ויראלי

האח הגדול בהלם: אחיו של הכוכב התגרש מאשתו שהחלימה מסרטן

דווקא אחרי שהחלימה מהמחלה הקשה, אלינור קופלר ובעלה רועי בר נתן, אחיו של עומרי בר נתן שכיכב בראיליטי בעבר, החליטו לפרק את החבילה אחרי ארבע שנות נישואין ושני ילדים
מערכת ice | 
האח הגדול (צילום פייסבוק/ האח הגדול)
סיפור שלא נתקלים בו בכל יום. רק לפני כארבע שנים נישאו יורשת המיליונים אלינור קופלר ואחיו של כוכב האח הגדול עומרי בר נתן, רועי, שהוא התאום הזהה שלו. השניים כבר שני ילדים קטנים לעולם, גפן בן השלוש ואלה בת השנתיים, אבל דווקא עכשיו הם החליטו לפרק את החבילה.
כזכור, לפני כארבעה חודשים חשפה קופלר באומץ רב בחדשות 12 כי היא מתמודדת עם מחלת סרטן השד וסיפרה כי עברה טיפול מהפכני מיוחד, שעזר לה לשמור על השיער למרות הטיפולים הכימותרפיים שעברה ורצתה להעלות את המודעות לנשים החולות במחלה. 

אחרי שקופלר ניצחה בקרב של חייה נגד המחלה הקשה ושבה לבריאות הנישואים שלה דווקא סטו מהמסלול וכעת הם מתפרקים אחרי כל השמחות הקטנות. ב-TMI פורסם בבלעדיות הזוג בילה בחופשה במיקינוס ושם הם החליטו לפרק את החבילה ולהודיע כי בחרו להיפרד.
עוד נודע כי בן נתן וקופלר אף תיאמו מועד לגירושים ברבנות. על אף הפרסום, קופלר ורועי בן נתן לא הגיבו לפנויות החוזרות ונשנות של מעריב TMI ותגובתם תובא כשתגיע.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה