ויראלי

שוטר חבט בנערה בת 14 - והושעה. צפו בתיעוד

שוטר מניו יורק שתועד תוקף נערה בת 14 בראשה הושעה השבוע על ידי ראש עיריית ניו יורק. התאגדות השוטרים תוקפת את ההחלטה וקוראת לחקירת האירוע. צפו בתיעוד הוויראלי מהאירוע
מערכת ice | 
שוטרים (צילום פלאש 90/ נתי שוחט)
שוטר מניו יורק בשם ניקולס סקאלצו הושעה השבוע מתפקידו ללא תשלום לאחר שסרטון שעלה לרשתות החברתיות תיעד אותו חובט בנערה בת 14. התיעוד הוצג בפני ראש העיר אריק אדאמס אמש והוא קידם את השעייתו לתקופה של לפחות 30 ימים.
המקרה התרחש ביום שלישי השבוע, במסגרתו הוזעקו שני שוטרים לבית ספר בעיר על מנת להפריד בין שתי נערות שהחלו לריב באופן אלים. עם זאת, מסתמן שהשוטר המדובר לא רק לא הצליח להפריד בין הנערות אלא גם התערב באופן פיזי במריבה וחבט באחת הנערות בראשה עשרות פעמים. 
המקרה כאמור תועד, הופץ והפך לוויראלי במהרה. לצד הביקורות על השוטר שלא פעל כפי שהיה אמור, התאגדות השוטרים בארה"ב יצאה להגנתו וקראה לחקירה מקיפה במקרה בטענה שקשה לשפוט כמה שניות של תיעוד מצולם ביחס לכל המקרה. 
שתי הנערות שהיו מעורבות במקרה נעצרו לאחר המקרה ושוחררו לאחר החקירה. שיחה עם אמה של הנערה שהוכתה על ידי השוטר חשפה שהנערה עדיין סובלת ממיגרנות קשות וכאבים בחלק האחורי של ראשה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה