ויראלי

עדן גולן חושפת את ההשפלה בגמר האירוויזיון: "העמידו אותי בנפרד"

עדן גולן, שייצגה את ישראל בכבוד באירוויזיון שנערך במאלמו, זאת למרות האנטישמיות והעוינות הרבה שספגה במהלך התחרות, חשפה את היחס המשפיל שקיבלה מההפקה במהלך הגמר: "הם לקחו אותי, הוציאו אותי והעמידו אותי בנפרד. לא חשבנו שיגיע למקום כזה ולמצב כזה"
מערכת ice | 
עדן גולן בגמר האירוויזיון 2024 (צילום מסך כאן 11)
עדן גולן, הנציגה של ישראל לאירוויזיון 2024 שנערך בעיר מאלמו שבשבדיה, סיימה בצמרת הגבוהה במקום החמישי והמכובד ורשמה תחרות אדירה מבחינה אישית, זאת למרות האנטישמיות והיחס העוין שקיבלה בתחרות, הן מהקהל והן מהמארגנים והמתמודדים בעצמם.
לאחרונה, חשפה גולן לראשונה כי היא נאלצה להתחפש כדי שלא יזהו אותה. כעת, בראיון שערכה שלשום (שישי) לאולפן שישי בחדשות 12, חשפה גולן עוד פרטים על ההשפלה הגדולה שחוותה בגמר האירוויזיון כשסיפרה כי "וואו מה קרה בערב של הגמר", נזכרה גולן.
הזמרת הצעירה הוסיפה וסיפרה את על היחס המזעזע מצד הפקת האירוויזיון: "במצעד הדגלים בדרך כלל עומדים בטור, הם לקחו אותי, הוציאו אותי והעמידו אותי בנפרד. לא חשבנו שיגיע למקום כזה ולמצב כזה".
כזכור, בפוסט שהעלתה בו חשפה גולן כי היא נאלצה להתחפש כדי שלא יזהו אותה, היא כתבה: "עברתי מסע עברתי מסע מרגש, עוצמתי, מורכב, קשה ומחשל בשנה שידעתי שתהיה שונה מכל שנה אחרת. זה היה מפחיד ומסוכן. הרבה יודעים שהיינו מוקפים במאבטחים הכי טובים שיש כדי לשמור על המשלחת שלנו אבל לא יודעים על הרגעים האלה שהייתי צריכה להתחפש כדי שלא יפגעו בי כשאנחנו יוצאים החוצה".
עוד הוסיפה גולן בפוסט שהעלתה לחשבון האינסטגרם שלה כחודשיים לאחר גמר האירוויזיון כי "הפחד שלא יזהו אותי בגלל המדינה שאני מגיעה ממנה, שהיא חלק ממני ושאני גאה לייצג אותה בכל יום מחדש הוא לא נתפס בעייני".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה