ויראלי

רותם כהן חושף: "אני עם הפרעות קשב קיצוניות"

הזמר פרסם תמיכה במחאת המורים וחשף מציאות קשה שחווה בעצמו כילד במערכת החינוך, "הזהירו את ההורים של חבריי מפני, מערכת החינוך לא השכילה להבין שאני עם הפרעות קשב"
מערכת ice | 
הזמר רותם כהן (צילום רונן פדידה)
הזמר רותם כהן, שכיכב לאחרונה בריאליטי החוזר, "רוקדים עם כוכבים" בקשת 12, יוצא בתמיכה במחאת המורים שמתרחשת בימים אלה ומשביתה מדי בוקר את המשק. כהן פרסם באינסטגרם שלו פוסט ארוך וחשף קצת על התלמיד שהיה כילד.
כהן שיתף וכתב, "לפני הרבה מדי שנים, הייתי גם תלמיד בבית ספר. כזה שכל המורים כמעט היו מזהירים את ההורים של חבריי מפניי. הייתי כמו עוף מוזר כזה שמערכת החינוך פלטה אותי ממסגרת למסגרת. השאירו אותי כיתה בבית הספר, ובסוף גם לא נתנו לי לסיים את 12 שנות הלימוד שלי. והכל היה כי מערכת החינוך לא השכילה לצערי הרב להבין שאני עם הפרעות קשב קיצוניות".
"כמובן שלא אכליל את כל המורים. כי כן היתה לי מחנכת אחת שדאגה לטפטף לי באופן קבוע (מרגנית אני אוהב אותך) שאני מאוד חכם, ומצייר מאוד יפה, ועוד כל מיני, אבל לצערי לא היה לה מספיק כוח במערכת החינוך כדי שהקול שלה יהיה דומיננטי, ונשארתי אותו ילד שמתעופף לו מבית ספר לבית ספר.
 

עוד הוסיף הזמן, "בא לי לכתוב 'אמרתי לכם שאני לא כזה דפוק?' אבל זה מאחורינו. וזה לא הסיפור. מה שלא מאחורינו לצערי, זה שהממשלה לא מאמינה בחינוך ולא משקיעה בה מספיק משאבים וכסף.
"חסרים היום מורים שנותנים את נשמתם לילדים, וכאדם בוגר אני מבין למה. אז מורים יקרים, אמנם לא האמנתם בי, ולא כי אתם רעים, אלא כי פשוט לא קיבלתם מספיק הערכה ושכר על עמלכם הרב. היום אני מבין, כאדם בוגר, שאי אפשר לחיות בכבוד מהמשכורות שלכם. אי אפשר אפילו לשאוף ולהתפתח כמחנך, אי אפשר ללכת ללמוד ולהעשיר ידע תוך כדי על הפסיכולוגיה של החינוך ולהבין יותר את המשמעויות של תלמידים שונים ואחרים, ולכן לא היה לכם כבר אז כלים להתמודד עם תלמיד כמוני".
"כמה מורים אפילו לא יכולים לשלם שכירות על דירה? שלא נדבר על לרכוש אחת. אני לא אומר שכסף עושה אותך אדם טוב יותר חלילה, אבל כסף בהחלט מאפשר לך להרגיש מוערך ומצליח. וכשאתה עסוק בלשרוד אתה לא עסוק בלגדול. ולממשלה היקרה שלנו, תתעוררו על עצמיכם. תתעסקו בעיקר ולא בטפל. תתנו לילדים של היום את הערכים החינוך והדלק להיות אנשים שגדלים להביא שינוי לעולם הזה. לכל המורים השובתים, אני מחזק אתכם. מגיע לכם יותר. הרבה יותר".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה