ויראלי

יעל שלביה עושה גל גדות: הפרויקט החדש נחשף

יעל שלביה עובדת בימים אלו על סדרה שמגוללת את סיפור חייה, בה נערה חרדית מגיעה לדגמן בעולם החילוני. הגולשים ברשתות מיד הגיבו כי מדובר באותו תסריט של הסדרה "בובות" בה כיכבה גל גדות
מערכת ice |  5
יעל שלביה (צילום אינסטגרם/ יעל שלביה)
יעל שלביה, הדוגמנית הצעירה והמצליחה ובת זוגו של הזמר החם ביותר בישראל, עומר אדם, ממשיכה לככב בתקופה האחרונה. היום (שלישי) פורסם לראשונה ב"ערב טוב עם גיא פינס" כי בימים אלו שלביה עובדת על סדרה בה היא שותפה לכתיבת התסריט בשם "בין העולמות" (שם זמני).
הסדרה נכתבה בהשראת סיפור חייה של שלביה - בחורה עם רקע דתי שמגיעה מהפריפריה והופכת לדוגמנית מצליחה בעולם החילוני. שלביה אף צפויה לגלם שם את הדמות של עצמה והסדרה מתוכננת להיות משודרת בפריים טיים ולא כסדרת נוער.
בינתיים, עוקבים ברשתות החברתיות טענו שהסדרה החדשה של שלביה מזכירה את התסריט של הסדרה "בובות". "התסריט המדויק של הסדרה בובות", כתב אחד הגולשים. אחרים הוסיפו "נראה לי שכבר הייתה סדרה כזאת עם גל גדות", גל גדות הקדימה אותה" וזה לא היה כבר עם גל גדות?". כזכור, בסדרה בובות גוללו בין היתר את סיפורו של נערה חרדית בשם מרים, אותה גילמה גת גדות, שמצטרפת לסוכנות "אוגוסט" כדוגמנית המתמודדת על התואר של דוגמנית השנה.
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    שלביה
    שוש 11/2022/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הגב והציצי שלך לא מענינים בוגרת אולפנה שמרי על כבוד הוריך הזהרי מהקב ה שלא יעשה איתך חשבון אז תיהיי אומללה לכל חייך
    סגור
  • 3.
    שלביה עושה שלביה
    צונאמי 11/2022/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בעוד שלביה צעירה מאמינה יפה ושחקנית טובה שעושה הכל בעשרת אצבעותיה ולא ניתן בכלל להשוותה למישהי אחרת שהצלחתה נקנית בכסף רב שיש למשפחת בעלה.חכו לסדרה ותבינו .
    סגור
  • חחחחח (ל"ת)
    סמי 11/2022/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    טושטוש (ל"ת)
    היתה רוצה דומה לברוו 11/2022/16
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 1.
    תגובה
    הרן 11/2022/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    וואו! כבר מתרגש ומצפה להקרנת הפרק הראשון בסדרה, לנסות ולחבר ארועים דומים מחייה של יעל שלבייה, לדוגמנית החרדית שנכנסת לעולם הדוגמנות, ונחשפת בעל כורחה לכל המתרחש שם ??????...
    סגור