ויראלי

בריטני ספירס מאשימה: "אבא שלי ניסה להרוג אותי"

בריטני ספירס ממשיכה להסעיר את העולם, והפעם בקטע אודיו בן שתי דקות בטוויטר שלה בו היא מאשימה שאביה, שהיה האפוטרופוס שלה, ניסה לגרום למותה: "אני מקווה שהוא יישרף בגיהנום"
מערכת ice | 
בריטני ספירס (צילום אינסטגרם)
הזמרת והשחקנית זוכת הגראמי בריטני ספירס לא מפסיקה לעורר סערות, והפעם היא מפרסמת קטע אודיו דרמטי בן שתי דקות בחשבון הטוויטר שלה, בו היא מאשימה כי אביה, ג'יימי ספירס, ניסה לסיים את חייה.
ספירס סיפרה כי נאלצה לעבור שלוש בדיקות MRI לפי החלטת אביה, אשר כזכור היה האופוטרופוס שלה, וזאת למרות שלא סבלה משום מחלה. "בעיני, כל העניין לא היה הגיוני - הבידוד, האחיות, בקבוקוני הדם, התקשורת המתמדת", העידה, "הדבר הכי קשה הוא לדעת שהם סתם היו מרושעים ושממש הרגשתי שאבא שלי מנסה להרוג אותי, ואני מקווה שהוא יישרף בגיהנום".
 
מאוחר יותר המשיכה ופרסמה ספירס סדרה של ציוצים בטוויטר, בהם היא ביקשה צדק והאמינה בהשלכות משפטיות עבור כל אלה שהתעללו או הענישו אותה ללא סיבה. "אני מפרסמת את זה בפעם השנייה היום כי אני מאמינה בעולם שבו לכולנו מגיע צדק", כתבה, "סבלתי 15 שנים במערכת של התעללות חשאית ומניפולטיבית... אני מסיימת את זה. הוא מעולם לא היה מספיק טוב בשבילי ולעולם לא יהיה. דיברו איתי בצורה פוגענית והענישו אותי".
וסיכמה ספירס: "הדבר הטוב היחיד שקרה לי זה שזה נגמר! אני לא רואה איך הם מצליחים להתרחק כל כך בקלות ולהתחמק עם מה שנעשה לי... העולם הראה לי ולעולם רק שהאכזריות מנצחת".
לפני כשבועיים עוררה בריטני ספירס סערה נוספת כאשר העלתה לרשת תמונות חושפניות שלה במיוחד אשר צולמו בחוף הים למרות שהיו מתרחצים נוספים סביבה.
לפני כחודש עוררה ספירס סערה אחרת, כאשר תקפה בחריפות באינסטגרם שלה את כריסטינה אגילרה והרקדנים שלה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה