ויראלי

עיתונאית רשת 13 מתפוצצת על אסם: "ינקנקו את כולם"

סיון כהן טענה בראיון ל-103FM: "אסם עשו תרגיל, אולי קצת ביחד עם ליברמן, כי מה זה דחייה של 3 חודשים? זה קשקוש, בעיניי אין לזה ערך ממשי", על הממשלה: "השרים מתחבאים מאחורי הלשכות שלהם ופתאום אף אחד לא כל כך מתראיין ומדבר"
מערכת ice |  5
סיון כהן סבן 103FM (צילום 103FM מסך)
בצל הזעם הציבורי כלפיה, אסם הודיעה אתמול (שלישי) אחרי הקמפיין הגדול שהוביל נגדה גיא לרר מתכנית 'הצינור' ברשת 13, על דחיית העלאת המחירים בשלושה חודשים, עד אחרי חג פסח. הקולגה שלו לערוץ, העיתונאית סיון כהן-סבן, שוחחה עם בן כספית וינון מגל, והביעה את דעתה בנושא בראיון ל-103FM.
כהן טענה בתחילה: "פסטה זה נחמד, אבל זה כמובן קוריוז, מסיטים את תשומת הלב מהנושא המרכזי ובעיניי הסיפור הוא הממשלה. השרים מתחבאים מאחורי הלשכות שלהם ופתאום אף אחד לא כל כך מתראיין ומדבר. איפה יאיר לפיד? הוא התייחס לזה באופוזיציה לא מעט". מגל תהה: "איפה ראש הממשלה, שאמר כל הזמן - 'לא פרנסה לא מעניין'? מאז הבחירות לא שמעתי אותו אומר את זה פעם אחת".
כהן סבן ציינה כי מזה 7 שנים מתנהל מאבק על מחירי המים: "זו הייתה אחת מהבטחות הבחירות של יאיר לפיד. זה סיפור ישן, יש חוק ורק צריך לקדם אותו. הוא עבר 2 ועדות בין משרדיות, זה משהו שמקשה על כל בית בישראל. הגב' קארין אלהרר, שנכנסה לתפקיד, היא אמרה תנו לי מאה ימים של חסד. מה קרה מאז? עברו גם מאתיים ימים ושום דבר לא קרה כי היא מחליטה לא להחליט. מה אכפת לה שימשיכו 60 ומשהו תאגידי מים בזבזניים לעשוק את הציבור עם ג'ובים וקומבינטורים?"
עוד הוסיפה: "גם בחשמל ובדלק יכלו לספוג יותר טוב את ה'בלו'. זה הסיפור, לשם צריך להפנות את החיצים. אסם זה הקישוט, זה לא הסיפור עצמו. אני מציעה שקארין אלהרר תתחיל לעשות את תפקידה. תטפלי בעניין המים, את שרת האנרגיה. אני לא רוצה להגיד שהדוברת שלה אומרת שהיא לא מחליטה לא על מחירי המים ולא על מחירי החשמל. מתנערים מהעניין הזה, זה לא יכול להיות. אנשים כאן הבטיחו שינוי וקיבלו תפקידים מסוימים, אי אפשר להתעלם ולא לעשות".
 
על הודעת 'אסם' בדבר דחיית גל ההתייקרויות, אמרה: "הם עושים מה שכל יועץ אסטרטגי היה עושה. אומרים 'מאה אחוז, נדחה לעוד 3 חודשים. הזעם הציבורי ידעך ובעוד 3 חודשים, תסלחו לי על הביטוי, 'ננקנק' את כולם ונעשה מה שאנו רוצים. הציבור לא יהיה מגויס, יהיה עסוק בפסח', וכדומה. אסם עשו תרגיל, אולי קצת ביחד עם ליברמן, כי מה זה דחייה של 3 חודשים? זה קשקוש, בעיניי אין לזה ערך ממשי. יש זעם אמיתי שקורה עכשיו וצריך לנצל אותו".
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 5.
    קבלו את האמת מכל מי שאומרה
    גיא קולק 02/2022/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    צודקת מה אכפת לי שסבא של טרוריסת תומך בצלם
    סגור
  • 4.
    כל הכבוד סיון
    רובי 02/2022/02
    הגב לתגובה זו
    0 4
    צודקת בכל מילה ממשלת ניצול ולא שינוי
    סגור
  • 3.
    עומר
    נסים 02/2022/02
    הגב לתגובה זו
    0 3
    צודקת .ממשלה ללא ידים לרגליים. אף שר לא איכפת לו מה קורה לנו .כולם גנבים עם גב של הממשלה .חבל על המדינה.שתלך קפוא עוד כמה שנים .כאשר רק חרדים יהיו הרוב פה .יוכלו אותנו בלי מלח .אין צבא ואיך כלום .הערבים צריכים לחכות עוד כמה שנים ויקבלו את המדינה על מגש של זהב
    סגור
  • 2.
    סיון כהן, ממשפחת המיליארדר חיים סבן - חברתית? חה חה חה
    סתיו פלד 02/2022/02
    הגב לתגובה זו
    10 0
    ממש מרגש אותה כל נושא ההתייקרויות. בסדר. היא התחתנה עם ארנק מהלך וההון המשפחתי יכול לקנות את קונצרן אסם 3 פעמים וישאר יופי של עודף. די כבר עם הספינים בשקל. לא מאמין לך.
    סגור
  • 1.
    שרת הכלכלה כן מתראיינת בעניין העלאות המחירים... (ל"ת)
    גל 02/2022/02
    הגב לתגובה זו
    5 0
    סגור