ויראלי

עומר אדם לא ידע? הקשר עם כוכבת האח הגדול נחשף

ייתכן שלא שמתם לב, אבל דיאן שוורץ שכיכבה בעונה האחרונה הופיעה בקליפ לשיר 'חברות שלך 2' בטרם התפרסמה ונראתה די שונה מאיך שהיא נראית כיום. שוורץ התארחה בקליפ והצליחה לגנוב חלק מההצגה. מיד לאחר הקליפ היא כבר נכנסה לבית האח הגדול והשאר הוא היסטוריה
מערכת ice |  2
עומר אדם ויעל שלביה (צילום אינסטגרם/ יעל שלביה)
הידעתם? כאשר השיר של עומר אדם, 'חברות שלך 2' שהגיע כמענה לשיר הראשון שהפך ללהיט היסטרי, יצא לאור, דיאן שוורץ שבעונה האחרונה של האח הגדול ברשת 13 כיכבה בענק והייתה לדיירת הכי בולטת במשך שבועות רבים, עוד הייתה אנונימית.
למה זה מעניין? כי מסתבר שהדוגמנית הופיעה באותו הקליפ המדובר ונראתה די שונה מאיך שהיא נראית כיום. שוורץ התארחה בקליפ והצליחה לגנוב חלק מההצגה. מיד לאחר הקליפ היא כבר נכנסה לבית האח הגדול והשאר הוא היסטוריה.
 
היו לא מעט הפתעות בשירים של עומר אדם בעבר, השיר "השתגעתי בגללך" ששוחרר לפני כמעט שנתיים צבר כ-2 מיליון צפיות בסך הכל, אלא שב-mako מוזיקה פורסם כי מילות השיר שונו ממש לפני הפצתו. השורה "אז איך השתגעתי בגללך, בסוף תישארי לבד ואז תבכי לאחותך", נכתבה במקור כך: "אז איך השתגעתי בגללך, בסוף תישארי לבד בגיל 30 כמו אחותך",
משפיענית הרשת נטע צ'רנר נתקלה בהדלפה של השיר טרם שיחרורו והסבירה כי השורה הזו פגעה בה מאוד, עמוקות, עד כדי כך שאפילו פנתה לזמר המצליח. למאקו סיפרה: "בגלל שזה היה שבוע לפני היום הולדת 30 שלי, שלחתי לו הודעה ענקית באינסטגרם. שאני בת 30 ושהוא לא יכול להוציא את השיר. שיגנוז אותו או משהו. הוא לא ענה".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    עומר אדם
    טלי 11/2022/30
    הגב לתגובה זו
    1 0
    דיאן מענינת לי את התחת יילה נקסט....
    סגור
  • 1.
    צודק. אתן כל כך בררניות עד ש...
    לילי 11/2022/29
    הגב לתגובה זו
    1 1
    אתן מתחתנות עם המושלם שמתברר בהמשך שהוא גם בוגד בכן, מכה אתכן ויותר מזה.... אתן מתעלות על גברים טובים באמת ומספסות בגדול. אז שימו לב לגברים הלא "נוצצים" ולא בהכרח "מסמר הערב" כי הם ערכיים והכי בטוחים לחיים מאושרים..
    סגור