לתגובה זו
    24 0
    שלא קשורה אליה בשום צורה. את עלובה שירה. טרפת את התהילה ובעטת במי שהצילה את חייך. כך יראו חייך.
    סגור
  • 132.
    את לא מעניינת שירה. מי שהיתה צריכה לזכות בכפיים זו עדי
    אני 01/2023/13
    הגב לתגובה זו
    14 3
    לא נתת לה ליהנות מ-15 דקות של תהילה. את עלובה.
    סגור
  • 131.
    אישה לאישה
    מורן 01/2023/13
    הגב לתגובה זו
    8 5
    היא בטח התעצבנה שאישה הצילה אותה ולא גבר
    סגור
  • 130.
    אישה לאישה
    מורן 01/2023/13
    הגב לתגובה זו
    6 4
    אני באמת חושבת שיש שנאה סמויה וחוסר פירגון אמיתי לנשים מנשים. מה שלא יעשו נשים בתת מודע שונאות נשים ואני מדגישה שונאות .
    סגור
  • 129.
    לשחרר
    קובי 01/2023/13
    הגב לתגובה זו
    8 8
    זה שהצלת את שירה, עשית מה שמתבקש מכל אדם שרואה סכנה / מעשה פלילי לנגד עיניו וכל הכבוד. מפה ועד להיות עם הקורבן בקשר?! שירה מתרכזת בשיקום ובחיים החדשים שלה. גם לפני כן אני מניח לא הייתם שכנות קרובות וחברות. מכך שזה מובן. מה גם כפי הנראה מאז המקרה, את מנסה להתפרסם ולקדם את עצמך במדיה ובתקשורת. בקיצור שחררי.. שכל אחת תתמקד בחיים שלה ובמשפחה שלה.
    סגור
  • 128.
    שירה איסקוב
    איטה 01/2023/12
    הגב לתגובה זו
    24 3
    שירה עד שלא תסבירי למה את מפנה עורף לאישה שנאמר שהצילה אותך אחשוב שאינך טלית שכולה תכלת
    סגור
  • 127.
    שירה קיבלה מכות מבעלה לך תדע למה והסיבות רבות
    ארז 01/2023/12
    הגב לתגובה זו
    15 19
    והתקדורת הפכה אותה לסלברטאית צשואה ביום העצמאות חברה בפאנל בערןץ 13כתבות אין סוף ובעלה נרקב בכלא ואף אחד לא טרח לשאול למה ?
    סגור
  • 126.
    עדי,את עשית מה שכל אזרח שפוי היה עושה.
    שמעון 01/2023/12
    הגב לתגובה זו
    9 33
    את במקרה היית שם והתנהגת כפי שמצופה מכל אזרח לעשות.לא מגיע לך כל מדלייה ואם לא היית עושה את מה שעשית,היית אמורה לעמוד לדין.
    סגור
  • וכמה באמת אזרחים ״שפויים״ נכנסים
    אני 01/2023/17
    הגב לתגובה זו
    13 0
    לאדם עם מערוך ביד שמפוצץ במכות נא לא להתייפייף לא מכירה הרבה אנשים כמו גוזי
    סגור
  • כמה את טועה.הראייה שלך מסולפת.
    רונה 01/2023/17
    הגב לתגובה זו
    15 1
    את טועה לחשוב שכל אחד היה עושה את המעשה הזה כשהוא עצמו יכול למות בוודאות.חובתה היתה להתקשר למשטרה בלבד ולא להכנס אל תוך התופת. והיא לא היתה עומדת לדין אם לא היתה נכנסת לחלץ. את לא מבינה כלום. העיקר לרשום לעדי מגיע יותר ממדליה כי חרפה את מפשה. היא אמא לילדים קטנים אן שכחת. שירה בחורה קרה וכפויית טובה ממדרגה ראשונה. לא נראית אשה טובה וחמה. לכי תדעי כמה הטריפה את בעלה. אבל לא מוצד מה שעשה לה.היא צריכה לנשק את הנעליים של עדי יום יום. . בפירוש הצילה את חייה. אחרת הילד היה היום יתום. אני לא הייתי נכנסת לבית למרות עברי הבטחוני. אל תזלזלי במעשה של עדי.
    סגור
  • בוא נראה אותך יא גבר
    אמה 01/2023/15
    הגב לתגובה זו
    18 1
    בוא נראה אותך עומד מול גבר עם סכין שהילדים שלך מאחוריך. בוא נראה אותך גבר. כשיש מכות ברחוב אף אחד לא מתקרב ואף אחד לא מתערב כי אף אחד לא רוצה לחטוף. היא לא התקשרה למשטרה והסתתרה מתחת לספה (כפי שהחוק מחייב אותה) היא התערבה פיזית. ואתה איש קטן שכמוך כנראה לא היית עושה כלום.
    סגור
  • אין לך שמץ של הבנה
    שוקי 01/2023/13
    הגב לתגובה זו
    1 0
    צא לרחוב ותבין
    סגור
  • 125.
    גועל נפש
    שירה 01/2023/12
    הגב לתגובה זו
    12 2
    אם כל האמפתיה גועל נפש שירה מלמד על האישיות
    סגור
  • 124.
    עם כל הכבוד לשירה התנהגות מכוערת ולא ראויה
    ענת 01/2023/12
    הגב לתגובה זו
    35 2
    את צריכה לנשק לה את הרגליים כל בוקר למרות כל הפוסט טראומה גם מהבן שלך את מתנתקת? גם הוא היה שם תתמודדי יקרה ותתני לאישה הגדולה מהחיים הזו את הכבוד שמגיעה לה את ממי לא עשית כלום היא הגיבורה האמיתית
    סגור
  • 123.
    גיבורת ישראל
    מור 01/2023/11
    הגב לתגובה זו
    41 2
    גיבורת ישראל תרתי משמע חירפה נפשה למען שכנה שבקושי מכירה אפילו לא חשבה על ילדיה וכל הנשים העלובות שתוקפות אותה אף אחת אבל אף אחת לא היתה עושה את זה כי אתם יודעים למה כי כל אמא דבר הראשון שרואים קטטה או כל דבר מסכן חיים ישר לוקחים את הילדים ומבריחים אותם משם אבל עדי אפילו לא חשבה על ילדיה היא חשבה איך לעצור את מסע הרצח של הרוצח בלי לחשוב על ההשלכות ועכשיו כולנו יודעים איזה נזק נפשי נגרם לה אז היא גונבת פוקוס היא מחפשת 15 דקות וכל מיני ססמאות עלובות היא הפוקוס היא עשתה מעשה אקטיבי היא צריכה לקבל שער באיילון היא צריכה לעשות הרצאות בכל מקום ומקום היא מודל לחיקוי לערבות הדדית לחינוך לחמלה לאהבת אדם בלי שהיא מכירה אותה אז לכל הנשים שתקפו אותה תתביישו אני בטוחה את מי אתם מעריצות את כוכבות הרשת ויוצאות הראלטי זה המודל שלכם עדי היקרה והגיבורה את מודל לחיקוי מגיע לך עולם והכי חשוב שתטפלי בעצמך עברת טראומה כל כך קשה ונראה לי שכאב לך הביקורות יותר מהטראומה שעברת אז תרימי ראש אל תתייחסי לנשים קנאיות ורעות זה המילה שמתאימה להם תהיי חזקה גיבורה
    סגור
  • 122.
    גוזי
    שרון 01/2023/11
    הגב לתגובה זו
    24 1
    שירה צריכה אלף פעם לומר תודה לזאת שהצילה. ממש בושה לשירה.
    סגור
  • 121.
    לא לשפוט
    נ 01/2023/11
    הגב לתגובה זו
    4 3
    תדוני אותה לכף זכות
    סגור
  • 120.
    שתיכן מתמודדות טראומה. הצלת חיי אדם מעשה מאוד אמיץ וראי
    עינת 01/2023/11
    הגב לתגובה זו
    19 0
    מעריכה אותך מאוד, מבינה שגם את היית בטראומה בחזית. הגיוני מה שאת שואלת ומספרת. זה בסדר ששירה בחרה להתנתק מחייה הקודמים זו הדרך שלה. הגיע הזמן שאת תמצאי את דרכך החדשה יאללה החיים קצרים. יש עוד משמעויות שמיכות לא רק טראומה.
    סגור
  • שירה לא מנתקת מחייה הקודמים
    אני 01/2023/17
    הגב לתגובה זו
    6 0
    היא מרצה מפורסמת ומצאת באור הזרקורים עם כל הסלבס ולא מגיבה לעם גם כשכותבים לה השם ישמןר מה שהיא עברה אבל התירוץ שזו טראומה נו נו לא קונה את זה היא לא מפסיקה לדבר על זה כנראה קשה לה לחלוק את זמן המסך והערכה היא היתה פאסיבית וניצלה ע״י אישה אדירה שיצאה מעורה מקנאה בשכר שלה בעולם הזה והבא ומדינת ישראל צריכה לטפל בה כנו בשירה בשיניים בפנים הכל ובילדים שלה כל המציל נפש אחת…..
    סגור
  • 119.
    עדי ג'וזי אחת הגיבורות שלי
    עינת 01/2023/11
    הגב לתגובה זו
    20 1
    דווקא חשבתי עלייך מה זה עשה לך... הגיע הזמן לדף חדש יותר ג'וזי דף אחר
    סגור
  • עדי המקסימה
    שרון 01/2023/11
    הגב לתגובה זו
    17 1
    צודקת
    סגור
  • 118.
    עדי, את אישה מקסימה
    אילנה 01/2023/11
    הגב לתגובה זו
    24 1
    אמיצה ואיכפתית אנושית בצורה מעוררת כבוד. מכוער מצידה,של שירה שככה מתעלמת ממך.... (אולי היא נבוכה ומתביישת שראית אותה ברגע הכי נמוך שלה), ואולי היא סתם אדם מאוד מאוד לא נחמד סנוב וכפוי טובה...
    סגור
  • 117.
    שירה איסקוב
    יורי 01/2023/11
    הגב לתגובה זו
    4 11
    קראתי את הכתבה המלאה עם עדי גוזי ועם כל הכבוד שירה גם לפני הארוע לא היתה חברה שלך,עשית מעשה טוב כל הכבוד לך אבל יש גם חיים אחכ..התרשמתי שעדי כמהה לתשומת לב ותעשה הכל כדי לקבל יחס
    סגור
  • 116.
    עשית נפלא!הגיע הזמן להניח לה! בעיני (ל"ת)
    אישה 01/2023/11
    הגב לתגובה זו
    8 9
    סגור
  • 115.
    שירה איסקוב אישה רעה ומניפולטיבית. נמאס לראות אותה כבר
    מרדכי 01/2023/11
    הגב לתגובה זו
    18 21
    לדעתי היא תכננה את כל הסיפור הזה. התעללה בבעלה במשך שנים וניסתה בכוח להוציא אותו מדעתו כדי לקבל סטירה ואז תוכל לקחת לו את הכסף. הלכה צעד אחד יותר מידי כשרצתה לקחת לו את הילדים וגרמה לו לאי שפיות זמנית. עכשיו היא פתאום גיבורה שהיא לא מתה. היא לא רוצה קשר עם זו שהצילה אותה כדי שהאמת לא תתגלה
    סגור
  • הכי קל להאשים, תגובה עלובה!
    ליאור 01/2023/14
    הגב לתגובה זו
    2 4
    "עכשיו היא פתאום גיבורה שהיא לא מתה" מילים של אדם שנמצא עמוק בשפל, אמן שתקבל ישועה ושלא ייקרה דבר כזה לאחותך,אשתך,בתך או היקרים לך! גם לכל אנשים צמאי האלימות ש"מתים" על עצמם ועושים לייקים לתגובות הפסיכיות כאן כדי למלא את עצמם עד שיתפוצצו. חי בסרט נע תנחות על הקרקע ! מזעזע !!
    סגור
  • שירה
    מריאן 01/2023/11
    הגב לתגובה זו
    5 1
    יש בזה משהו
    סגור
  • 114.
    את מדהימה ואמיצה באופן
    אורי מיקה 01/2023/11
    הגב לתגובה זו
    15 2
    כל הכבוד לך. את עדינה ורגישה ולא תאבת פרסום. הכספים שהרעיפו עליה והתמיכה הציבורית והפסטיבל התקשורתי מולה העלו לה את השתן לראש גם בראיונות הראשונים אתה הצטיירה אשה כוחנית וקשה
    סגור
  • 113.
    זו לא את, חמודה. את היית שליחה של ההשגחה.
    מירבי 01/2023/11
    הגב לתגובה זו
    7 7
    תתעלי על עצמך, זה תפקיד חשוב. לא צריך מאניה ולא דיפרסיה. ובאשר לפרינססה המדוברת שירה- נראית לי קצת מגעילה באישיותה. סורי. ברור שמה שקרה הוא נוראי, ובלתי נמחל ואנושי.
    סגור
  • 112.
    יום יבוא והאמת על שירה איסקוב תצא לאור. כנראה שהתעללה ב
    אני 01/2023/11
    הגב לתגובה זו
    18 10
    לא מצדיק נסיון לרצח, אבל היא בהחלט רחוקה מלהיות שה תמים.
    סגור
  • שירה
    מריאן 01/2023/11
    הגב לתגובה זו
    11 2
    יש משהו בזה....לא נבלעת
    סגור
  • שירה היא לא סלב שצריך לבלוע והיא לא עניין של אף אחד!!
    ליאור 01/2023/14
    הגב לתגובה זו
    4 1
    תעשו חשבון נפש מהר ! עלאק "לא סיבה מספיק טובה לרצח"! לא שפויים עם לב מלוכלך!!!! שתזכו לראות את האור ושאף אחד לא ינסה למחוק את הקיום שלכם מתחת לאדמה. תתביישו!
    סגור
  • 111.
    זה בגלל הטראומה שלה.. לא קשור אלייך
    יולי 01/2023/11
    הגב לתגובה זו
    6 4
    לפעמים צריך להרפות.. כל אחת מתמודדת עם קשייה. בהצלחה לשתיהן.
    סגור
  • לשחרר את העבר בשביל לראות את העתיד
    נעה 01/2023/12
    הגב לתגובה זו
    6 3
    בדיוק..שירה מנסה להתקדם קדימה וחלק מלשחרר את הטראומה מחייה זה להתנתק מהחיים הקודמים. כל השיפוטיים למינהם אף פעם אל תשפטו מישהו שעבר טראומה כזו נוראית זה לא משהו אישי נגד עדי ובטוח שבתוך תוכה היא לא תשכח כל החיים איך עדי היתה המלאך שלה אבל עכשיו שירה צריכה את ההפרדה הזאת בין מה שהיה לעתיד בשביל להתגבר. אז תשחררו אותה ותנסו להבין ..
    סגור
  • עלק לשכוח מהעבר
    דורית 01/2023/15
    הגב לתגובה זו
    10 0
    כמה אתם יכולים להיות עיוורים אם עדי עושה לה טריגר והיא רוצה לשכוח מהעבר איך היא עושה כל יום הרצאות בכל עיר ועיר אפילו אצלי בעבודה הביאו אותה אני אישית הייתי בהלם בהרצאה שלה איך מפרטת את הדקירות ואיך היא מראה את התמונה של בעלה במצגת הא זה פתאום לא מעורר טראומה , היא פשוט רוצה להיות סמל לבד ועדי שחס וחלילה לא תרצה לא תעשה כלום פשוט אישה קרה חולת פרסום והכי גרוע כפויית טובה אני אישית מתביישת בה אישה זרה הצילה אותה תוך סיכון לה ולילדיה ועשיו כולנו יודעות שהיא גם חטפה פוסט טראומה והאישה אפילו לא שואלת עליה ולא מגיבה לה להודעות והכי גרוע נותנת הרגשה לכולם שעדי רוכבת עליה כולם פה התבלבלו בלי עדי ואבא שלה ובנה שירה לא היתה עושה הרצאות אז עדי את הגיבורה פה את המודל לחיקוי פה את הפוקוס את צריכה להרצות יום יום שכולנו נלמד ממך מה זה ערבות הדדית מה זה אזרחות טובה מה זה חינוך לילדים והכי חשוב תשתקמי שירה לא ראויה לך
    סגור
  • אז מה כל כך קשה לה לענות ולהסביר זאת לעדי?
    מורן 01/2023/13
    הגב לתגובה זו
    17 0
    להתעלם זה דבר מכוער במיוחד. שירה יכלה להסביר זאת לעדי, לא נראה לי שיש לה בעיות תקשורת והיא לא יודעת לדבר
    סגור
  • 110.
    לא שותקת
    אאא 01/2023/11
    הגב לתגובה זו
    6 6
    שירה לדעתי מתרכזת בלשקם את חייה. וכל מי שהיה מעורב באותו היום כנראה שהיא מעדיפה לשכוח. היא מעריכה יודעת שאת היית שליחה טובה היא רוצה חיים נקיים מהעבר. עדי עשית חסד גדול והוא רק שלך. המון בריאות ותמשיכי בחייך עד כמה שאפשר. בפרט שמעולם לא הייתם חברות לקחת הכל בפרופורציות . יש פה תגובות מזעזעות כלפי שירה ועדי לא ראוי ולא מכבד עם מאוחד בעיקר נשים.
    סגור
  • אין בעיה ששירה רוצה לשקם את חייה, זה מעולה
    מורן 01/2023/13
    הגב לתגובה זו
    9 0
    אך למה להתעלם מעדי?? להגיב חזרה חג שמח זה משהו נורא בסיסי. או לפחות להסביר שהיא מנסה לשקם את עצמה ולהתנתק מכל העבר הקודם במקום להתעלם. שירה יודעת הרי טוב מאוד לדבר ולבטא את עצמה
    סגור
  • 109.
    אהבת חינם
    איל בוריה 01/2023/11
    הגב לתגובה זו
    7 2
    גוזי הגישה שלך נכונה. את פעלת אינסטקטיבית בכל ליבך. השאר זה מהמקום שלה... רק תיקחי בחשבון שאם את היגעת לכדורים... אז כמה שהיא רוצה למחוק את הטראומה מהמיקרה. ובמיקרה את שייכת למיקרה...!!!
    סגור
  • 108.
    ליבי , ליבי איתך .
    תמי 01/2023/11
    הגב לתגובה זו
    12 0
    גם את חווית ארוע קשה ובהחלט זקוקה לתמיכה וטיפול ע"מ לחזור לתיפקוד תקין .
    סגור
  • 107.
    לא מבינה על מה היא מלינה?
    אני 01/2023/10
    הגב לתגובה זו
    4 11
    היא ושירה מעולם לא היו בקשר, היא הצילה את חייה של שירה, אבל שירה לא מעוניינת בקשר.... היא נשארה לגור באותו בית, שירה עברה למרכז... מה לעשות? היא כנראה ציפתה להיות במרכז העניינים כמו שירה שעליה כותבים מידי פעם, וזה לא צולח....ץ
    סגור
  • היא אדם צנוע ושירה כפוית טובה. זה הכל (ל"ת)
    אילנה 01/2023/11
    הגב לתגובה זו
    18 1
    סגור
  • 106.
    בהחלט ראויה לתודה !
    אחת 01/2023/10
    הגב לתגובה זו
    14 0
    מושתלים נוהגים להפגש עם מי שתרם להם ולהוקיר תודה , הצלת את חייה ואת ראויה להוקרת תודה ענקית . באמת חבל שכך חבל שלא יכלה לאסוף כוחות נפש ולהודות על מעשה ענק .
    סגור
  • 105.
    שירה איסקוב ועדי
    יבמ 01/2023/10
    הגב לתגובה זו
    11 1
    שירה האם אישה שחירפה נפשה בגללך צריכה לנתק עימה קשר בזכותה את חיה והגעת לאן שהגעת בזכותה בושה וכלימה
    סגור
  • נכון, או לפחות לא להתעלם ממנה כשהיא כותבת חג שמח (ל"ת)
    מורן 01/2023/13
    הגב לתגובה זו
    8 0
    סגור
  • 104.
    שירה יסקוב לא מה שאתם חושבים
    הלן 01/2023/10
    הגב לתגובה זו
    23 3
    גברת איסקוב עשתה קריירה על המקרה שלה. בלי גוזי לא הייתה כאן עכשיו. חתיכת כפוית טובה מגעילה!!! על מה לתת לה כבוד על זה שניצלה באמצעות מישהי אחרת? אם כבר עדי גוזי היא הדבר! למה התנתקה? כי גוזי גנבה לה תפוקוס. דוחה.
    סגור
  • 103.
    האם עדי קיבלה טיפול לאחר החוויה המאתגרת
    תפוח זהב 01/2023/10
    הגב לתגובה זו
    10 0
    היא מעידה,שחייה התהפכו,ואין תמה. זו סיטואציה טראומטית. ייתכן ויש צורך בהתערבו של גורם טיפולי,כדי ששתי הנשים ת עבדנה את האירוע כדי להחפרד איכשהו מהזיכרון המכביד.
    סגור
  • 102.
    מעניין
    סמדר 01/2023/10
    הגב לתגובה זו
    6 0
    מעניין אותי לקרוא את הפרוטוקולים בהם הגרוש מתלונן על ההשפלות והמוות ששירה עשתה לו.
    סגור
  • 101.
    עדי היקרה, אם לך יש טראומה מהמקרה...
    בתאל 01/2023/10
    הגב לתגובה זו
    13 29
    אם לך יש טראומה מהמקרה, אז תארי לך אם מה שירה מתמודדת ותתמודד כל חייה. ואין לך זכות לשפוט אותה. וקצת צניעות לא תזיק לך, את כל הזמן מזכירה שאת הצלת את החיים שלך, בסדר הבנו, הכל טוב, מה את רוצה ממנה עכשיו? שתנשק לך את הרגליים?! תרדי מזה לטובתך, זה הורס לך את התדמית. ובנוסף את מראה לאנשים שלא כדאי להציל בן אדם במצוקה. ותפסיקי להגזים, ולהתפרסם על גב של שירה. אם את באמת אישה מאמינה, אז את אמורה לדעת שאת הסחר שלך תקבלי מבורא עולם. ותפסיקי להתבכיין! זה מוריד ממך! אני מתביישת בשבילך! לא מתאים לך! תחייאת חייך ותני לשירה לחיות בשקט אחרי ש"הצלת" אותה
    סגור
  • תתביישי
    אלה 01/2023/18
    הגב לתגובה זו
    4 0
    מי את שתבקרי אישה שסיכנה את חייה ,אם לא היא לא היתה שירה. תמחקי את התגובה העילגת שלך
    סגור
  • מה שאת אומרת הוא לא לגמרי נכון
    מורן 01/2023/13
    הגב לתגובה זו
    7 3
    כשכותבים למישהו חג שמח והוא מתעלם זה דבר מכוער בפני עצמו. שירה יכלה לפחות להסביר לה שהיא מנסה לשקם את עצמה ולהתנתק מכל העבר הקודם במקום להתעלם. שירה יודעת הרי טוב מאוד לדבר ולבטא את עצמה
    סגור
  • שירה
    מריאן 01/2023/11
    הגב לתגובה זו
    4 1
    בואנ'ה את נוראה ואיומה!!!!
    סגור
  • להוקיר תודה.... זה הכל....ומה את שמה
    אילנה 01/2023/11
    הגב לתגובה זו
    12 0
    את המלה הצלת במרכאות? היא האמת הצילה. פשוטו כמשמעו...... תוך כדי סיכון חייה. אך כפויית הטובה לא מעריכה את זה..
    סגור
  • שירה איסקוב
    דנה 01/2023/11
    הגב לתגובה זו
    1 1
    שירה איסקוב היא אשה רעה, תכמנית ומניפולטיבית, אני נגד אלימות, אבל כל השנים היא התעללה בבעלה די לתת במה לאשה רעה זו!!!!
    סגור
  • תשובה ל101
    א 01/2023/10
    הגב לתגובה זו
    5 0
    אני חושבת שקצת הערכת הטוב לזולת במיוחד שמדובר בהצלת חיים
    סגור
  • 100.
    עדי תעזבי את שירה לנפשה
    מירה 01/2023/10
    הגב לתגובה זו
    6 18
    עשית מעשה אצילי ואמיץ ומגיענלך את כל הכבוד ואפילו הדלקת משואה. אז מספיק לחזר אחריה. היא חיה את חייה ואת תמשיכי בחייך. לא הייתן חברות לפני המקרה וזה כך ימשיך. ותודה לך כי הצלת נפש בישראל.
    סגור
  • 99.
    מישהו חייב לשדך ביניכם.סיפור טראגי ושניכם גיבורות (ל"ת)
    אלמוני 01/2023/10
    הגב לתגובה זו
    9 2
    סגור
  • שירה איסקוב
    דיי 01/2023/10
    הגב לתגובה זו
    7 0
    גוזי היא הגיבורה האמיתית שסיכנה את חייה,להציל את שירה,גוזי היתה צריכה להדליק משואה לבד.לא מבינה מה הגבורה של שירה. ייתכן ששירה לא רוצה קשר כי אין להם דיבור משותף.אולי זאת הסיבה,אבל שירה חייבת את חייה לגוזי, חד יחלק.נכון,זה לא אומר שהן צריכות להיות חברות.
    סגור
  • 98.
    בטח השירה הזאת בגדה בבעלה שככה השתגע (ל"ת)
    תשובה בלי תשובה 01/2023/10
    הגב לתגובה זו
    5 27
    סגור
  • אין שום הצדקה לרצח!!!!!
    אנונימי 01/2023/12
    הגב לתגובה זו
    5 0
    תגובה אלימה. אין שום הצדק בעולם לרצוח..מזזע לחשוב,שיש כאלו שחושבים שיש תירוצים או הצדק לנסיון לרצח..
    סגור
  • גולם! תגובה שנותנת לגיטימציה לרצח אם נעשו לכאורה מעשים
    אישה 01/2023/10
    הגב לתגובה זו
    11 0
    שאתה תופס כלא מוסריים. האם למישהו זכות לרצוח את אשתו?? או לרצוח כל אדם?
    סגור
  • 97.
    אוייש
    שנית 01/2023/10
    הגב לתגובה זו
    6 2
    נו באמת, די לסיפור הזה. מקרה מצער, אך מנסים ליצור ביניהן סיפור אהבה מלאכותי. היה. נגמר. כל אחת ממשיכה בחייה. לא בכח ובטח לא לעיני המצלמות. שחררו ותנו לאנשים את הפרטיות שלהם
    סגור
  • 96.
    עדי הגזמת
    עודד 01/2023/10
    הגב לתגובה זו
    5 12
    עזרת וזה יפה דיי הבחורה רוצה להמשיך בחיים שלה תתעסקי בחיים שלך שחררי אותה
    סגור
  • 95.
    עוד פעם הנקבות ה"מסכנות" מחפשות צומי!
    שמפו 01/2023/10
    הגב לתגובה זו
    0 9
    גוזי. איסקוב. גזגסו יא עלובות!
    סגור
  • 94.
    אילה שלוחה...
    בני קוממי 01/2023/09
    הגב לתגובה זו
    4 2
    אם לא שירה איסקוב { שקשה לשפוט את התנהגותה } אז היכן בדיוק המשפחה שלה כשעדי חוותה אירוע טראומטי ופוסט טראומטי..? מה שלכאורה מעיד אולי שהמשפחה לא ממש סופרת את שירה איסקוב... ובכלל אולי שירה לא מסוג האנשים שיודעים לומר תודה כשמגישים לה כוס קפה קל וחומר כשמגישים לה חיים במתנה... אם לכאורה שירה הייתה לפני האירוע מאמללת מתנשאת וחסרת רגשות אז מה ציפתם ממנה שיקרה אחרי האירוע שתחזור בתשובה..? או לחילופין החליטה להדחיק הכל לפינה חשוכה ולמחוק את כל המעורבים מחייה ולהסתכל רק קדימה { כולנו יודעים מה קרה לאשת לוט...} בעצת פסיכולוגים ומעצבי תדמית רק שכחו { או שלא } שהזמן לא פועל לטוב שירה איסקוב בדיוק כמו לעדי גוזי...
    סגור
  • 93.
    מאדים
    מלך 01/2023/09
    הגב לתגובה זו
    2 1
    אני מאוד מבינה אותך. למי שאין "הקרת הטוב". אין תעם לירצות או לצפות מימנו.
    סגור
  • 92.
    שירה
    חעבב 01/2023/09
    הגב לתגובה זו
    3 0
    דירה היא לא תמימה ברוסיה אותו הדבר יודעת להוציא דברים ולשגע אנשים שירה יש לה הפרעות נפשיות גדולות ומסתירה אותם צריכה לנסוע לרוסיה היכן שהייתה שם יטפלו בא אם אפשר כי נולדה להיות שטן הרבה יודעים ומגירים את האמת עליה
    סגור
  • 91.
    איך איסקוב גרמה לבעלה לצאת מדעתו? משהו לא תמים פה (ל"ת)
    יוסי 01/2023/09
    הגב לתגובה זו
    16 16
    סגור
  • שוק מהתגובה
    אנונימי 01/2023/12
    הגב לתגובה זו
    4 1
    לא שמעת שיש אנשים אלימים ורעים בכדור הארץ ללא סיבה????
    סגור
  • מה זה כל הטררם סביב שירה שיגעה את בעלה חטפה מכות
    רוני 01/2023/11
    הגב לתגובה זו
    2 5
    ועשתה מזה קרירה ועכשיו תופיע בתוכנית הבוקר בטלןיזיה בעוד בעלה נרקב בכלא
    סגור
  • תסתכל על האימא תדע מי הבת
    הלן 01/2023/10
    הגב לתגובה זו
    7 1
    כול למה שתהיה בקשר עם גוזי? היא תגנוב לה פוקוס. האמת צריכה להאמר. גברת יסקוב איימה שתיקח לו את הילד וגבר אחר יגדל אותו. זה לא צריך היה להיגמר ככה אבל יש לה בהחלט פרצוף שנוי במחלוקת.
    סגור
  • חשיבה בעיתית
    רמי דהאן 01/2023/09
    הגב לתגובה זו
    1 1
    לא הבנתי... להוציא אדם מדעתו =ניסיון לרצח?
    סגור
  • 90.
    צודקת!! חפרת עם זה שהצלת אןתה!
    איה 01/2023/09
    הגב לתגובה זו
    2 15
    הבנו!
    סגור
  • שירה
    מריאן 01/2023/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בואנ'ה אתם רעים ומגעילים
    סגור
  • ואיסקוב לא חופרת על המקרה?
    אור 01/2023/09
    הגב לתגובה זו
    22 2
    מי ישמע מה עשתה. הייתה קורבן לגבר אלים ולא עזבה עד שכמעט הרג אותה. בלי עדי מזמן לא הייתה פה. מתנהלת כאילו סלב. הזוי.
    סגור
  • זאת הסיבה שחיפפה את גוזי. יסקוב לא כזאת טלית שכולה תכלת (ל"ת)
    הלן 01/2023/10
    הגב לתגובה זו
    7 0
    סגור
  • למה הרצון הזה בכלל להיות בקשר?
    מירי 01/2023/10
    הגב לתגובה זו
    1 2
    על מה תדברו? על המקרה? די להתקרבנות. לא, לא עשית לה רע. הצלחת את חייה ותודה. אבל די לרכוב על הסיפור הזה. החיים ממשיכים.
    סגור
  • 89.
    מה יודעים על אביעד? כלום
    אומרים ש..... 01/2023/09
    הגב לתגובה זו
    10 3
    אנחנו יודעים רק את מה ששירה פרסמה, אף אחד לא מספר מה הי שם לפני, האם שירה תקפה קוןדם? האם זה נכון שהיתה אלימה? איך יכל להיות שאדם כזה טוב שרץ איץה שנה לפני הופך לכזה אלים?למה בתקשורת לא מפרסמים את ההקלטות שלה? ששירה חושבת שהיוונים כמו ערבים? שמי שבמצפה רמון לפלף? שמעבירה המון כסף שחור? שהיא שקרנית פטולוגית?
    סגור
  • 88.
    הזוי
    אלי 01/2023/09
    הגב לתגובה זו
    7 4
    עכשיו כל הסיפור ברור למה שבר לה תעצמות כפוית טובה אשכרה מישהי הצילה לך תחיים איכס
    סגור
  • 87.
    איסקוב מתנהלת כאילו היא סלב בהוליווד (ל"ת)
    מעל כל מסך 01/2023/09
    הגב לתגובה זו
    22 5
    סגור
  • אכן כן ניצלה עד תום את הפרסום
    לילי 01/2023/09
    הגב לתגובה זו
    15 1
    העני גיבורה היא לאאאא עדי שהצילה אותה היא הגיבורה שלי שירה נצלנית כפויה
    סגור
  • 86.
    כפיית טובה
    אני 01/2023/09
    הגב לתגובה זו
    15 1
    הפירסום שידע אותה חבל
    סגור
  • 85.
    איסקוב ממש לא כבשה תמימה.... (ל"ת)
    נמאס ממנה 01/2023/09
    הגב לתגובה זו
    28 3
    סגור
  • 84.
    הכרת הטוב
    צדף 01/2023/09
    הגב לתגובה זו
    7 1
    עדי היקרה....לעיתים אדם רוצה לשכוח את שעבר ומעדיף לשכוח או למחוק כל דבר המזכיר את הטראומה.לבטח דירה הסתר ליבה מלאת הכרת הטוב..אימי אושפזה בבית חולים אחריי ניתוח קשה ונרקמוצקשרים שהתנתקו אחר כך...רק כדי לשכוח הרבה תפילות יגיע יום של פגישה...השם טוב ומיטיב
    סגור
  • 83.
    התשקורת מחרחרת ריב ופילוג,מה זה ענייננו?מה לנו וללשון ה
    שיסתדרו לבדם!!! 01/2023/09
    הגב לתגובה זו
    12 1
    תתרחקווווווו מחורשי זימה ולשון הרע!!!
    סגור
  • 82.
    רשל'צ
    אני 01/2023/09
    הגב לתגובה זו
    9 0
    עדי את מלאך, עדית מה שאחרים היו פוחדים לעשות, אני בטוחה שלא עשית.כדי לקבל פרס, אבל הוא בהחלט מגיע לך, אין ספק שיש מחיר נפשי למה שעברת וכל זה שלך. לגבי שירה גם אם היא לא רוצה בקשר מסיבות שלה, לפחות הנימוס והכבוד מגיע לעדי אבל שוב עדי את עשית את שלך באהבה ותיראי זו כזכות שירה שתיתמודד עם הבעיות שלה ותעשה את חשבון הנפש שלה. עדי תבורכי.
    סגור
  • 81.
    עצוב מאוד
    שרית 01/2023/09
    הגב לתגובה זו
    18 0
    נכון הם לא חייבות להיות חברות אבל מינימום כבוד ויחס ולהגיד שהיא מהווה לה טראומה הייתי מאמינה לזה אבל בתור אחת שהיתה בהרצאה שלה ןמצטערת על כך היום לא מזכירה את ההצלה של עדי ואביה כאילו זה סיפור אחר לגמרי והכי גרוע איך היא שמה את התמונה של בעלה הרוצח במצגת בהרצאה שלה זה לא מהווה לה טראומה אז לא אוכלת את התירוץ העלוב הזה שלה היא פשוט רוצה להיות סמל לבד ועדי תתחבא במצפה רמון ולא תעשה הרצאות וכלום פשוט בתור אישה מתביישת בה לא רק שלא מכבדת את עדי היא משפילה אותה לעשות חזרות בנפרד בטקס המשואות פשוט לא להאמין עדי היקרה את גיבורה את אמיצה יש לך לב ענק ולכל הנשים כן נשים שתוקפות אותך הם הנשים שעושות שם רע לנשים נשים קנאיות גם הם רוצות אותך מתחבאת במצפה רמון ושחס וחלילה לא תתפרסמי לשירה מותר לעשות הרצאות תצוגות אופנה לקבל תכנית טלוויזיה אבל לך אסור שאת הצלת את החיים שלה ואת נפגעת נפשית בלי עזרה מהמדינה תהיי חזקה גיבורה אמיצה את מודל לחיקוי לכולנו נשים ואני בטוחה גם גברים
    סגור
  • 80.
    גלי ההתר
    שמיל 01/2023/09
    הגב לתגובה זו
    3 1
    הכל מפורסם והיא רוצה להתנתק כמה שאפשר מהסיטואציה הנוראית תשחררו
    סגור
  • 79.
    כל מה שעברה גוזי בעקבות ההצלה
    בו 01/2023/09
    הגב לתגובה זו
    5 1
    מניה דכאון אבדנות וכו.. הכל בגלל שהצלתי אותך שירה.. אבל תהיי חברה.
    סגור
  • 78.
    האישה ניצלה את האסון שלה לעשות כסף פרסום וזה מגעיל (ל"ת)
    טדי 01/2023/09
    הגב לתגובה זו
    15 3
    סגור
  • מדויק (ל"ת)
    גלי 01/2023/10
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 77.
    עדי את מלכה
    מיקאלה 01/2023/09
    הגב לתגובה זו
    32 1
    עדי כל המציל נפש אחת כאילו הציל עולם ומלואו ואת עשית זאת ברגע של אמת ולא חשבת מה ייצא לי מזה , השם יידע להשיב לך על החסד שעשית ובטוח שלא במחשבה למטרות רווח, מעציב לשמוע שבהדלקת המשואה הייתן בשני אוהלים הלב והמחשבה הבריאה היה חושב שתהפכו לאחיות לכל החיים אבל כנראה שזה לא ככה בחיים ורק בסרטים, עדי את נראת אישה נהדרת מקרינה חום ואהבה ושהמקרה הנ"ל לא ישנה אותך תשארי את
    סגור
  • 76.
    אדם לא מרגיש בנוח להיות אסיר תודה למי שראה אותו בנקודה
    הסיבה פשוטה 01/2023/09
    הגב לתגובה זו
    14 2
    שירה מרגישה חוסר נוחות כי גוזי ראתה אותה במצב קשה עד כמעט מוות. לא כל אדם יכול להרגיש בנוח כשאחר ראה אותו בנקודה הכי שפלה שנגרר אליה בכח...זה מביך את שירה וגוזי צריכה להבין זאת...על גוזי ללכת לטיפול בטראומה שעברה וגם שירה. אולי ממרחק הזמן שירה תוכל להכיל ולהבין את המצב מבלי להרגיש כאישה נחותה מול אישה שראתה אותה בנקודה בה כמעט החזירה את נשמתה לבורא בגלל פסיכופת מתועב.
    סגור
  • אילה שלוחה...
    בני קוממי 01/2023/09
    הגב לתגובה זו
    5 1
    "שירה מרגישה חוסר נוחות"... איך את יודעת ? שירה סיפרה לך..? אגב : אני חובש קרבי בדימוס ולצערי הייתי בהרבה מקרים מעורב ישירות בהצלות חיים ואכן היו מקרים בהגדרה "ניתקו קשר" וגם אלה ששמרו על קשר בשנים הראשונות זה הלך ודעך וזה לגמרי טבעי, והדבר לא השפיע עלי מוראלית, כנראה שזה קשור לאופי מנטלי מחושל לא שיפוטי שעזר לי לעשות הפרדה ולחיות עם זה בשלום ובכלל כל מקרה לגופו וסיבותיו הוא, מאחר ומדובר בדיני נפשות זה לא שפיט ולא חד משמעי "זה מביך את שירה וגוזי צריכה להבין זאת"... אולי זה לא המקרה שיביך את שירה, ובכלל אולי שירה שרדה בגלל ששום דבר לא מביך אותה... ועדי גוזי שנשכחה ע"י כל הגורמים נכנסה לסטטיסטיקה של פגועי נפש וחרדה.
    סגור
  • 75.
    גאווה
    ישראל 01/2023/09
    הגב לתגובה זו
    16 2
    אני לא בעד אלימות אבל משהו בשירה שגורם לי לתהות אם היא שה תמים . הכתבה כמובן שנערכה אבל בחלק מהדברים יש רמזים שמעדים ששירה היא אגואיסטית ומניפולטיבית לא קטנה. ועכשיו היא מנצלת את התרגדיה שעברה לצורך פירסום אישי
    סגור
  • 74.
    עדי גוזי מדברת על הניתוק בינה לבין שירה איסקוב.
    צדק צדק צדק 01/2023/08
    הגב לתגובה זו
    14 1
    עדי גוזי המשיכי בחייך! את מדהימה! הניחי לה אפילו אין צורך בכלל שיגיע מצידך ברכה מזל טוב .פשוט תרפי.הבחורה כנראה נמנעת להפגש עם העבר שלה ואת היית שם וראית הכל.
    סגור
  • 73.
    שירה וגוזי .
    תמרי 01/2023/08
    הגב לתגובה זו
    25 0
    המיקרה הזה כל כך רגיש !!!! אל תישפטו שום צד!!!! תישמעו שני צדדים!!!!! תחסכו בתגובות מרושעות ....... כי זה לא יביא לשום תוצאה !!!!!! תנו לשנהים לסדר את העיניין שלא פתור איתם , אני בטוחה שזה לא מרוע פשוט שנהים עברו מיקרה מזעזע וכל אחד לוקח את זה לכיוון שלו !!!! מקווה בשביל ההרגשה הטובה שישבו שתיהן ויסגרו תפינה הזאת הלא קלה בכלל !!! בהצלחה לשניכן , אמן !!!! ?????????
    סגור
  • 72.
    עדי, את צריכה להחליט
    נורית 01/2023/08
    הגב לתגובה זו
    18 0
    האם את מלאך שאלוהים שלח או בן אדם קטן.אם את מאמינה בהשגחה עליונה ,אז נשלחת אליה .כל השאר זה לא חשוב.מה שחשוב זה מה את נותנת .בדרך כלל לא תקבלי מאותו אדם .אולי לא תקבלי בכלל אף פעם על טוב לבך..פשוט פעלת נכון.עזבי את החשבונות לאלוהים.
    סגור
  • 71.
    שירה
    משה 01/2023/08
    הגב לתגובה זו
    8 0
    המציל נפש אחת כאילו הציל עולם ומלואו את עשית את שלך כל הכבוד לך . לגבי שירה אף אחד לא יודע מה עובר עליה . כל המחשבות שלה להיות מפורסמת וזה מיותר לחלוטין
    סגור
  • 70.
    לא לשפוט
    פרח 01/2023/08
    הגב לתגובה זו
    8 0
    אנחנו לא יודעים מה זה מזכיר לה לראות את האשה שהצילה אותה. אנחנו עכשיו יודעים באיזה טראומה היתה המצילה כמעט הרסה את חייה ומשפחתה. לא לשפוט
    סגור
  • 69.
    אל תדון עד שתגיע למקומו
    מישהו 01/2023/08
    הגב לתגובה זו
    9 2
    ברור שזה מצב טראומתי לשניהם ולכן גם הרצון להיות בקשר ולחזור לאסון שכמעט היה שם הוא .ממש לא כדאי. ולפעמים טוב שכך
    סגור
  • 68.
    קוראים לזה הדחקה ...
    שישקו 01/2023/08
    הגב לתגובה זו
    10 1
    נסיון לא לזכור כול פרט האירוע הטראומטי
    סגור
  • 67.
    שירה מהרגע הראשון לא באה לי טוב
    עדן 01/2023/08
    הגב לתגובה זו
    26 13
    נראית ממזרה לא קטנה . ואחת עם פה מסריח ..נראה שהביאה את הבן זוג שלה לטירוף ואני חלילה לא מצדיקה את מה שהוא עשה היה צריך לעזוב אותה.
    סגור
  • הוא עזב אבל...
    שירה דוחה 01/2023/10
    הגב לתגובה זו
    5 0
    היא בקשה,שלום בית והוא נתן לה צאנס, היא טריפה אותו כדי שלא ירצה,משמורת משותפת
    סגור
  • עדי גוזי מדברת על הניתוק בינה לבין שירה איסקוב.
    כוכבית הצדק 01/2023/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אני מרחמת על הגיהנום שעברה.אף אחד לא מגיע לו בחיים לסבול ככה עם זאת לא מתחברת לטיפוס.
    סגור
  • 66.
    שירה בציבור
    Amsalem 01/2023/08
    הגב לתגובה זו
    11 3
    היא פשוט כפוית טובה, בנאדםשהציל לך את החיים אתה חייב לו כל החיים
    סגור
  • 65.
    שירה הפח
    בוקרה 01/2023/08
    הגב לתגובה זו
    18 6
    חברים יקרים כבר הסברתי שירה נחשה גדולה ולא תמימה היא אלימה מילולית ולא שווה 00
    סגור
  • 64.
    כתבה 85
    אורחת 01/2023/08
    הגב לתגובה זו
    3 0
    עוד לא שמעתי על מישהו שמסתובב עם גלגל הצלה ברחוב היה מגמר ממשיכים הלאהובטח יש עוד אלף סיבות צריך לשמוע את הצד השני זה שכמעט נרצח אושפז הושחת ומנסה לעמוד על הרגליים לא לשפט יד קלה על ההדק תרגיעו
    סגור
  • 63.
    זה לא ברור אבל זה לא שלנו
    קול השפיות 01/2023/08
    הגב לתגובה זו
    7 1
    אל תשפטו אדם עד שתגיעו למקומו .
    סגור
  • 62.
    שירה לא מייצגת שום דבר. רק אישה שניצלה ממוות אלים.
    שולמית 01/2023/08
    הגב לתגובה זו
    24 0
    העובדה שהפכו אותה לסמל להעצמה נשית, לא באמת הופכת אותה לכזו. כולה בחורה שורדת..ואם היא ממש לא נחמדה, זה לא מפליא. עוד אחת
    סגור
  • בול
    מדוייק 01/2023/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    קיבלה מכות נתנו לה להדליק משואה הזוי
    סגור
  • 61.
    טבע האדם
    ש 01/2023/08
    הגב לתגובה זו
    2 2
    כל כך לשפוט ולבקר לי לדעת שום דבר ישר המחשבות הראשונות שקופצות זה מחשבות שליליות שהד יודע מאיפא אתם מביאים אותם. טבע האדם קודם מחשבות שליליות.
    סגור
  • 60.
    לזה קוראים כפיות טובה.הפעם זה בגדול. (ל"ת)
    דודו 01/2023/08
    הגב לתגובה זו
    18 1
    סגור
  • אישה רעה
    רינה 01/2023/09
    הגב לתגובה זו
    8 2
    שירה באה ממשפחה רעה .יש לה לב של אבן .עדי שימי פס שחור עליה .את עשית את המצווה היא הרעה ונבלה רואים זאת בעיניים שלה ושל אמא שלה לא סתם משה טיפל בא כך .עדידוש שמרי על הקן שלך יש בעל מדהים וילדים .שירה רוצה רק כסף שתלך לכל הרוחות
    סגור
  • 59.
    שירה איסקוב
    גיטה 01/2023/08
    הגב לתגובה זו
    15 6
    טיפוס לא מהעולם הסה .אדם קשה והיא זאת שהביאה את בגרוש שלה למצב הסה .פה מסריח וגדול ,ואדם שעושה דוקא בכל מצב .מספיק את לא גיבורה ואת לא מיוחדת ואין בך דוך דבר מיוחד מלבד צומת לב שאת מחפשת .ילא תעברי אליה .שכחנו אותך ויש עוד בנית .חלאס דוחה
    סגור
  • 58.
    גועל נפש
    אחוקו 01/2023/08
    הגב לתגובה זו
    11 1
    אפילו מתוך נימוס ואנושיות לא מתנהגים כך. על אחת כמה וכמה מישהי שהצילה אותך. שירה זו בושה
    סגור
  • אישה מתנשאת שחושבת שמגיע לה הכל
    סוף סוף מישהו אמיתי 01/2023/08
    הגב לתגובה זו
    16 2
    לא מצדיק את מה שעשה בעלה. אך צריך להבין גם שזה לא בא סתם.
    סגור
  • 57.
    גיבורה אמיתית
    אורית 01/2023/08
    הגב לתגובה זו
    28 0
    עדי הגיבורה והאמיצה אין מילים לתאר את האומץ שלך עזבת את שולחן החג שלך והלכת לביתה של שירה ובדקת מה קורה שם ואחרי שנחשפת עשית הכל כדי שהרוצח יפסיק את הדקירות אפילו לא חשבת על הילדים שלך כל אמא אחרת היה לוקחת בחזרה הביתה את הילדים הביתה ומזעיקה משטרה אבל את לא עניין אותך כלום עשית הכל כדי שיפסיק את מסע ההרג ולשמוע שנפגעת נפשית קשה מהמחזה הנורא זה כואב נורא אבל לא פחות כואב שהאישה שהצלת לא רק שבקשר איתך פשוט מחקה אותך , לשמוע שעשיתם חזרות בנפרד בטקס המשואות כאילו את אויבת שלה פשוט בושה והכי כואב שנשים כן נשים תוקפים אותך איזה בושה כאילו את חולה פרסום כאילו את רוצה תודה או שאת רוצה להתפרסם או למה את עושה הרצאות אז כן את צריכה לעשות הרצאות להיות בפרונט את מודל לחיקוי את השראה לערבות הדדית לאזרחות טובה לאותם נשים אני אומרת אתם בושה אתם בטח מעריצות כוכבות רשת שמוכרות בגדים באינסטגרם זה המודל שלכם , ולך עדי אני אומרת תהיי חזקה שירה לא ראויה לך תמשיכי לפרוח לעשות הרצאות ומה לא והכי חשוב שתהיי בריאה נפשית ותטפלי בעצמך גיבורה
    סגור
  • שירה נפלה במלכודת הפרסום
    כל מילה בסלע 01/2023/09
    הגב לתגובה זו
    8 0
    עדי יקרה, אני מאמינה שאם היית פותחת בקשה למימון המונים לצורך העזרה הנפשית כל המדינה הייתה מתגייסת!!! אבל את כנראה גאה מידי(במובן הטוב של המילה). מאחלת לך רק בריאות והיושב במרומים יעשה את החשבון. היי גאה!!! עשית מעשה אמיץ והצלת נפש. מיחקי את שירה מחייך. אני בטוחה שכולם יודעים ומבינים מי היא ומה היא יום אחד זה יתפוצץ גם לה בפרצוף!
    סגור
  • 56.
    שירה כפויית טובה. לפחות המשםחה של שירה היתה צריכה לעזור (ל"ת)
    סוזאן 01/2023/08
    הגב לתגובה זו
    15 1
    סגור
  • שירה איסקוף
    שרון 01/2023/08
    הגב לתגובה זו
    11 4
    אתם עוד תגלו איזה טיפוס היא .היא הביאה את הגרוש שלה לטירוף .מגעילה ממש
    סגור
  • מתי בתקשורת יפרסמו את האמת? (ל"ת)
    איכס על שירה 01/2023/10
    הגב לתגובה זו
    6 0
    סגור
  • 55.
    שירה
    אבי 01/2023/08
    הגב לתגובה זו
    6 3
    הצלת אותה כל הכבוד. אז היא לא רוצה לשמור על קשר. למה לפרסם את זה. כל אחד חי את חייו. מקווה שהיא אמרה לך לפחות תודה. כל היתר זו הבחירה שלך
    סגור
  • 54.
    שירה רואים לך
    עינת 01/2023/08
    הגב לתגובה זו
    11 1
    איזה אינטואיציות שיא יש לי. קלטתי מהרגע הראשון וגם מהסצנה במשואות שהיא מרוחקת ממנה. זה בגלל שהשירה הבוכרעת הזו שהגיעה מכרמיאל רוצה למצג את עצמה תל אביבית מתוחכמת ועדי לא מתוחכמת. מאד פריפריאלית. אבל מקסימה וחזקה ואני בעדה.
    סגור
  • היא לא בוכרית, היא קווקזית
    בתאל 01/2023/10
    הגב לתגובה זו
    1 0
    היא לא בוכרית , היא קוקזית, זה הבדל עצום!
    סגור
  • נכון הרגיש שהיא מרגישה שעדי הורסת לה את המינוף (ל"ת)
    לילו 01/2023/08
    הגב לתגובה זו
    12 1
    סגור
  • 53.
    לא רואה פה בעיה
    גיא 01/2023/08
    הגב לתגובה זו
    6 11
    מעורר פוסט טראומה ולא בא לה, אמרה תודה ובזה נגמר הסיפור, מה מצופה ממנה!? לשלם לה כל החיים?
    סגור
  • הבעיה שאנשים כפויי טובה. (ל"ת)
    סוזאן מחיפה 01/2023/08
    הגב לתגובה זו
    14 1
    סגור
  • 52.
    למה הם צריכים להיות בקשר?
    מ.ירושלמי 01/2023/08
    הגב לתגובה זו
    10 5
    מה זו הכניסה לתחת של האנשים. קרה מקרה טראומטי שהיא רוצה לשכוח. בטח שהיא אסירת תודה לזו שהצילה אותה, אבל מכאן האם חובה לשמור על קשר? לא בהכרח. רוב מושתלי כליה למשל,אינם בקשר עם התורמים שהצילו את חייהם. כל אחד ממשיך בחייו. גם שירה איסקוב.
    סגור
  • אבל למה לא להגיב להודעות נימוס? לעשות חזרות בנפרד? פוגע (ל"ת)
    א 01/2023/09
    הגב לתגובה זו
    10 0
    סגור
  • 51.
    שירה ל איפה. (ל"ת)
    סימה 01/2023/08
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 50.
    הרימה את האף
    .. 01/2023/08
    הגב לתגובה זו
    23 2
    הרימה את האף...חבל...בן אדם הציל לך את החיים...המעט שאת יכולה זה להגיד תודה ולשלוח איזו מתנה! לא חייבת לשמור על קשר אם זה מחזיר אותה לטראומה...אבל להגיד תודה זה המינימום! הבחורה אבא שלה והילד שלה הצילו לה את החיים יעלה לא לחיות היום איחולא הם וחירוף הנפש שלהם!
    סגור
  • 49.
    פשוט בושה
    דודו 01/2023/08
    הגב לתגובה זו
    30 0
    כל הכבוד לעדי גוזי. ועכשיו לענין : אני בהלם מזה שאישה שסיכנה את עצמה ללא מטרת רווח כלל,לא מקבלת דרישת שלום מינימלית משירה ,אפי' שבעיקרון היה מגיע לתת לה מינימום שעון מזהב כהוקרה ע"ז שהצילה את חייך... שירה נשמה אמרו חכמינו "הקנאה ,התאווה והכבוד -מוציאים את האדם מן העולם ! כנראה שזה הענין, ולכך המגיבים שעדי מזכירה לה את הסיוט זהו תירוץ טיפשי,שהרי מי יבעט במישהו שהציל את חייו ???? בושה בושה בושה.
    סגור
  • 48.
    מה הבעיה
    רן 01/2023/08
    הגב לתגובה זו
    6 5
    הקשר איתה מחזיר אותה כל פעם לאירוע. אפשר להבין אותה (את שירה). אין צורך לקחת את זה למימדים אישיים ולהיעלב. זו דרכו של אדם. וזה בסדר שלא כולם בנויים לתחזק קשר. במיוחד קשר על בסיס טרגי.
    סגור
  • יש מידת נימוס
    ממש לא! 01/2023/09
    הגב לתגובה זו
    6 0
    לשלוח סמס בחגים, לומר תודה, זה לא טראומטי במיוחד
    סגור
  • 47.
    ארגוני הנשים עשו כסף טוב על גבי הסיפור
    חיים 01/2023/08
    הגב לתגובה זו
    14 6
    השתמשו בשירה כאיזה סמל למשהו שלא קיים (אין בישראל רדיפת נשים זה פיקציה) חפשו את הבלוג של גלי בת חורין ומה שכתבה בנושא.
    סגור
  • 46.
    אולי לא סתם בעלה תקף אותה (ל"ת)
    שאלה? 01/2023/08
    הגב לתגובה זו
    14 15
    סגור
  • מיררה לו תחיים וגם להורים שלו (ל"ת)
    דליה 01/2023/10
    הגב לתגובה זו
    5 0
    סגור
  • דירה איסקוב
    שרי 01/2023/08
    הגב לתגובה זו
    8 1
    מי שכתב זאת חכם מאד.היא טיפוס קשה ביותר .רוצה צומת לב כסף ורחמנית .מספיר
    סגור
  • כפיות טובה
    יהודית חדד 01/2023/08
    הגב לתגובה זו
    10 2
    הצילה אותה ממות, וקבלה בעיטה.
    סגור
  • 45.
    יש בשירה איסקוב משהו מתנשא, כאילו מה לה ולפרובינציה? (ל"ת)
    מיכל 01/2023/07
    הגב לתגובה זו
    27 1
    סגור
  • 44.
    לדעתי שירה פשוט רוצה לשכוח את העבר
    הכוכב הירוק מחיפה 01/2023/07
    הגב לתגובה זו
    12 7
    מנסיון אישי של אלימות במשפחה אני חושב ששירה פשוט מעדיפה לשכוח את העבר שגוזי השכנה היא חלק ממנו . הדבר לא נעשה מתוך זדון.
    סגור
  • 43.
    במילה אחת: כפויית טובה וכל היתר הם תירוצים לכיסוי.
    אור 01/2023/07
    הגב לתגובה זו
    22 3
    אנשים נורמטיבים בדרך כלל נשארים בקשר עם המציל/ה שלהם מאירוע טרור או עם התורם/מת שלהם. יש לה אינטרס אישי או שיש תעשייה שלמה של אנשים שהציעו לה לא ליצור קשר עם המצילה שלה.
    סגור
  • 42.
    גוזי
    טלי 01/2023/07
    הגב לתגובה זו
    13 1
    גוזי מבינה אותך ממש מוזא ששירה קרה אלייך זה לא פייר מצידה אבל את עשית מעשה טוב וזה הכי חשוב . שירה הייתה צריכה וחייבת להסביר לך דין ודברים היא חוצפנית. שתגיד לך תודה כל יום
    סגור
  • 41.
    הזוי
    יניב 01/2023/07
    הגב לתגובה זו
    9 0
    המציל נפש אחת מישראל כמו שהציל עולם שלם עדי את שלך עשית באומץ רב ולגבי למה ואיך שהיא לא רוצה לדבר איתך עזבי את זה והמשיכי בחייך שהיו לפניי כי חשבונות שמים רק בורא עולם יודע שבוע טוב ומבורך לכל בית ישראל
    סגור
  • 40.
    מה הבעיה
    אורני 01/2023/07
    הגב לתגובה זו
    2 7
    שירה לא רוצה להזכר בתקופה הזו ולכן המשיכה הלאה וגם את תצשיכי בחייך קצת מוזר ההתנהגות שלך אבל זו בעיה רק שלך אין קשר לשירה
    סגור
  • 39.
    כאשר מישהו מציל אותך מן הראוי
    רוני 01/2023/07
    הגב לתגובה זו
    16 3
    שתוקיר לו תודה שאולי אפילו תפצה אותו. מה שקורה פה לא תקין כלל.
    סגור
  • 38.
    שירה התעללה בבעלה. דחפה אותו עד לקצה. איימה עליו.
    יוסי 01/2023/07
    הגב לתגובה זו
    21 10
    פלא שהיא לא אישה נחמדה ?
    סגור
  • שום דבר לא מצדיק רצח (ל"ת)
    מירב 01/2023/09
    הגב לתגובה זו
    3 2
    סגור
  • שירה איסקוב
    נלי 01/2023/08
    הגב לתגובה זו
    8 2
    אישה דוחה ביותר .שירה איסקוב אדם קשה ביותר .נראה שאמא שלה אולי כמוה
    סגור
  • 37.
    עדי את לביאה...יכולת להרצח איתה..
    את?? 01/2023/07
    הגב לתגובה זו
    26 0
    אם עשית מצווה וזרקו עלייך אח"כ אבנים. אז תדעי שעשית מצווה מושלמת... בראת מלאך על מלא תתעלמי ממנה ... קוראים לזה כפויית טובה....היא רצתה את אור הזרקורים רק עליה...לא לאמר תודה כששלחת לה..ולאנלשאול למצבך הנפשי....היא כנראה חסרת לב או שנדפקה לה הקופסא... תמשיכי הלאה תשקמי את עצמך...את הגבורה הראשית....
    סגור
  • טבע האדם
    ש 01/2023/08
    הגב לתגובה זו
    1 0
    כמה רועה בתגובה אחת
    סגור
  • 36.
    מה הבעייה?
    דוד 01/2023/07
    הגב לתגובה זו
    8 5
    אני מריח שמדובר ב........כסף.
    סגור
  • 35.
    שירה וגוזי
    אודיה 01/2023/07
    הגב לתגובה זו
    51 5
    גוזי עשתה מעשה אמיץ, יוצא דופן ונדיר. מבלי לחשוב על כך שהיא מסכנת את עצמה. שירה חולת פרסום. אף פעם לא אהבתי אותה. עם כל הטראומה שהיא עברה, היא כל הזמן מחפשת את אור הזרקורים. מתנשאת, מניפולטיבית, מאוהבת בעצמה. אני מקוה שגוזי תמשיך בחייה, שתדע ותפנים איזה מעשה נאצל היא עשתה ושתשכח משירה האגואיסטית.
    סגור
  • כפוחית טובה
    שלמה 01/2023/08
    הגב לתגובה זו
    9 0
    שירה חייבת לגוזי את חייה. וכל יום צריכה להתקשר ולהודות לה.
    סגור
  • נכון
    שולה 01/2023/07
    הגב לתגובה זו
    4 0
    בדיוק. מילים אמיתיות.
    סגור
  • שירה
    כנרת 01/2023/08
    הגב לתגובה זו
    7 0
    לא הבנתי למה הדליקה משואה, ממש לא רלוונטי למקרה
    סגור
  • 34.
    מעניין לשמוע הרצאות שלה האם היא מספרת
    נורית 01/2023/07
    הגב לתגובה זו
    20 1
    שם מי הציל אותה או שהיא מחקה את הקטע של ההצלה
    סגור
  • 33.
    סיפור מוזר
    אמילי 01/2023/07
    הגב לתגובה זו
    19 1
    ברור שאסור היה להזניח את עדי גוזי, עברה טראומה בלתי ניתפשת. מסקרן הסיפור
    סגור
  • 32.
    האמת?
    עדה 01/2023/07
    הגב לתגובה זו
    6 30
    בתחושה שלי ולפי כמה שראיתי את עדי בטלויזיה מן הרגע הראשון נראה היה שהיא סתם טפחה לעצמה על השכם ולא באמת הצילה את שירה. גם אם היתה מגיעה וגם אם לא כל היה מצבה של שירה נשאר ( כמעט מוות). עדי בכל סיטואציה ובהתלהבות יתרה סיפרה כמה היא הצילה והצילה ובלעדיה היא לא היתה חיה. אני כל הזמן שואלת האם לא כל אחת מאיתנו היתה דופקת על הדלת ? זה לא ברור מאליו שכך כולנו צריכים לנהוג? נראה לי שכל בן אדם נורמלי אם היה חושד שקורה משהו לא טוב בדירה, היה צריך וחייב לפעול. אבל אני שואלת מדוע לרוץ ו לצעוק בטלויזיה ובמדיה : אני אני אני אני זאת שהצילה אותה. גם אם את חושבת כך היה יותר יפה אם היית עושה זאת בצניעות ובשקט ולא היה צורך לפרסם את זה. בעיניי, לא צריך לקבל על זה צל״ש ובטח שלא להתלהב אלא, זה מתבקש מכל אחד ואחת מאיתנו כך לפעול!!! לפני הכל בן אדם לחברו ודרך ארץ. וצניעות וכן גם ענווה הוא שורש היופי והכל צריך להיעשות בשקט ולא לצעוק אני גיבור!!! עם זאת, אין ספק שראית משהו שמשאיר חותם ומועקה - סיטואציה לא פשוטה. באסה שנקלעת לסיטואציה הזאת - אף אחד מאיתנו לא היה רוצה להיות נוכח שם!! אהל מי בוחר? יד הגורל.
    סגור
  • אם כך
    רונן 01/2023/08
    הגב לתגובה זו
    8 2
    על מה ולמה עשו משירה גיבורה שכל מה שעשתה הוא לשרוד האם לא כך היה נוהג כל אחד מאיתנו ??? על מה הגבורה על מה ההשקות ותצוגות האופנה ??? בקיצור מדובר בנרקסיזם וזהו אם כבר יש גיבורה או גיבור בסיפור זה הילד הקטן שהתעקש שמשהו לא תקין קורה בדירה של השכנים !!!
    סגור
  • האמנם? (ל"ת)
    סתם אחד 01/2023/07
    הגב לתגובה זו
    4 1
    סגור
  • 31.
    כפוית טובה
    נירה 01/2023/07
    הגב לתגובה זו
    18 3
    זו הגדרה ותאור מדויק לכפיות טובה
    סגור
  • 30.
    רב הנסתר על הגלוי
    אחת 01/2023/07
    הגב לתגובה זו
    16 1
    אצל שירה איסקוב! התנהגות מצידה שמעידה עליה!
    סגור
  • 29.
    כל הכבוד לעדי! כל היתר מיותר!!! (ל"ת)
    ציוני גאה 01/2023/07
    הגב לתגובה זו
    20 1
    סגור
  • 28.
    אסירת תודה
    מתניה טיקטינסקי 01/2023/07
    הגב לתגובה זו
    7 0
    תביני את הביטוי אסירת תודה. הדגש על המילה אסירה. נא
    סגור
  • 27.
    אין מה לקחת באופן אישי
    טל 01/2023/07
    הגב לתגובה זו
    20 0
    עדי גוזי את מקסימה וגיבורה. אבל זה הכי ברור שהפנים שלך מחזירות אותה לשם. אני מקווה בשבילה שיום אחד היא תוכל לשבת מולך ולראות את האישה האמיצה וטובת הלב שאת, ולא את היום ההוא
    סגור
  • 26.
    נשמעת לעניין, שירה רודפת פירסום
    השכנה 01/2023/07
    הגב לתגובה זו
    25 2
    מהתחלה הגברת לא באה לי בטוב. עברה את שעברה אבל הפכה את זה לעסק עטופה בכל הפמיניסטיות. לא נראתה אף פעם מסכנה משהו שם בסיסי עוד לפני המקרה. עצוב עצוב מאד אבל לא באה בטוב
    סגור
  • היא באמת מפורסמת כיום. על המצילה שלה אני לא יודעים כלום
    אור 01/2023/07
    הגב לתגובה זו
    9 1
    מלבד שמה.
    סגור
  • גם לא על אביעד
    שירה מחרטטת 01/2023/09
    הגב לתגובה זו
    4 0
    אנחנו יודעים רק את מה ששירה פרסמה, אף אחד לא מספר מה הי שם לפני, האם שירה תקפה קוןדם? האם זה נכון שהיתה אלימה? איך יכל להיות שאדם כזה טוב שרץ איץה שנה לפני הופך לכזה אלים?
    סגור
  • 25.
    שירה לא יפה תתקשרי אליה מיד .
    מושה אבייד 01/2023/07
    הגב לתגובה זו
    6 5
    ולא אני לא יודע מה אני אעשה . אני עלול להתעצבן ואז גם ה' לא יציל אותי .
    סגור
  • 24.
    מצדיקה אותך
    הגזמה 01/2023/07
    הגב לתגובה זו
    16 0
    עדי את השראה ,גיבורה והבן הקטן שלך שלא הרפה ממך מלאך טהור ,האמת שירה הגזימה מחפשת פרסום .עדי אני רק יכולה לדמיין מה עברת ומה את עוברת ,אני מקווה שאת מקבלת תמיכה .
    סגור
  • 23.
    שירה ועדי
    אבון 01/2023/06
    הגב לתגובה זו
    14 4
    מאחר והם נפגשו במקום של טראומה מאד קשה.אפשר להבין את התגובה של שירה כלפי עדי המקסימה.. התגובה של שירה לא קשורה לעדי...זה יכול לקחת לשירה גם 10 שנים כדי להודות לה..טראומה עושה תגובות קשות לאנשים.אין להם שליטה על זה.
    סגור
  • 22.
    על מה ולמה
    אין לי מושג 01/2023/06
    הגב לתגובה זו
    11 3
    לא הבנתי אז ובטח לא היום על מה משואה מה היא עשתה עד הרגע הקשה שחוותה ומה עשתה מאז למען אדם אחר לעומת לילי אחות של מיכל סלה ז"ל שעשתה ועושה למען נשים בסיכון
    סגור
  • 21.
    חשבתם אולי שירה מבקשת למחוק את הפרק הזה?
    נקודה למחשבה 01/2023/06
    הגב לתגובה זו
    18 9
    הבחורה כמעט נרצחה בשבילה עדי האמיצה היא תזכורת לאותו יום נורא שבו נדקרה לעיני בנה הפעוט. קצת חמלה. מגיע לשירה את השקט הנפשי והנורמליות שהיא מבקשת לחייה... בלי קשר עדי אישה גיבורה ומזל שאלוהים שלח אותה בזמן
    סגור
  • איזה מבקשת למחוק?היא חיה מזה מהנאה
    זה הלחם והחמאה שלה 01/2023/09
    הגב לתגובה זו
    5 0
    גרה בבית המשוןתף בתל אביב, מראה תמונות שלו בהרצאות, מקטרת על המשפחה שלו ולא מספרת שעשתה להם את המוות
    סגור
  • עדיין, כל אדם נורמטיבי שעבר אירוע טירור וניצל ממנו
    אור 01/2023/07
    הגב לתגובה זו
    6 2
    שומר על קשר עם המציל/ה שלו. היא לא והיא יוצאת מן הכלל.
    סגור
  • 20.
    שירה הודתה לה. היא לא חייבת להיות חברה שלה לעד.
    יעל 01/2023/06
    הגב לתגובה זו
    9 10
    יכול להיות שהן שונות זו מזו במנטליות וכדומה. היא לא חייבת להיות חברת נפש שלה לעד. היא הודתה לה. זהו.
    סגור
  • 19.
    עשית תודה
    עדה 01/2023/06
    הגב לתגובה זו
    5 8
    כל הפרסום שלך והדיבור בתקשורת היה מיותר. קצת ניסית יותר מידי. אולי בחרה להתנתק מכל מה שמזכיר לה את העבר? תכבדי. תטפלי בעצמך מה שקרה לך הוא שלך לא חייבים שותף. תרגיעי ותשתקי לא לטובתך הדיבור הזה . מי שבאת סבלה וסובלת זו שירה.
    סגור
  • 18.
    אמיצה
    מייה 01/2023/06
    הגב לתגובה זו
    10 1
    כל הכבוד עדי.לצערנו יש אנשים מסוגה כפוי טובה. תמשיכי לעשות טוב.תקבלי בחזרה.
    סגור
  • 17.
    עצוב מאוד. עדי תיהיי חזקה, את הצלת אותה ואף אחד לא יקח
    צופה 01/2023/06
    הגב לתגובה זו
    18 0
    את זה ממך. גם לא שירה. אין לדעת למה שירה בחרה ככה. צר לי שנפלת חזק, מבינה מאוד שהדברים השפיעו ויצאת קצת מעצמך, אבל תחזרי לעצמך ושמרי על עצמך
    סגור
  • 16.
    אשה אמיצה .
    בניבן 01/2023/06
    הגב לתגובה זו
    9 1
    זכית להציל חיים וזו המתנה שלך מהבורא ! הדבר המינימלי שהיה דרוש מאדם שחייו ניצלו מ 100 אחוז מות ,זה הכרת הטוב .ואדם שאין לו הכרת הטוב ,הוא אדם שפל ובזוי .
    סגור
  • 15.
    לא רוצה קשר
    אריה 01/2023/06
    הגב לתגובה זו
    17 18
    אז היא לא רוצה קשר אז מה הבעיה. אז לא יהיה קשר תמשיכי לעשות דברים טובים לא על מנת לקבל על זה פרס
    סגור
  • 14.
    שירה איסקוב
    תגובה לכתבה 01/2023/06
    הגב לתגובה זו
    25 2
    עדי ג'וזי עשתה מעשה המקורי להגיע לה להדליק משואה עם שירה איסקוב! חבל שהתחושה שלה שהיא לא רצויה, אפשר לקבל החלטות בחיים בלי לפגוע ובטח לא באדם שבאמת הציל!!!!
    סגור
  • אי אפשר. לנקוט עמדה מבלי לשמוע את שירה
    טייגר 01/2023/06
    הגב לתגובה זו
    6 6
    שירה איסקוב צריכה להגיב על הדברים שמעמידים אותה באור שלילי ככפויית טובה
    סגור
  • 13.
    לא חייבים לעזור.
    מנדי 01/2023/06
    הגב לתגובה זו
    23 8
    אני הפסקתי לעזור לאחרים,גם אני עזרתי הרבה,לעולם לא ציפיתי לתודה רבה,אבל גם לקבל מאנשים על הראש לזה גם לא ציפיתי,את שעזרת לה עשית מכל הלב ,הבעיה של איסקוב שהיא לא מעריכה מה עשית בשבילה,לטמדים לחיות פה במדינה שלנו גם עם דברים כאלה.
    סגור
  • 12.
    עדי אישה אמיצה
    אהבת חינם 01/2023/06
    הגב לתגובה זו
    53 4
    עדי יקרה עשית מעשה אדיר! אני המומה לדעת ששירה ניתקה קשר! בושה לה! איך יתכן הדבר? צריכה לסגוד לך! שירה הרימה את האף עם הפרסום סביבה שלא היה צריך לביות. אך מפעם לפעם ראינו אותה בכותרות מה שלא היה אמור להיות זאת ההוכחה שרוצה לקצור פרסום בזכות עצמה ולא הודות לזה שאת הגיבורה בסיפור. שאפו גדול לך עדי אם כך הדבר, היא לא ראויה לקשר איתך. שתתבייש לה.
    סגור
  • 11.
    שירה
    מיכל 01/2023/06
    הגב לתגובה זו
    31 7
    על מה לתת לה להדליק משואה.ממש כבוד גדול.מה היא תרמה למדינה.היתה מסכנה התחתנה עם חולה נפש וניצלה הכל מלמעלה.עזרו לה לשקם את הפנים שלה.סה בסדר.ומי היא בכלל אם היא בקשר עם המצלמה שלה או לא.מדינה של דפוקים
    סגור
  • להפך היא החולת נפש
    מזעזעת 01/2023/09
    הגב לתגובה זו
    4 0
    תקשיבו להקלטות שהתקשורת לא מפםרסמת ותבינו
    סגור
  • כמה רוע יש בך (ל"ת)
    מסעודה 01/2023/07
    הגב לתגובה זו
    3 8
    סגור
  • רוע...?
    צירעה 01/2023/07
    הגב לתגובה זו
    7 1
    אולי תסבירי למה היא הייתה צריכה להדליק משואה... אם מישהי הייתה צריכה להדליק משואה, זו רק עדי... עדי הייתה נוכחת, יוזמת, אקטיבית, דמות חיקוי... לעומתה שירה... פאסיבית... על פאסיביות לא מדליקים משואה...
    סגור
  • מובן וברור
    אני 01/2023/06
    הגב לתגובה זו
    4 4
    למה שירה ניתקה קשר. גםתהיא מנסה לשקם את חייה. כמו שעדי אמרה היא היתה השליחה שלתבורא עולם אז שתקבל את הכל ככה... למה להגיד ששירה דוחה?
    סגור
  • 10.
    שליחה של האל
    אילנית 01/2023/06
    הגב לתגובה זו
    29 1
    אל תייסרי את עצמך . בהחלט הצלת את חייה ותודה לך ולאל על כך. כנראה שקשה להמדי וזה לא אישי נגדך.בטוחה שהיא מודה לך על הכל ופשוט לא מסוגלת.צודקת זה לא לעניין שלא מגיבה לך להודעות אבל אסור לשפוט. תבורכי אישה טובה
    סגור
  • 9.
    אולי, ורק אולי, הקשר התנתק כי
    גברת 01/2023/06
    הגב לתגובה זו
    29 12
    היא מזכירה לשירה את כל מה שהיא עברה וזה קצת קשה להיזכר בזה שוב ושוב כל פעם? נשמע מהמילים של עדי שכן יש פה קצת כעס, שזה הגיוני לגמרי, אבל גם מנקודת המבט של שירה אני יכולה להבין למה היא לא תרצה להיות בקשר איתה... המוח מקשר אותה לסיטואציה הקשה הזאת שגם אם עיכלו אותה וגם אם לא, רוצים להמשיך ממנה הלאה. רק בריאות לעדי, לשירה וליקיריהן
    סגור
  • לא סביר
    זיוה 01/2023/06
    הגב לתגובה זו
    23 0
    שיקה לא בורחת ממה שעברה, היא עובדת בזה. היא מעבירה הרצאות בנושא.
    סגור
  • בדיוק, היא נושמת את זה בהנאה (ל"ת)
    זה הלחם והחמאה שלה 01/2023/09
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 8.
    זה לא בגללך אישית ,זה מזכיר לה כנראה את הטראומה שעברה
    אלנה כהן 01/2023/06
    הגב לתגובה זו
    21 13
    לפי דעתי זה לא קשןר אל עדי,זה בכל פעם מזכיר את החיים הקודמים שלה והמקרה והארוע שהיה. ברור שבתוך תוכה מוקירה לעדי את חייה. זה מאוד הגיוני . זה פשוט שלשירה יהיה קל יותר להמשיך לחיות . שתיכן מדהימות ושתיכן עברתן חוויה קשה שלעולם לא תוכל באמת להירפא. הנתק הוא הכרחי בכל אופן לפי דעתי להמשיך לנסות לחיות בצורה נורמלית עד כמה שניתן להגיד.
    סגור
  • שירה רצתה את "התהילה" לעצמה. בושה וחרפה איך שהיא מתנהגת
    אני 01/2023/07
    הגב לתגובה זו
    26 1
    רק תחת שלטון פמיניסטי הזוי,אשה שניסו לרצוח אותה נבחרת להדלקת משואה. מה היא בדיוק תרמה למדינה?
    סגור
  • 7.
    שירה צריכה לנשק לגוזי את הרגליים
    אורית 01/2023/06
    הגב לתגובה זו
    48 4
    תתביישי לך שירה.בזכותה את בחיים.מה עשתה לך האישה ?
    סגור
  • 6.
    כי את מזכירה לה את הטראומה (ל"ת)
    טל 01/2023/06
    הגב לתגובה זו
    18 17
    סגור
  • לא,כי היא אשה מגעילה שמתפרנסת יפה מהטראומה שלה. (ל"ת)
    אני 01/2023/07
    הגב לתגובה זו
    14 2
    סגור
  • 5.
    אלוקים הציל אותה את היית השליחה
    זה נכון 01/2023/06
    הגב לתגובה זו
    18 4
    בריאות לכולם וחיים שקטים. ואהבה לשירה ??????
    סגור
  • 4.
    אלוקים הציל אותה מי אנחנו רק שליחיו! (ל"ת)
    זה נכון 01/2023/06
    הגב לתגובה זו
    7 2
    סגור
  • 3.
    איסקןב לא יושבת טוב
    האחד 01/2023/06
    הגב לתגובה זו
    39 3
    משהו באיסקוב מרגיש לא אמיתי מעצבן מהכתבה עד היום.
    סגור
  • 2.
    ישנם אנשים והרבה שהם כפויי טובה .וזה לא חדש . גועלים תמ (ל"ת)
    גועלים תמיד היו ויהי 01/2023/06
    הגב לתגובה זו
    29 3
    סגור
  • כפיות טובה
    מ א. 01/2023/07
    הגב לתגובה זו
    8 0
    ויישמן וייבעט זה מסמל גם כפייות טובה אבל העולם גלגל והגלגל מסתובב התקשורת=התשקורת עשתה לה פולחן אישיות והפכה אותה לאומללה בעל כורחה והיא ישראלית טיפוסית וברגע האמת אף אדם לא צפוי מה יעבור או ייקרה לו ואז תיזכר בגברת שהצילה אותי עדי גוזי ולא תעיז לבוא אליה ועל האופי הזה עוד תצטער כי לכל דבר יש מחיר
    סגור
  • 1.
    עדי גוזי את אישה מדהימה, עשית מעשה
    יולי 01/2023/05
    הגב לתגובה זו
    65 1
    אדיר תוך סיכון שלך, ואת ראויה רק לטוב בעולם הזה. מאחלת לך שתחזרי אל שיגרת חיים שקטה ושלווה, ושאלוהים יזכה אותך בטוב על הצלת חיים
    סגור
  • הקשר של שירה עם עדי
    אני 01/2023/06
    הגב לתגובה זו
    37 3
    שתי סיבות יכולות להיות לניתוק ששירה בחרה בו.1.הקשר עם עדי מחזיר את שירה לתקיפה הנוראית שעברה והזכרון הזה קשה לה.2.שירה התאהבה בפירסום והרגישה שעדי משתלטת לה על פלח מהפירסום.אני מאד מקוה שכאן אני טועה.בהדלקת המשואה ראו ששירה ממש חטפה מעדי את המשואה וזה היה לא יפה.בזכות עדי שירה נמצאת איתנו היום.
    סגור
  • שירה התאהבה בפירסום ומתנהגת באופן מחפיר,אבל אף אחד לא
    אני 01/2023/07
    הגב לתגובה זו
    19 2
    ידבר על זה כי היא הפכה לסמל של הכת הפמיניסטית ששולטת במדינה.
    סגור
  • כפויית טובה
    דורית 01/2023/07
    הגב לתגובה זו
    21 0
    לא מאמין בשיט לשירה שטוענת שזה בגלל הטראומה למה עדי הרביצה לה ואיך זה שהיא עושה הרצאות ובהרצאות היא מראה במצגת את בעלה הרוצח מה פתאום זה לא מעורר לה את הטראומה , פשוט לא יאמן ששירה לא רצתה ודיברה איתה בטקס המשואות עשתה איתה חזרות בנפרד כאילו היא אויבת שלה יותר משפיל מזה אין כפויי טובה אין יותר מה להגיד מזה
    סגור
  • שירה היא הרוצחת
    שיערה מזעזעת 01/2023/09
    הגב לתגובה זו
    4 0
    לרצוח נפש....הרגה את אביעד, וגרמה לילד להיות בלי אבא
    סגור
  • שירה רוצה להתנתק מכל מה שמזכיר לה את העבר
    רחל 01/2023/11
    הגב לתגובה זו
    1 3
    כדי להשתחרר מטראומה צריך להתנתק מכל מה שמזכיר את הטראומה. טוב לשניהם
    סגור