ויראלי

הפקת גולסטאר מסתבכת? המספרים המשפילים של השחקנים נחשף

נראה שלא כולם מרוצים מהמספר שקיבלו. קובי סוויסה לא כל אהב את העובדה שעל חולצתו כתוב KS: "מי שקבע את המספר שלי הוא חרא, מותג על לתת לו אפסנאי? בושה וחרפה", אלעד צפני קיבל את המספר 9.5 כרמיזה לגובהו, ומי קיבל את 10 הנחשק?
מערכת ice | 
כוכבי גולסטאר בנתבג (צילום רפי דלויה)
בעוד שבהפקת 'ערב טוב' עם גיא פינס התמקדו בכוכב בוורלי הילס 90210 איאן זירינג שמצטלם בימים אלו לעונה החדשה של גולסטאר ביוון, נראה שגם שאר הכוכבים על ההיא יוצרים אווירה משוגעת במיוחד על הסט.
אבל מה לגבי חברי הקאסט האחרים? נראה שלא כולם מרוצים מהמספר שקיבלו. קובי סוויסה לא כל אהב את העובדה שעל חולצתו כתוב KS: "מי שקבע את המספר שלי הוא חרא, מותג על לתת לו אפסנאי? בושה וחרפה".
גם לגבי אלעד צפני יש אולי קצת טעם לפגם, הדייר נמוך הקומה לשעבר בבית האח הגדול קיבל את המספר 9.5, רמז להומור סביב גובהו, פינס הסביר בכתבה: "זה יתדלק היטב את העונה, זה מתחיל בחולצה שנתנו לו, בעוד איאן מקבל את המספר 10 הנחשק".
אגב, בזמן שזירינג נפצע ברגלו ופונה למיון באישון לילה, הפציעה המחרידה ביותר במחנה האימונים שייכת דווקא לליאור דיין ששבר את היד כבר במשחק הראשון: "היו רגעים דרמטיים מאוד, ישבתי שם וחשבתי שכל פעם שאני משחק כדורגל זה נגמר רע. רצו לתת לי משככים ואמרתי לרופא שאתה לא רוצה לדעת מה קורה שם, גולסטאר לא תסתיים טוב".
מי שהפיל את דיין היה ליאם גולן שדיין אמר שהוא יהיה חייב לקלח אותו: "נביא מישהו שיעזור לו להתקלח, אני לא מקלח את אחותי הקטנה אפילו".מה לגבי חמימו? זירינג לא כל כך מבין מה הוא אומר, אלירז שדה מנסה לחבר בין האנגלית של כוכב הגדול לשעבר לבין זירינג, זה לא כל כך מצליח.

ומה חושבים עליו הכוכבים האחרים בקאסט? רז זהבי אמר: "אין לו מושג, זה מחריד, הוא אוהב מאוד, אנחנו המסכנים", ברלד אמר בהומור: "לא מעניין ברמות, אכל לי את הראש שבוע, אמרו לי בהפקה שמביאים מישהו מחו"ל, דפקתי 40 שמות, אינג יאנג יוני מבוורלי הילס, מי זה? מאיפה הביאו אותו אחרי 40 שנה הוציאו אותו מהנפתלין".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה