ויראלי

קיילי ג'נר העלתה תמונות פרובוקטיביות וחטפה: "זה פורנו רך"

קיילי ג'נר שוב חוטפת: הכוכבת העלתה לחשבון האינסטגרם שלה תמונות פרובוקטיביות במיוחד בהן היא נמצאת במספר תנוחות על המיטה בבית שלה כשהיא עם גופייה ותחתונים בלבד והמעריצים תקפו: זה פשוט מרגיש לא בסדר. זה פורנו רך ולגיטימי, מסתבר"
מערכת ice |  1
קיילי גנר (צילום אינסטגרם)
קיילי ג'נר שוב חוטפת: הכוכבת העלתה אתמול (רביעי) לחשבון האינסטגרם שלה תמונות פרובוקטיביות במיוחד בהן היא נמצאת במספר תנוחות על המיטה בבית שלה כשהיא עם גופייה ותחתונים בלבד ולא השאירה מקום לדמיון.
המעריצים ממש לא נשארו חייבים והגיבו: "כשאני רואה את התמונות האלה של קיילי - אני מרגיש כל כך לא בנוח, בשבילה, בשבילי. זה פשוט מרגיש לא בסדר. זה פורנו רך ולגיטימי, מסתבר", כתב אחד מהם. אחר הוסיף: "אלוהים אדירים, הזכרת לי את האתר הזה. הוא היה מלא בחורים שהיו אומרים לבנות שהם רוצים לצלם תמונות 'עירום בטוב-טעם' לתיק העבודות שלהם".
כזכור, לאחרונה, טראוויס סקוט וקיילי ג'נר העמידו למכירה את ביתם המשותף ב-21.9 מיליון דולר. הבית עומד על 9680 מטרים רבועים וכולל שבעה חדרי שינה ו-10 חדרי שירותים, לצד בריכה, רצפות עץ מקוריות, סטייל מעט קודר ששם דגש על צבע שחור, ספא, אזור ברביקיו, בית אורחים נפרד ומחסן ענק. כאמור לשניים גם נכסים נפרדים, כאשר לקיילי בית נוסף בהידן הילס וסקוט גר בברנטווד באחוזה משלו. 
קיילי ג'נר (אינסטגרם)
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    חח נו וממה הן מתפרסמות? בזכות הפושפוש דל הבחורה (ל"ת)
    חח 01/2023/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור