ויראלי

אייל גולן חושף: העקיצה לגרושתו הפכה לשיר החדש?

רק לפני יומיים פרסם אייל גולן עקיצה לגרושתו לאחר שהתגלה שהיא במערכת יחסים חדשה. היום הוא הוציא שיר חדש, האם הוא קשור לפרידה?
מערכת ice |  1
אייל גולן (צילום פלאש 90/ משה שי)
לאחר שדניאל גרינברג חשפה את הקשר החדש שלה עם איש העסקים היהודי הצרפתי, הגרוש שלה אייל גולן העלה סטורי לחשבון האינסטרגם שלון ובו כתב "תודה על שהלכת לי". ספק שהוא העלה את זה מקנאה או שהוא באמת היה שמח מלכתה.
לאחר העקיצה של גולן, נראה שדניאל גרינברג באמת המשיכה הלאה, אחרי שחשפה לראשונה את בן זוגה החדש,  איש העסקים ריצ'רד אורלינסקי, עם סטורי שהעלתה לחשבון האינסטגרם שלה.
גרינברג העלתה סטורי מנסיעה משותפת של השניים ברכב, כאשר הקדישה לו את השיר "תשבור לי את הלב". מתחת לסטורי כתבה: "שיגעתי את העולם הזה". בסיום השיר, שאל אותה ריצ'רד "מה היא אומרת?", כשזו נקרעת מצחוק. היום אייל גולן הוציא שיר חדש שנקרא "שוב אני בדד".
 
האם השיר נכתב על גרושתו דניאל גרינברג? האם אייל גולן מתגעגע?
לאחר מערכת יחסים בעלת הרבה עליות ומורדות דניאל ואייל החליטו לפרק את החבילה באופן רשמי בתחילת חודש יוני של השנה (2024). ולאחר נחשף שדניאל גרינברג בזוגיות חדשה, אייל גולן מחליט לשחרר שיר חדש עם שם שמרמז על מצבו לאחר הפרידה? את זה אין לדעת אך מה שבטוח הטיימינג שלו לא יכול להיות טוב יותר.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    חוסר פרגון
    סגל 08/2024/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כנראה שהוא שבור לב, אחרת לא היה מתבטא במילים כאלה קנאה!
    סגור