ויראלי

גל גדות חוגגת ערב מאושר: בנוכחות הכוכבים הכי גדולים בהוליווד

אמש התקיים בהוליווד אחד מהערבים החשובים ביותר בתעשיית הקולנוע האמריקאית, ה- Academy Museum Gala, אשר אליו הגיעו כל בכירי תעשיית הקולנוע האמריקאית בהוליווד. גם וונדרוומן הישראלית ובן זוגה הוזמנו לאירוע החשוב
מערכת ice | 
גל גדות (צילום shutterstock)
גל גדות וירון ורסנו הגיעו לערב הגאלה השנתי במוזיאון האקדמיה לקולנוע (האוסקר).
אמש התקיים בהוליווד אחד מהערבים החשובים ביותר בתעשיית הקולנוע האמריקאית, ה- Academy Museum Gala, אשר אליו הגיעו כל בכירי תעשיית הקולנוע האמריקאית בהוליווד.  האירוע בחשיבותו דומה ל"מט גאלה" של הוליווד והחוף המערבי בארה״ב. 
בין הנוכחים באירוע: סטיבן ספילברג, אלפונסו קוארון, אריאנה גרנדה, ניקול קידמן, סלמה הייק, ג׳ניפר לורנס, קים קרדשיאן, סלינה גומז, פמלה אנדרסון, חואקין פינקיס ועוד. השנה נבחרו להוקיר בערב הגאלה שלושה מכוכבי תעשיית הטלוויזיה האמריקאית: קוונטין טרנטינו, ריטה מורנו ופול מזקל.
גל גדות זהרה בשמלת המעצבים המהממת שלה, ובעלה ירון ורסנו הגיע לאירוע החשוב לבוש בחליפת טוקסידו.




(מתוך חשבון האינסטגרם של גל גדות)
נזכיר כי הכוכבת הישראלית הגדולה בהוליווד, גל גדות, מרבה לשתף במהלך השנה האחרונה תכנים פרו ישראליים ותורמת לא מעט למאמצי ההסברה בעולם.
אחרי שחטפה על כך שקולה לא נשמע בלילה שבו איראן תקפה ב-200 טילים את ישראל, גל גדות, הכוכבת הישראלית הכי גדולה בישראל, שיגרה מסר לציון השנה שחלפה מאז השבת השחורה ב-7.10 בה רצחו מחבלי החמאס מאות בדרך לנזק של 1,400 איש כאשר יותר מ-250 אף נחטפו לרצועת עזה.
גדות פרסמה בסטורי שהגיע לעיניהם של כ-100 מיליון העוקבים שלה, כשהמסר שלה היה ברור - החזרת החטופים הביתה. היא פתחה ורשמה: "ב-7 באוקטובר המדינה שלי עברה את אחת מפעולות הטרור האיומות ביותר".
גדות המשיכה ותיארה את תחושותיה: '"1,400 אנשים; נשים, ילדים, מבוגרים וגברים נרצחו באכזריות - ורבים אחרים נפצעו, עדיין 101 חטופים שבויים בעזה, בתנאים תת אנושיים. לעולם לא נשכח אותם - ותמיד נלחם למען שחרורם".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה