ויראלי

כוכבת הרשת בחשבון נפש: "יושבים על הספה וחורצים גורלות"

ברקע המתקפות על התבטאויות אלימות של סלבס, דנה ורון מציעה לא לשפוט אותם כל כך מהר. "גם אנחנו על הפנים כשאנחנו מתעצבנים וגם אנחנו אלימים רגשית"
מערכת ice | 
דנה ורון (צילום מתוך הפייסבוק)
שתי דמויות עמדו לארונה למשפט הציבור על ההתבטאויות הפוגעניות ועצבניות שלהם כלפי הסובבים אותם - הראשונה היא מתמודדת האח הגדול דיאן שוורץ, והשני הוא הזמר בן אל תבורי, שהקלטות זועמות שלו דלפו לתקשורת.
כוכבת הרשת החרדית דנה ורון צפתה בתגובות הגולשים והזכירה להם שכולנו בני אדם, ולכולנו יש נפילות, ויכול יום אחד להגיע ולשפוט אותנו על ההתבטאויות שלנו, גם אם אנחנו לא מפורסמים וזה לא יקה לעיני כל.
"אוי בנאל בנאל, איך נפלת חזק?! חשבת שאף אחד לא שומע ואנחנו שמענו כולנו." כתב ורון בפייסבוק. "ישבנו עם דלי של פופקורן ומשקה מוגז וציקצקנו עליך או על דיאן מהאח הגדול. חשבנו שאנחנו הכי מוסריים והכי ישרים ואף פעם לא טועים ואף פעם לא כועסים וגם אם כן, אותנו הרי בכלל לא מצלמים, אנחנו לא ״ציבוריים״ והכי קל לנו לפתוח את המסכים, לשלוף את ההקלטות, אנחנו אלוהי הרייטינג ושוטרי המוסר, אנחנו הרי הכי חכמים כשאנחנו יושבים לנו ככה על הספה בסלון וחורצים גורלות. ובכן נחשו מה אחים שלי?! תיכף מרימים את המסך גם עלי ועליכם ולוחצים פליי על ההקלטות של כולנו, וכולנו נשמע את קול האח-הגדול-עד-מאוד שעומד לנו על הראש ויגיד ״חייכו אכלתם אותה״.
 
"ופתאום יזכירו גם לי וגם לכם איך אנחנו על הפנים כשאנחנו מתעצבנים ואיך גם אנחנו אלימים רגשית כשבטוחים שלא מצלמים, וגם עלינו יעמוד חבר מושבעים עם דלי של פופקורן ומשקה מוגז אבל הם לא ידעו איך לשפוט אותנו, כי הם קצת יותר זהירים ואז יעמוד איזה חכמולוג אחד מחבר המושבעים ויציע ללכת ולדפדף בדפי ההיסטוריה ולחפש בארכיון חיינו ולבדוק, איך אנחנו שפטנו? מה אנחנו חשבנו על אנשים שנופלים?! על ״בן אלים״ ו״דיאניות״ וכל אחד יקבל בדיוק את המידה שמדד, את הדייסה שבישל, את המיטה שהציע, את המשפט ששפט. אוי בנאל בנאל, לו רק היינו זוכרים שזה בכלל לא אתה. זה כל הזמן הזה היינו אנחנו."
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה