ויראלי

קארדי בי תורמת 100,000 דולר וממיסה את הרשת

הזמרת החליטה להחזיר לקהילה ממנה היא הגיעה ותרמה סכום נכבד לחטיבת ביניים בשכונת ברונקס בניו יורק, בו היא למדה
מערכת ice | 
צילום Getty Images
קארדי בי תרמה לחטיבת הביניים ש"הפכה אותה" למי שהיא. הראפרית הפתיעה את התלמידים והצוות בבית ספר IS 232 בברונקס, ב-13 בספטמבר והודיעה שהיא תתרום למוסד 100,000 דולר. קארדי שיתפה בפוסט באינסטגרם שהיא ניסתה לבקר בבית הספר מאז שנה שעברה, אבל לא הצליחה בגלל תקנות הקורונה באותה עת.
"לחטיבת הביניים הזו יש מקום מאוד מיוחד בלב שלי!! הוא הפך אותי מילדה בת 11 למבוגרת קטנה בגיל ההתבגרות", כתבה הכוכבת. "ילדים בברונקס צריכים לגדול במהירות בגלל הנסיבות והסביבה שלנו. בעוד בני נוער אחרים בסביבות גילאי 11-13 עדיין חיים בעולם דיסני, הילדים האלה צריכים לגדול מהר ומהיר."
היא הוסיפה שכמו הרבה מהילדים האלה, היא עברה כל כך הרבה בזמן שלמדה בחטיבת הביניים. "חוויות ששינו אותי לנצח והפכו אותי למי שאני היום", היא כתבה, והוסיפה כי היא מקווה שתרומתה "תוכל לעזור ליצור תוכנית מדהימה לאחר בית הספר שתעזור לילדים לא להישאר ברחובות או בבית בעייתי ובעיקר לאפשר להם ללמוד משהו שהם יכולים לקחת איתם לחיים."
 
קארדי המשיכה והודתה לארגון "פיתוח קיבולת קהילתית" ולמייסדה והמנהלת שלה על שיתוף הפעולה איתה ועל כך שעזרה לה לבקר בבתי ספר ותוכניות אחרות בקווינס וברוקלין. "אני אוהבת להיות מסוגלת לעזור לילדים צעירים איך שאני יכולה", אמרה, ונתנה טיזר שחדשות נוספות שיגיעו בקרוב לאחר שנתיים של עבודה קשה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה