ויראלי

אנה ארונוב נשברת: "אי אפשר בלי דמעות בעיניים, מפלצות"

שופטת רוקדים עם כוכבים נסערת בעקבות חשיפת ההתעללות במעון במושב עזריה במרכז הארץ: "מאסר עולם מבחינתי. זה נורא ולא נתפס שדבר כזה יכול לקרות לילדים תמימים שלא יודעים לספר להורים"
מערכת ice | 
אנה ארונוב (צילום יח"צ)
התיעודים המזעזעים מהמעון במושב עזריה במרכז הארץ ממשיך לזעזע את הסלבס ואמש (שלישי) היה זה תורה של אנה ארונוב, שופטת רוקדים עם כוכבים בקשת 12 שנותרה בהלם ולא יכולה הייתה לעצור את עצמה מלהגיב בצורה חריפה ביותר.
ארונוב כתבה בסטורי שהעלתה עם תמונת אנשי צוות הגן שמעורבים לכאורה בפרשה: "אי אפשר לשמוע את זה בלי דמעות בעיניים, איך אפשר בכלל? איזה מפלצות! מאסר עולם מבחינתי. זה נורא ולא נתפס שדבר כזה יכול לקרות לילדים תמימים שלא יודעים לספר להורים".

גם דניאל גרינברג שיתפה לאחרונה פוסט שבו הוסבר מה בדיוק קרה שם: "הצוות ממעון רחלי בעזריה - קבלו אותם.  דודי ודיאנה כלאו פעוט יותר מחצי שעה באמבט עמוק, ובזמן שהוא צרח את נשמתו לצאת, לעגו לו וצחקו עליו".
עוד היא כתבה בזעם נגד צוות הגן שיעמוד למשפט: "דודי זרק עליו תיקים, ועודד פעוטות להרביץ אחד לשני, חזק! הרים פעוט מהקרסוליים וזרק אותו למזרן, ופעוט אחר כלא על מדף גבוה שתלוי מתחת לתקרה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה