ויראלי

הכוכב ההוליוודי מאושפז במצב קריטי: עבר תאונה קשה

הכוכב ההוליוודי הגדול, ג'רמי רנר, מאושפז בבית החולים במצב קריטי אחרי שעבר תאונה קשה בעת שפינה שלג בחווה שבבעלותו נבדה שבארצית. הוא פונה במסוק לבית החולים
מערכת ice | 
גרמי רנר (צילום אינסטגרם)
הכוכב ההוליוודי הגדול, ג'רמי רנר, מאושפז בבית החולים במצב קריטי אחרי שעבר תאונה קשה בעת שפינה שלג בחווה שבבעלותו מעל אגם טאהו בהרי סיירה נבדה שבארצות הברית.
דוברו של השחקן אישר את הדברים אחרי שמסר הודעה "להוליווד ריפורטר": "אנחנו יכולים לאשר שג'רמי נמצא במצב קשה אך יציב, לאחר שנפצע בתאונה בעקבות מזג האוויר בזמן שפינה שלג מוקדם יותר היום. המשפחה שלו לצידו והוא מקבל טיפול מצוין". בנוסף דווח כי השחקן פונה לבית החולים בעזרת מסוק.
הסופה הקשה שמתחוללת בארצות הברית בשבועות האחרונים, המכונה "סופת השלגים של המאה", פגעה באזורים רבים בארצות הברית ואף הביאה למותם של לפחות 60 בני אדם עד כה. רק לאחרונה פרסם רנר ציוץ בחשבון הטוויטר שלו בו הוא מראה רכב מכוסה לגמרי בשלג והוסיף: ""כמויות השלג שיורדות באגם טאהו - זה לא בדיחה".
כידוע, השחקן היה מועמד פעמיים לפרס האוסקר, הראשונה של על "מטען הכאב" משנת 2008 (בבימויה של קתרין ביגלו) והשנייה על "גנב עירוני" מ-2010 (שכתב וביים של בן אפלק). בשנים האחרונות הוא מוכר בעיקר בזכות גילום דמותו של הוקאיי ביקום הקולנועי של מארוול.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה