ויראלי

קטטה בעזריאלי: נערים באו "לסגור חשבון" לאחר מריבה ברשת

האלימות בקרב בני הנוער ממשיכה להכות גלים ברשתות: שני נערים נפגשו ליד קניון עזריאלי, לאחר מריבה ממושכת ברשת
מערכת ice | 
הקטטה בעזריאלי (צילום מסך)
האלימות בין בני נוער ממשיכה, ומה שהיה פעם ידוע רק בינם לבין עצמם, היום מתפרסם לעיני כל ברשתות החברתיות וצובר תאוצה. שני נערים בשם אברהם ויונתן רבו כבר זמן מה ברשת, לא ברור על מה, ואמש (שישי) בלילה הם קבעו להיפגש ופעם אחת ולתמיד "לסגור חשבון". כך על פי הפרסום בערוץ הטלגרם של דניאל עמרם.
 הקטטה בעזריאלי (פורסם בערוץ הטלגרם של דניאל עמרם)
רק לפני שבועיים זעזעה את הרשת התנפלות המונית על תלמידת כיתה ט' בבית ספר בקריית גת. על פי הסרטון שפורסם ניתן לראות את הנערות תוקפות בצורה אכזרית נערה אחרת בבעיטות, חבטות ואגרופים ללא הפסקה. למזלה, אחד התלמידים שהיה במקום נחלץ לעזרתה והצליח לגרום להפסקת האלימות. ההשערה היא כי הנערה הותקפה מכיוון שהתנשקה עם האקס של אחת התוקפות. 
 
ולא רק בנוער הבעיה נמצאת, אלא גם בקרב המבוגרים כמו בקטטה בהופעה של איתי לוי בחודש שעבר. הקטטה החלה למעשה במהלך השיר האחרון במופע, לדברי אנשים שנכחו במקום רוסס ספריי פלפל על מנת לפזר את הבלאגן. 
לפני כשבועיים הוגשו כתבי אישום נגד שישה חשודים בקטטה שאירעה בפאב ב-1 בספטמבר בעיר אילת. אחד מהחשודים נפצע קשה בקטטה. על פי חקירת המשטרה, מדובר באירוע מתגלגל אשר החל בסילוקם בכוח של שניים מהמעורבים מהפאב כשעה לפני תחילת הקטטה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה