ויראלי

כוכבת הבוזגלוס שוב עוברת שינוי קיצוני: כך היא נראית

עדי בוזגלו, כוכבת הסדרה ואשתו של אסי בוזגלו שזכתה לביקורת אדירה לאחר שהצטלמה עם בתה בת השנה ריין ברכבת הרים, חשפה הליך קוסמטי נוסף שעברה והפעם בפניה
מערכת ice |  2
עדי ואסי בוזגלו (צילום אינסטגרם)
כוכבת הסדרה 'הבוזגלוס', עדי בוזגלו, חשפה לעיני עוקביה ללא פילטרים את כל התהליכים קוסמטיים והכירורגים שעברה, כאשר גם הפעם היא שיתפה אותם בשינוי קוסמטי נוסף שעברה.
כזכור, רק לפני שנתיים עברה בוזגלו אושיית הרשת ניתוח מייקאובר כירורגי מקיף שנועד לעיצוב הגוף כולו מכף רגל עד ראש. הניתוח כלל עיצוב סנטר, בטן, רגליים, חזה וזרועות ועוד  כעת, היא עברה הליך נוסף ששדרג שניים מהאיברים הבולטים ביותר בפניה.

למי שכבר הספיק לשכוח, בוזגלו הסעירה אמש (מוצאי שבת) את הרשתות החברתיות כאשר העלתה סרטון יחד עם בתה הקטנה ריין בת השנה ברכבת הרים שעורר הרבה ביקורת, עד כדי כך שבחרה להסירו מיד מהרשת ולא להגיב לעוקבים הזועמים. 
 
אבל בחזרה להליך הרפואי. לפני מספר שבועות עברה עדי הליך לעיצוב האף בשיטת הזרקת חומצה היאלרונית במקום, ובסטורי שלה היא הציגה את התוצאות המרשימות של "לפני ואחרי". בנוסף הציגה בוזגלו כי עברה עיצוב שפתיים עם חומצה היאלורונית. אבל האם זו המילה האחרונה של בוזגלו בנושא הניתוחים?
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    בושה
    אלי 12/2022/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    איך אסי היזרוק אותה .נתנה לאסי את כול הכסף של הפיצויים מהעבודה טיפשה
    סגור
  • 1.
    נשים
    אלי 12/2022/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עדי מה שנשאר עכשיו.זה ניתוח במוח.נשרפו כמה קבצים.
    סגור