ויראלי

שחר חסון וכאן 11 בפאדיחת ענק: "תמחק את זה"

שחר חסון הציג מתמודדת בשעשועון "האחוזון העליון" של כאן 11 כ"דוגמנית למידות גדולות". אך זו טענה כי היא "רק דוגמנית" והפצירה בו: "תמחק את זה". צפו בתיעוד
מערכת ice |  2
שחר חסון (צילום מסך יוטיוב)
שחר חסון מגיש מזה מספר כחודשיים את השעשועון החדש של כאן 11 "האחוזון העליון". זו הפעם הראשונה שחסון מנחה שעשועון, והוא ספג עד כה לא מעט ביקורות, זאת למרות האופי הייחודי שהוא מביא לשעשועוני הטלוויזיה בתור קומיקאי.
אבל אתמול (שני) בפרק האחרון של האחוזון העליון בכאן 11, גם חסון לא הצליח לצחוק אחרי הפאדיחה הענקית שקרתה לו בשידור חי. חסון הציג את אחת המתמודדות מהקהל כשאמר: "שלום ללירז ברניס". ברניס הצביעה לחסון ואמרה לו "אני כאן".
המגיש קרא כמובן מהדף ואמר לה: "את דוגמנית למידות גדולות". ברניס הגיבה בביטול: "לא. אני דוגמנית נקודה". חסון הגיב לה: "כתוב למידות גדולות", וברניס לא נשארה חייבת לטעות הגדולה של ההפסקה והפצירה במנחה: "אז תמחק את זה". 
במסגרת השעשועון "האחוזון העליון", מתחרה קבוצת משתתפים על שאלות שלא מצריכות ידע כללי, אלא בעיקר היגיון ושכל ישר. הפורמט הבריטי של השעשועון, מבית ה-BBC, משודר בבריטניה בערוץ ITV, ותאגיד השידור הישראלי הוא גוף הטלוויזיה השני בעולם שרכש את זכויות השידור שלו.
 
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    שאה 9 ו 15 דקות זה קו ישר כמו שעה 6
    יוסי 01/2023/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שטויות
    סגור
  • 1.
    אבל היא באמת פרה
    TT 12/2022/28
    הגב לתגובה זו
    3 1
    מה הסיפור?
    סגור