ויראלי

רונאלדו לא עוצר: מה השיא ששבר ביום הולדתו?

לאחר ששבר את השיא של פלה וניצב כעת בראש רשימת כובשי השערים אי-פעם, היום, יומיים אחרי יום הולדתו ה-37, כריסטיאנו רונאלדו שבר את שיא העוקבים באינסטגרם 
מערכת ice | 
כריסטיאנו רונאלדו יורו 2020 (צילום מסך אינסטגרם רונאלדו)
לפני יומיים בלבד, ב-5 בפברואר, חגג כוכב מנצ'סטר יונייטד כריסטיאנו רונאלדו את יום הולדתו ה-37 וכבר שבר שיא נוסף. רונאלדו, שמחזיק בחשבון הכי נעקב באינסטגרם (חוץ מ-'אינסטגרם'), ניפץ היום תקרה נוספת והגיע ל-400 מיליון עוקבים.
קשה למנות את כל השיאים שנשברו על ידי כריסטיאנו רונאלדו, שחוץ מארבע פעמים שזכה בנעל הזהב האירופית, ושלוש עונות שהיה מלך השערים של הליגה הספרדית הוא גם מלך השערים של הכדורגל בכל הזמנים, מלך השערים של ריאל מדריד, של ליגת האלופות, של היורו, של נבחרת פורטוגל ועוד ועוד.
שלא במקרה, הפוסט הוויראלי ביותר של השנה שעברה גם היה שייך לו: כאשר הודיע שהוא ובת זוגו הדוגמנית ג'ורג'יניה רודריגז מצפים לתאומים, קיבל 32.2 מיליון לייקים. בת זוגו ג'ורג'ינה השקיעה במיוחד במתנת יום ההולדת האחרון וקנתה לו מכונית קאדילק אסקלייד חדשה מהניילונים, השווה מאות אלפי דולרים.
 
כזכור, רונאלדו עומד להיות אבא ל-6 לאחר שיוולדו התאומים, ואולי זו אחת הסיבות לג'יפ הגדול שרכשה לו בת זוגו, וכתבה לו לכבוד יום ההולדת: "האבא הכי טוב והשותף לחיים הכי טוב שקיים בעולם. אתה לוחם שראוי לכל הטוב שקורה לו בחיים. אתה שלמות, אתה השראה". 
הרכב היוקרתי חיכה לו מחוץ לבית ובסרטון שג'ורג'יניה העלתה לחשבון האינסטגרם שלה רונאלדו והילדים נראים מרוצים. הרכב מרווח במיוחד ומכיל 8 מקומות, מתאים גם להכרזה של רונאלדו בעבר שהוא רוצה שיהיו לו 7 ילדים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה