ויראלי

תקווה גדעון מעוררת סערה: "עדיין אוהבת את אדידס"

בפוסט שהעלתה לאינסטגרם, תקווה גדעון כתבה: "אני באדידס ומאז שנפרדנו הם לא בטופ בדיוק כמו כל אקס שלי. אבל אני עדיין אוהבת אותם"
מערכת ice |  1
תקווה גדעון (צילום אינסטגרם)
כוכבת האח הגדול לשעבר ברשת 13, תקווה גדעון, שיתפה בסוף השבוע החולף בכמה תובנות אישיות ומעניינות ברשתות החברתיות. בסדרת פוסטים, היא התייחסה לנושאים של יחסים מורכבים, ביקורת וגזענות וגם לקמפיין הסערה של אדידס.
בפוסט אחד, גדעון כתבה: "אני באדידס שמאז שנפרדנו הם לא בטופ בדיוק כמו כל אקס שלי. אבל אני עדיין אוהבת אותם". משפט זה מרמז על מערכת יחסים מורכבת עם מותג האופנה שנחשב לאחד הגדולים בעולם אבל זכה לביקורת קשה על הרצון להעלות קמפיין מחווה לאולימפיאדת מינכן 1972 דווקא בהובלת בלה חדיד שמזוהה כתומכת חמאס.

בפוסט נוסף, היא התייחסה לנושא רגיש יותר: "גזענות זה כמו אנטישמיות. לפעמים זה נובע משנאה אבל לרוב זה נובע מבורות." גדעון מוסיפה: "לגזען/אנטישמי אין מושג מה למה וכמה זה לא בסדר." היא מסכמת: "זה מעייף אותי, אבל זה חשוב ואני תמיד אגיב על זה."
דבריה של גדעון מעלים שאלות מעניינות על התמודדות עם ביקורת וגזענות בתעשיית הבידור. נראה כי היא מנסה להבין את מקורות הביקורת כלפיה, תוך שהיא מדגישה את חשיבות ההתמודדות עם תופעות אלו.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מיתגגעתל אתיופיה
    חח 07/2024/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    את יכולה לטוס ו לגור ב מדינה שלך מישהו מחזיק. אותך
    סגור