ויראלי

גרושתו של אייל גולן נשאלה על פדופילים - כך היא הגיבה

דניאל גרינברג, גרושתו של אייל גולן שנמצא לפני עימות במשטרה בגין פרשת "משחקי חברה", נשאלה האם היא לא חוששת לחשוף את ילדיה ברשתות החברתיות עם כל הפדופילים שמסתובבים שם, וענתה: "הפדופילים למיניהם לא מנהלים אותי כי סכנה קיימת בכל מקום וכמעט בכל דבר היום לצערי"
מערכת ice |  2
אייל גולן דניאל גרינברג (צילום אינסטגרם)
פרשת "משחקי חברה" נמשכת: הזמר אייל גולן יגיע מחר (שלישי) בבוקר לתחנת המשטרה לעימות מול המתלוננות נגדו - ט' ו-ג'. בנוסף לכך, ב"ערב טוב עם גיא פינס" פורסם היום כי ברחבת הכניסה לתחנת המשטרה תתקיים הפגנת תמיכה של איגוד מרכזי הסיוע לנפגעי ונפגעות תקיפה מינית, "בונות אלטרנטיבה" וארגונים נוספים.
רגע לפני שהוא מגיע לעימות בתחנת המשטרה מול המתלוננות, גרושתו של גולן, דניאל גרינברג, נשאלה בסדרת שאלות ותשובות שערכה עם עוקביה באינסטגרם על ידי אחת מהן אם היא לא חוששת לחשוף את ילדיה ברשתות החברתיות עם כל הפדופילים שיש שם בחוץ.
גרינברג כתבה בתגובה: "לפני שהעלתי את מיאל בפעם הראשונה היו לי התלבטויות באיך אני רוצה לשלב את החיים שלי ואת מי שאני לתוך העולם של המדיה, כי אין מה לעשות זה חלק מאיתנו גם של מי שאנונימי וגם של מי שמוכר אז אני לגמרי אחת מיני רבים ולא שונה מאף אדם ולא הרגשתי שאני רוצה לשחק "מחבואים" לגביי הילדים שלי, אז אין לי בעיה לשתף אותם ברשתות, כמובן שתמיד בצניעות ובכבוד כלפיהם. הפדופילים למיניהם לא מנהלים אותי כי סכנה קיימת בכל מקום וכמעט בכל דבר היום לצערי ואני פשוט נוכחת מעורבת ושומרת עליהם מפני כל דבר ועניין".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    טמבל גדול
    בני 11/2022/15
    הגב לתגובה זו
    1 0
    במקום בגילו לקחת אחת שתחייה לצידו תפנק אותו יהיה לו עים ועל מה לדבר לקח תינוקת שתצחק עליו
    סגור
  • 1.
    הצבועות הגזעניות מארגוני הנשים 10 שנים צבלבלות במוח (ל"ת)
    יואב 11/2022/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור