ויראלי

איך קמלה האריס ניצחה בעימות? תאוריית הקונספירציה שמטריפה את הרשת

לאחר העימות הנשיאותי הראשון בין סגנית הנשיא לדונלד טראמפ, עלו ברשת תיאוריות קונספירציה שטוענות שעגילי הפנינים של האריס הם למעשה מכשירים טכנולוגיים לקבלת הנחיות. למרות שרבים הפריכו את הדברים, חברות ייצור העגילים לא הגיבו, וגל השמועות יצר עניין רב בסוגייה

מערכת ice | 
קמלה האריס ודונלד טראמפ בעימות (צילום יוטיוב/ ABC News)
סביב העימות הנשיאותי הראשון בין קמלה האריס לדונלד טראמפ, התעוררה סערה סביב עגילי הפנינים של סגנית הנשיא. ברשתות החברתיות החלו להתרקם תיאוריות קונספירציה המצביעות על כך שעשויות להיות לעגילים פונקציות נוספות, כמו קבלת הנחיות במהלך העימות, ולא מדובר רק בתכשיט אלגנטי.
תיאוריות הקונספירציה השוו בין עגיליה של קמלה האריס לבין עגילי Nova H1 Audio, הידועים כאוזניות אלחוטיות. למרות הדמיון החיצוני, בדיקות גילו הבדלים משמעותיים בין העגילים, והאריס נושאת אותם כבר חודשים רבים. טענות אלו מהדהדות תיאוריות קודמות שהשמיעו רפובליקנים לפיהן אנשי המפלגה הדמוקרטית השתמשו במכשירים דומים בעימותים פוליטיים.
 
הקמפיין של האריס סירב להגיב לטענות, וחברות ייצור העגילים, טיפאני ו-Icebach, לא הגיבו גם הן. למרות זאת, Icebach עדכנה את אתר האינטרנט שלה עם גרפיקה הקשורה לבחירות 2024, מה שיצר רושם שהיא מנסה לנצל את גל השמועות.

 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה