ויראלי

יעל בר זוהר: "הוא הדביק אותי, שמעתם את השיעול?"

יעל בר זוהר שיתפה את עוקביה על הזמן בו היא מבלה בבידוד בבית, לאחר שחלתה. באחד הסרטונים שהעלתה היום לאינסטגרם, אחד מבני המשפחה הפתיע אותה באמצע. זה הסתיים בכך שהיא האשימה אותו בכך שהוא הדביק אותה
מערכת ice | 
יעל בר זוהר (צילום מסך קשת 12)
יעל בר זוהר פרסמה לאחרונה על הדרך החדשה אליה היא יצאה, ושיתפה את עוקביה בתהליך המורכב והחושפני. בר זוהר העלתה סרטון לחשבון האינסטגרם שלה, בו היא חשפה שהיא יוצאת לדרך חדשה בחייה, עם סדנה שהקימה לריפוי הנפש.
מספר ימים לאחר מכן שיתפה בר זוהר את עוקביה שהחלה לחוש ברע, ואף שיתפה אתמול בסטורי שלה באינסטגרם, כיצד היא מעבירה את הזמן בו היא בבידוד בבית. 
היום (רביעי) שיתפה בר זוהר סרטון בו היא עונה לשאלות העוקבות שלה בנוגע לסדנה החדשה שלה, כל זאת כאשר היא כזכור, חולה. במהלך הסרטון הפתיע אותה בנה יהלי, וכאשר היא החלה לדבר על כך שקיבלה מהן הרבה שאלות, קטע אותה.
 
מתוך האינסטגרם של yaelbarzohar
"טוב, אז הרבה בנות שאלו אותי אם אפשר לבוא לבד", הספיקה לומר בר זוהר לפני שבנה יהלי, שעבר לידה, העיר לה "גם בנים". לאחר שעצרה את הדיבור לרגע, חזרה בר זוהר לרצף ואף העירה "הוא נורא מפריע לי".
אז פנתה יעל בר זוהר חזרה לבנה והדגישה כי "אני הסברתי כבר שזה אירוע רק לנשים יהלי, רק לנשים. אתה לא יכול להגיע הפעם, נזמין אותך בפעם הבאה". 
לאחר מכן נראה בנה של בר זוהר עולה במדרגות הבית והיא נערכת לחזור לרצף הדיבור, פתאום נשמע קול חזק של שיעול מצידו של בנה, שיעול שעל פי פניה של בר זוהר, לא מצא חן בעיניה.
ברגע זה החזירה את פניה למצלמה בפרצוף כועס ואמרה לעוקביה בנחרצות: "אני אומרת לכם, זה הוא הדביק אותי. אתם שמעתם את השיעול הזה? הוא הדביק אותי. והוא כל הזמן אומר לי 'תתרחקי ממני יש לך קורונה'".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה