ויראלי

תמונות חדשות של כוכב צדק מציגות סוחפות את העולם

הטלסקופ המפורסם של נאס"א מציג תמונות חסרות תקדים של כוכב צדק המפורסם ומפתיע את המדענים והעולם
מערכת ice | 
תמונה חדשה של צדק (צילום NASA)
צדק – הכוכב הגדול ביותר במערכת השמש שלנו – מקבל נראות מרעננת בתמונות החדשות שפורסמו על ידי נאס"א. כוכב הלכת, שבדרך כלל קשה לקבל תמונה בהירה שלו עקב מהירות סיבובו, מתהדר בקשתות זוהרות, סערות ענק, גלקסיות ובצבעי צהוב, כתום, כחול, סגול ועוד.
התמונות הושגו וצולמו בעזרת טלסקופ ג'יימס ווב של נאס"א, אך הצוות כלל לא ציפה לקבל תמונות כה בהירות וטובות. התמונה הכללית הורכבה בעזרת צירוף של מספר תמונות נפרדות שאפשרות לנו בכדור הארץ לקבל הצצה ברורה של הכוכב הענק. לדברי המדענים, התמונות הללו מסכמות את "המדע" של המערכת סביב הכוכב ומסייעות לנו להבין את הדינמיקה והכימיה שמרכיבה אותה ואת צדק.  
יחד עם זאת, כוכב צדק הוא לא הפרויקט היחיד של הטלסקופ המפורסם של נאס"א, אשר הושק בסוף 2021. בעזרת שימוש באור אינפרא אדום הוא מסייע לגלות חלקים נסתרים ובלתי נראים ביקום. בנוסף, הטלסקופ בוחן כל שלב בהיסטוריה הקוסמית של היקום ובייחוד את ניצוצותיו הראשונים של המפץ הגדול, שיצר את הגלקסיות, הכוכבים שממלאים אותו ואת העולם בו אנו חיים.
 
בעיקר, הטלסקופ בוחן מערכות שונות, החיצוניות לנו, על מנת למצוא כוכבים שראויים לאכלוס ומחיה וזאת כחלק מהחיפוש אחר חיים מחוץ לכדור הארץ.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה