ויראלי

אייל גולן מקבל תמיכה מאמיר חצרוני: "צעד אנטי דמוקרטי"

אמיר חצרוני העלה סטורי בו כתב: "אני סבור שישראל מבצעת פשעי מלחמה חמורים בעזה ותומך בתביעה נגד ישראל בהאג. אני גם לא סובל את אייל גולן, אבל....גם לאייל גולן יש חופש ביטוי"
מערכת ice |  2
אייל גולן (צילום פלאש 90/ משה שי)
לאחר שפרקליט המדינה, עמית איסמן המליץ ליועצת המשפטית לממשלה, גלי בהרב מיארה, לפתוח בחקירה פלילית נגד הזמר אייל גולן על רקע אמירות שלו בסמוך לטבח השבעה באוקטובר. גולן, שהופיע אז מול חיילים בשטחי הכינוס קרא בהופעות: "למחוק את עזה", ו"לא להשאיר שם בן אדם אחד", מגיע קול מפתיע שמגן על גולן.
אמיר חצרוני העלה סטורי בו כתב: "אני סבור שישראל מבצעת פשעי מלחמה חמורים בעזה ותומך בתביעה נגד ישראל בהאג. אני גם לא סובל את אייל גולן, אבל....גם לאייל גולן יש חופש ביטוי".

עוד המשיך וכתב על רקע הכתבה המודיעה על הצעד שנשקל נגד גולן: "חקירה פלילית נגדו בגלל דעה מקוממת ומזעזעת אבל חסרת פוטנציאל לאלימות קונקרטית היא צעד אנטי דמוקרטי, אני מתנגד (בלב כבד)!".
קולות שונים שהגיבו לידיעה הטרייה, ביקרו את הצביעות לכאורה של איסמן והאשימו אותו באכיפה בררנית וגזענות. איש התקשורת ומגיש הפטריוטים, ינון מגל כתב על ההחלטה: "מחומר החקירה נגד אייל גולן עולה שהוא מזרחי".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    תגידו לפרקליט המדינה המנותק הזה
    מבין עניין 08/2024/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שיגיש כתבי אישום קודם לעצמו הלא מחובר הזה. חצי מדינה כולל אותי אומרים וכותבים את זה בכל מקום. להשמיד עד עפר את כולם שם בעזה כולם מחבלים כל המיליון איש
    סגור
  • 1.
    קונה
    מוטי 08/2024/19
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אסור לימנים להביע דעה כי דעתם לא חשובה הם בבונים.ואתם בשמאל נחשים תתביישו
    סגור