ויראלי

כוכבי האח הגדול במלחמה: מתי משוחרר השיר שגרם לפיצוץ?

לאחר שדיאן שוורץ כתבה בסטורי שלה: "וכן, לשאלתכם זה פוגע שמקדמים שיר על חשבון הנפש שלי, במיוחד כשזה בן אדם שהיה הכי קרוב אליי בעולם. ראיתים שאתם מרגישים שמזלזלים באינטיליגנציה שלכם, מבינה אתכם, גם אני מרגישה ככה", ענה בן זוגה לשעבר: "היום אשתף אתכם רק במוזיקה שלי", כעת נחשף תאריך הפצתו
מערכת ice |  1
נתנאל רודניצקי ודיאן שוורץ (צילום מסך רשת 13)

אחרי הדיווחים על הפרידה של הזוג אולי הלוהט ביותר בעונה האחרונה של בית האח הגדול ברשת 13, דיאן שוורץ ונתנאל רודניצקי, החלו לצוץ דיווחים שמדובר בתעלול יחצ"ני כדי לקדם את שירו החדש של המתמודד לשעבר. כעת, אחרי שהאבק שקע, ביום רביעי הבא, ב-21.12 במהלך חנוכה, השיר יופץ.

למי ששכח, שוורץ כתבה בסטורי שלה: "וכן, לשאלתכם זה פוגע שמקדמים שיר על חשבון הנפש שלי, במיוחד כשזה בן אדם שהיה הכי קרוב אליי בעולם. ראיתים שאתם מרגישים שמזלזלים באינטיליגנציה שלכם, מבינה אתכם, גם אני מרגישה ככה".
 



עוד כתבה לפני כחודש שוורץ בכאב גדול בסטורי שהעלתה על רקע שחור: "רוצה להבהיר דבר אחד, אני לא קשורה לתעלול היחצ"ני הזה, מאחלת המון הצלחה בהמשך ושהיא תהיה מבוססת רק על כישרון ולא על רפש כזה", והוסיפה אימוג'י קטן של לב אדום.

גם רודניצקי העלה תגובה משלו לטענות של זוגתו לשעבר וכתב: "אין לי דבר להראות או לשתף אתכם מלבד המוזיקה שלי, פעם שיתפתי אתכם בבת זוגי ובמוזיקה שלי, היום רק במוזיקה שלי", והוסיף אימוג'י של ידיים המסמנות לב. כעת, השיר שייקרא "תמיד איתי" ייצא ואולי יחשפו בו כמה סודות מהזוגיות

תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    נו
    אלי 12/2022/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עוד בדיחה ממש בזיון מה שמפורסם את מי זה מענין
    סגור