כסף וצרכנות

אסם התקפלה: ההתייקרות תידחה, מתי המחירים יעלו?

אחת החברות הגדולות במשק חזרה בה מההחלטה לעלות את המחירים לאחר פגישה עם שר האוצר. אסם: "במהלך חודשים אלו תתקיים בחינה מעמיקה של דרכים שונות  למיתון ההתייקרויות של מוצרי הצריכה בישראל"
מערכת ice |  2
אסם (צילום יחצ, פלאש 90)
חברת המזון הענקית "אסם" נכנעה הערב (שלישי) ללחץ הציבורי ולאחר השיחות בין בכירי החברה לבין שר האוצר, אביגדור ליברמן והחליטה לדחות את עליית המחירים בשלושה חודשים.
בהודעה שיצאה מטעם החברה נכתב כי "בהמשך למכתב של שר האוצר לחברת אסם-נסטלה ותשובת החברה אמש, התקיימה הערב פגישה בין יו"ר החברה דן פרופר ומנכ"ל החברה אבי בן אסאייג,  לבין שר האוצר, אביגדור ליברמן, אשר במסגרתה הוצגו הסיבות שהובילו את החברה להודיע על עליית המחירים.במסגרת הפגישה סוכם על דחיית עליית המחירים בשלושה חודשים עד לאחר חג הפסח, כאשר במהלך חודשים אלו תתקיים בחינה מעמיקה של דרכים שונות  למיתון ההתייקרויות של מוצרי הצריכה בישראל".
 
כזכור, לצד הלחצים מצד הממשלה, היה לחץ עצום תקשורתית וחברתית. תכנית הטלוויזיה "הצינור" קידמה באופן פעיל מחאת ענק שקראה לצרכנים להימנע מרכישת הפסטה של אסם ולקנות פסטה זולה יותר. 
לפני מספר ימים עלה לפייסבוק הרשמי של התכנית רצון להוביל חרם צרכנים על אסם בעקבות העלאת המחירים: " "אולי נפסיק להיות אדישים? אולי נראה להם שהפעם זה לא ילך כן, הפעם השיתופים שלכם באמת חשובים. רוצים לשבור את יוקר המחיה? רוצים להראות לחברות הגדולות שהן לא יכולות לחגוג על הראש שלנו כל הזמן, בלי שזה יביא אתו תגובה? הייתם מוכנים להפסיק לקנות כל פעם מוצר אחר שמחירו עולה בלי אבחנה? רוצים שנהיה כמו החרדים? שחוברים יחד כמו אגרוף ואף אחד לא משחק אתם או מתחזר עליהם? רוצים שזה יתחיל כאן ועכשיו?".
תגיות אסם
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    התקפלה חח
    מומי 02/2022/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עכשיו יתפסו לכץעל הפסטה הזאת כמו שעשו עם הקוטג'זה מוצר אחד מתוך אלפי מוצרים שהם מעלים את המחירים צריך להוריד מחיר בכל התחומים והמוצרים....
    סגור
  • 1.
    מעט מדי, מאוחר מדי. שמתי איקס גדול על החברה.
    חן מורן 02/2022/01
    הגב לתגובה זו
    8 0
    יש תחליפים נהדרים לכל מוצר שלהם וברוב המקרים - במחירים משתלמים הרבה יותר. השתן עלה להם לראש. תסתדרו בלעדיי... ואתם יודעים מה? נראה לי שאני לא לבד.
    סגור