ויראלי

קובי אפללו נגד נועה קירל: "שתעשה שירים רלוונטים"

הזמר הישראלי תוקף את נועה קירל, שלדבריו לא הוציאה שירים רלוונטים לתקופת המלחמה: "אתה מדמיין את בריטני ספירס או ביונסה אחרי 11 בספטמבר מוציאות FUN FUN JOY JOY? שתוציא שירים שקטים, לא פנתרה ולא מיליון דולר"
מערכת ice |  2
קובי אפללו, נועה קירל (צילום ויקיפדיה/ נוי דקל, יוטיוב/ The New York Sun)
נועה קירל חוטפת אש: הזמר קובי אפללו יוצא נגד הזמרת והבחירות המקצועיות שעשתה בקריירה בימים שאחרי ה-7 באוקטובר. 
לדברי אפללו בראיון שקיים בפודקאסט של מעריב עם אבי שושן, נועה קירל לא תרמה למאמץ המלחמתי כמו שאר האומנים, ונשארה עם אותו ליינאפ שירי פופ קלילים שלא מיועדים לתקופת המלחמה. 
"אנחנו לא ארצות הברית ואחת התפיסות הכי גדולות שאנחנו מחזיקים בה, אם כבר אנחנו לא צריכים ללמוד אנגלית אלא לדבר ערבית. אנחנו צריכים לדעת אנגלית, אנחנו גם צריכים לדבר ערבית. אנחנו דיברנו קודם על זה שכביכול עכשיו יש את כל הסערה של 'מי אמר למחוק את עזה'. הלו, אנחנו לא שבדיה, אנחנו לא ארצות הברית. אנחנו רוצים להיות אבל אנחנו במזרח התיכון", אמר אפללו.
"אז אין פה תוחלת למישהי כמו נועה קירל לעשות קריירה מצליחה? עד ה-7 באוקטובר פארק הירקון, אירוויזיון הייתה הכי מצליחה. הגיע ה-7 באוקטובר פתאום נמחקה", טען אבי שושן בתגובה לדבריו של קובי אפללו.
"שתעשה שירים רלוונטים לזה", המשיך לטעון אפללו. "אתה מדמיין את בריטני ספירס או ביונסה מוציאות אחרי ה-11 בספטמבר FUN FUN JOY JOY? אז שתוציא שירים שקטים שמדברים, לא פנתרה ולא מיליון או משהו כזה", סיכם הזמר בתגובה.
 
@avishushan קובי אפללו: שנעה קירל תתאים את עצמה לתקופה ותוציא שירים עם משמעות @מעריב @קובי אפללו @Noa Kirel ♬ צליל מקורי - אבי שושן
 
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    היא עסק
    אפרת בר 09/2024/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    נעה היא עסק תעשייתי היא לא אישיות
    סגור
  • 1.
    צודק לגמריייי
    נועם 09/2024/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אנחנו בתקופה עצובה כל כך ולא נראה שזה משפיע על נועה קירל היא נשארת עם השירים המגניבים ולא מתייחסת לאבל שעובר כל העם!!
    סגור