ויראלי

גרושתו של אייל גולן בפרידה נוספת: את מי החליטה לפטר?

מאיה זיו, המטפלת האהובה של ילדיה מסיימת את תפקידה ובצעד חסר תקדים, גרינברג פנתה לעורך דין. המהלך הזה סימן את המעבר ממחלוקת אישית לעימות משפטי של ממש. עורך הדין של גרינברג שיגר מכתב רשמי לזיו, ובו דרישה חד-משמעית: להסיר את כל התמונות המשותפות עם ילדיה
מערכת ice |  2
דניאל גרינברג (צילום אינסטגרם)
אחרי הפרידה מהגרוש אייל גולן, דרמה חדשה מבית היוצר של כוכבת האח הגדול לשעבר דניאל גרינברג, אשת החברה והעסקים המוכרת, שנקלעה לאחרונה למערבולת רגשית ומשפטית עם מאיה זיו, המטפלת האהובה של ילדיה.
על פי הפרסום של ערן סויסה בישראל היום, לפני שלוש שנים, כשגרינברג חיפשה דמות יציבה ואוהבת עבור ילדיה, היא מצאה את זיו. השתיים יצרו קשר מיוחד שחרג מגבולות יחסי עבודה רגילים. זיו הפכה לחלק בלתי נפרד ממשפחת גרינברג, עד כדי כך שהצטרפה אליהם לחופשה משפחתית בצרפת לפני זמן קצר. תמונות מהחופשה, בהן נראו זיו וילדי גרינברג מחייכים ומאושרים, הפכו לנקודת מפנה במערכת היחסים המורכבת.

מקורות קרובים למשפחה חושפים כי המשבר בין גרינברג לזיו החל להתפתח בשקט, מתחת לפני השטח. מה שהחל כחיכוך קל, הפך במהירות לקרע עמוק שאיים על מרקם היחסים העדין במשפחה. הטריגר המדויק שהוביל לפיצוץ נותר עלום, אך ברור כי הוא נגע בנקודות רגישות עבור שתיהן.
המתח הגיע לשיאו כאשר גרינברג, בצעד חסר תקדים, פנתה לעורך דין. המהלך הזה סימן את המעבר ממחלוקת אישית לעימות משפטי של ממש. עורך הדין של גרינברג שיגר מכתב רשמי לזיו, ובו דרישה חד-משמעית: להסיר את כל התמונות המשותפות עם ילדי גרינברג מחשבון האינסטגרם שלה. צעד זה, שנתפס על ידי רבים כקיצוני, חשף את עומק המשבר ואת הרגישות הרבה סביב חשיפת הילדים ברשתות החברתיות.
כדי להדגיש את חומרת המצב ואת הניתוק הרגשי, גרינברג נקטה בצעד סמלי נוסף: היא הסירה את העוקב מזיו ברשתות החברתיות. עם זאת, הסיפור מסתבך עוד יותר. למרות המשבר החריף עם גרינברג, זיו תמשיך למלא את תפקידה כמטפלת של הילדים - אך רק כאשר הם שוהים אצל אביהם, אייל גולן, הזמר המפורסם ובעלה לשעבר של גרינברג.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    שטיפש זורק אבן לבור10 חכמים לא יוציאו את האבן
    רמי 09/2024/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    3 שנים מגדלת את הילדים והמפונקת מפטרת אותה??? הטימטום לוחץ חזק שם
    סגור
  • 1.
    תעשי. מה שטוב ונכון לך ולילדייך.נקודה (ל"ת)
    מלאכית 09/2024/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור