ויראלי

עינב בובליל נעלמה לחלוטין: זו הסיבה שנחסמה מכל הכיוונים

בובליל מסרה לעוקבים שלה: "אני רגילה לקבל בערך 4,000 הודעות, אולי 10,000 באירועים חריגים, ופתאום קיבלתי מעל 100 אלף ואינסטגרם זיהה פעילות חשודה בעמוד, קיבלתי הודעה 'עקב פעילות יתר נחסם לך העמוד. צריכים לבדוק שלא הפרת את תנאיה קהילה וזהו, ונחסם לי העמוד"
מערכת ice | 
עינב בובליל (צילום מסך רשת 13)
לאחר שקיבל לא מעט שאלות לגבי היעלמותה של עינב בובליל מהאינסטגרם ומהרשתות החברתיות בכלל לאחרונה, כתב התרבות והרכילות של 'ישראל היום' ערן סויסה סיפק לכך את ההסבר יחד עם התגובה של בובליל עצמה.
סויסה הסביר: "אושיית הרשת ואחת המשפיעניות החזקות עם מאות אלפי עוקבים באינסטגרם התכוונה לעשות מעשה טוב ולארח בביתה חמישים עוקבות לשיעור תורה והפרשת חלה. תוכניות לחוד ומציאות לחוד. הפרס שהעניקה בובליל לגולשות הפך ברגע לסיוט כשבתגובה למחווה היא הוצפה בעשרות אלפי הודעות בחשבונה מה שהוביל את הרשת החברתית להשעות אותה".

בובליל מסרה: "אני רגילה לקבל בערך 4,000 הודעות, אולי 10,000 באירועים חריגים, ופתאום קיבלתי מעל 100 אלף ואינסטגרם זיהה פעילות חשודה בעמוד, קיבלתי הודעה 'עקב פעילות יתר נחסם לך העמוד. צריכים לבדוק שלא הפרת את תנאיה קהילה וזהו, ונחסם לי העמוד".
בשל כך, בימים האחרונים היא מנסה למצוא את הפתרון לבעיה הלא צפויה שהיכתה בה, ומנסה למצוא סיוע מגורם שיוכל לסדר את המצב. בשל היותה בעלת עוקבים כל כך רבים מדובר בהפסד כספי ענק עבורה שהחשבון לא עובד.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה