ויראלי

טיילור מלכוב במצוקה: "לא נרדמת, גמורה, אין מצב רוח"

כוכבת הרשת משתפת: "מאז פרוץ המלחמה נקטעו לנו החיים. אני שיתפתי יחסית מעט מחיי האישים בחמישה חודשים האחרונים. לא ידעתם לגמרי את כל התחושות שחוויתי, וכמו לכל אחד במדינה שקשה, גם לי היה ועדיין. חוויתי אובדן קרוב"
מערכת ice | 
טיילור מלכוב (צילום שי כהן ארבל)
טיילור מלכוב, אחת מכוכבות הרשת הבולטות בישראל, משתפת את העוקבים שלה ברשתות החברתיות על התחושות הקשות והחרדות שהיא חווה על רקע התגובה המתקרבת מאיראן וחיזבאללה.
בסרטון שהעלתה היא סיפרה: "אני לא מצליחה להירדם, אני עייפה כל היום ואז כשמגיע הרגע לישון אני לא מצליחה להירדם כבר שעתיים, לא מצליחה להירדם. אני גמורה. אני גמורה מהחרדה, אני גמורה מהלחץ, אי אפשר לתכנן תכניות, אי אפשר כלום. אני מבטלת כל היום דברים, אין לי מצב רוח, אין לי כלום".

היא גם הסבירה: "מרגיש שכולם ככה, פשוט מחכים. הכבישים ריקים. ההתראות על הצפון, לא מפסיקות. למה לא תוקפים את האמ-אמא שלהם? הצפון ככה כבר שנה. ואנחנו מחכים בשאר הארץ שמדינות נוספות יצטרפו לחגיגה".
היא חשפה גם מדוע הורידה הילוך ברשתות החברתיות: "מאז פרוץ המלחמה נקטעו לנו החיים. אני שיתפתי יחסית מעט מחיי האישים בחמישה חודשים האחרונים. לא ידעתם לגמרי את כל התחושות שחוויתי, וכמו לכל אחד במדינה שקשה, גם לי היה ועדיין. חוויתי אובדן קרוב".
לסיום הודתה: "היה לי יום פשוט קשה נפשית, בלי קשר לשום דבר. אבל לראות את כמות האלימות במדינה, ברשת חברתית חדשה כאילו גם ככה אין מספיק, ששם במיוחד הכל רפש ורוע בנוסף גם בטלוויזיה, זה פשוט בלתי נסבל. אנחנו אומרים שזה מהחינוך ואז גם מגיע מהטלוויזיה, ומהדמויות שאמורות לבדר ולהצחיק, ובמקום זה נטו בריונות אלימות וחרמות על המסך. אחרי זה מתפלאים איך ילדים מתאבדים, ונכנסים לדיכאונות".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה