ויראלי

"ג'פרי אפשטיין היה סוכן מוסד"? הפודקאסטר הגדול בעולם תוהה

ג'ו רוגן, מגיש הפודקאסט המצליח והמואזן בעולם, העלה סברה כי אפשטיין, הפדופיל הידוע שהתאבד לכאורה בכלא טרם משפטו היה בעצם, היה בעצם מרגל ה-CIA או המוסד
מערכת ice | 
אפשטיין (צילום ויקיפדיה)
הפודקאסטר הבכיר של ספוטיפיי, ג'ו רוגן, חושב שהפדופיל המורשע ג'פרי אפשטיין היה אולי סוכן של ה-CIA או של המוסד הישראלי, ושהיה חלק ממזימה לאיסוף מידע רגיש על העשירים והחזקים.
רוגן העלה את הנושא של אפשטיין והקשר שלו לאוניברסיטת הרווארד בפרק של יום שישי האחרון של הפודקאסט הפופולרי שלו, "The Joe Rogan Experience", הזמין בשירות הסטרימינג של Spotify.
הפודקאסטר והאורחת שלו, הקומיקאית וויטני קאמינגס, התחילו לדבר על אפשטיין. הערותיו צוטטו ביום שני על ידי Mediaite.
הם דיברו על המפורסמים והעשירים הרבים שנמשכו לחברתו של אפשטיין, רשימה שכללה גם מדענים בכירים.
"הוא הביא אותם למסיבות. כאילו זה היה מבצע מודיעיני", אמר רוגן. "מי שניהל את זה, אם זה היה, המוסד או אם זה היה CIA או אם זה היה שילוב של שניהם - זה היה מבצע מודיעיני. הם הביאו אנשים ותיעדו אותם במעשים מביכים".
"ואז כשהם היו צריכים הם היו משתמשים, את יודעת, בכל מה שהיה עליהם כדי להשפיע על הדעות שלהם ועל הדרך שבה הם הביעו את הדעות האלה", הוסיף רוגן. "ואני לא יודע למה הם ירצו לעשות את זה עם מדענים, וזה ממש מוזר לי".
קאמינגס התבדחה אז: "אפשטיין אומר, 'אני צריך שתעשה מחקר על איך בנות בנות 15 הן בוגרות. הן יותר בוגרות ממה שחשבנו...".
אפשטיין התאבד בזמן שהמתין למשפט באשמת סחר במין בשנת 2019. הוא תקף לכאורה עשרות נערות, חלקן עד גיל 14. ה"מדאם" שלו, ג'יסליין מקסוול, בת 60, נידונה בחודש שעבר ל-20 שנות מאסר פדרלי בגין השגת נערות צעירות במבצע הסחר במין של אפשטיין.
על פי השמועות, אביו המנוח של מקסוול, רוברט מקסוול, היה בעל קשרים עם שירות הביון הישראלי המוסד.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה