ויראלי

עצוב: אלפי כלבי ים מתים נסחפו אל החוף

עצוב: כ-2,500 כלבי ים שנמצאים בסכנת הכחדה ממשית, נמצאו מתים בחוף הים הכספי של רוסיה. המשרד למשאבי טבע של דגסטן טען כי כלבי הים מתו "מסיבות טבעיות" והזהיר כי מספר כלבי הים המתים עשוי לעלות. על פי הערכות הם מתו כבר לפני כשבועיים
מערכת ice | 
כלבי ים מתים (צילום צילום מסך מיוטיוב)
עצוב: כ-2,500 כלבי ים שנמצאים בסכנת הכחדה ממשית, נמצאו מתים בחוף הים הכספי של רוסיה, זאת על על פי דיווח שלשום (ראשון) של סוכנות הידיעות הרוסית RIA נובוסטי. מדובר למעשה ביונק היחיד שחי בים הזה, והוא נמצא בסכנת הכחדה של האיחוד הבינלאומי לשימור הטבע (IUCN ) מאז 2008.
כלבי הים נסחפו לחוף של הרפובליקה של דגסטן ברוסיה, לאורך הים הכספי - גוף המים מוקף יבשה הגדול בעולם - שגובל בחמש מדינות: אזרבייג'ן, איראן, קזחסטן, רוסיה וטורקמניסטן.
המשרד למשאבי טבע של דגסטן טען כי כלבי הים מתו "מסיבות טבעיות" והזהיר כי מספר כלבי הים המתים עשוי לעלות. על פי הערכות, אותם כלבי ים הם מתו כבר לפני כשבועיים, אך "אין סימנים למוות אלים, או שרידים של רשתות דיג", כך על פי המשרד.
מומחים מהמרכז הכספי לסביבה מנתחים דוגמיות של כלבי הים כדי לאבחן את סיבת המוות. מוקדם יותר השנה, יותר מ-140 כלבי ים מהים הכספי נמצאו מתים בחופי קזחסטן. אוכלוסיית כלבי הים הים הכספי סובלת מציד מוגבר, הרס סביבת המחיה ושינוי האקלים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה