ויראלי

דרמה בבריטניה: מה קרה רגע לפני מות המלכה אליזבת'?

על פי הדיווח בתקשורת הבריטית, מייגן מרגל לא הוזמנה להגיע להפרד מהמלכה כשהייתה על ערש דוי, כאשר המלך החדש צ'ארלס הסביר לבנו הארי: "לא יהיה נכון שתגיע"
מערכת ice |  6
המלכה אליזבת (צילום ויקיפדיה/ Joel Rouse)
הממלכה הבריטית עדיין באבל בעקבות מותה של המלכה אליזבת' השנייה. אם כי, על פי דיווחים בתקשורת המקומית, סערה של ממש פרצה רגע לפני שהלכה לעולמה, כאשר המלך צ'ארלס הפציר בנסיך הארי, בנו ש"זה לא היה נכון" שאשתו מייגן מרקל תבוא להפרד מהמלכה הגוססת.
כזכור, ביום חמישי הודיע ​​הארמון בקינגהאם כי הרופאים חוששים לחייה של המלכה בת ה-96. ובתגובה, בני משפחת המלוכה החישו פעמיהם לסקוטלנד כדי להיות ליד מיטתה של המלכה על ערש דוי.

על פי דיווח בסאן הבריטי: "צ'ארלס אמר להארי שזה לא נכון או מתאים עבור מייגן להיות בבלמורל בזמן כה עצוב, צוין בפניו שגם קייט מידלטון לא הולכת ושיש להגביל את המספרים למשפחה הקרובה ביותר".
ביום חמישי, הכתב הוותיק של ה-BBC, ניקולס וויצ'ל, אמר בשידור על מרקל: "ייתכן שהיא לא תתקבל בחום רב, אם להיות כנה לחלוטין בנושא". על אף שהבהיר לבנו, הנסיך הארי, כי אשתו אינה מוזמנת להיפרד מהמלכה אליזבת השנייה, המלך צ'ארלס שלח סימני שלום לבני הזוג במהלך הנאום הראשון שלו בתור המלך השולט בבריטניה ביום שישי האחרון. "אני רוצה להביע את אהבתי להארי ומייגן כשהם ממשיכים לבנות את חייהם מעבר לים", אמר בהודעת וידאו שהוקלטה מראש.
תגובות לכתבה(6):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 5.
    עם מות המלכה החלה התפוררות המלוכה
    רוני 09/2022/25
    הגב לתגובה זו
    1 0
    לצ'ארלס אין את זה (אדם יבש ולא מבריק). לו היו מחבקים את מייגן אישה אסרטיבית שחקנית בחסד היו אולי להציל את המלוכה. צ'ארלס כבר יקבור אותה.
    סגור
  • 4.
    בית המלוכה הבריטי
    יהודיה ישראלית גאה 09/2022/14
    הגב לתגובה זו
    2 0
    אין צדיקים בפרשת בית המלוכה ומייגן.. אם האשכנזים הם גזעניים בארצנו, עד כמה וכמה בית המלוכה הבריטי שניצל את הנתינים כששלטו בכל הארצות... נא לא לשכוח מה עשו לנסיכה היפה והמקסימה דיאנה האומללה... להאשים בכל את מייגן לא הוגן !
    סגור
  • 3.
    מוצדק
    ל 09/2022/13
    הגב לתגובה זו
    1 0
    למה לגרום למלכה על ערש דווי התקף לב?
    סגור
  • 2.
    הכפילה
    פיפו 09/2022/13
    הגב לתגובה זו
    4 5
    כמו שיודעי דבר מספרים ,המלכה מתה מספר ימים לפני ההכרזה על מותה . מי שהכתירה את ראשת הממשלה היתה ״ כפילה״ שביצעה את ההכתרה . אגב למלכה היו כפילות רבות ויתכן שהבריטים השיכורים כלל לא ידעו שהמלכה עברה לעולם שכולו טוב , 20 שנה לפני כן .
    סגור
  • אז מתי באמת היא מתה? (ל"ת)
    אור22 09/2022/15
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • 1.
    קייט הייתה - ראו בתמונות
    פיצה 09/2022/12
    הגב לתגובה זו
    4 0
    מייגן לא הוזמנה... והאמת, עדיף, זה רק היה גורם לעוד מתח למלכה
    סגור