ויראלי

נועה קירל נפרדת אחרי 4 שנים: זו הדרמה החדשה בחייה של הכוכבת

נועה קירל, כוכבת הפופ הצעירה, חתמה לפני 4 שנים על חוזה עם חברת "אטלנטיק רקורדס", שמייצגת אותה בחו"ל, וכעת היא נפרדת מהסוכנות ויוצאת לדרך חדשה יחד עם הסוכן שלה כאן בארץ, רוברטו בן שושן, שפתח לצורך כך 3 משרדים חדשים בארה"ב. האם הכוכבת הצעירה בדרך לחתום השורות חברת הבת של סוני? כל הפרטים על הדרמה
מערכת ice |  7
נועה קירל (צילום יוטיוב/ The New York Sun)
נועה קירל, כוכבת הפופ הצעירה, חתמה לפני 4 שנים על חוזה עם חברת "אטלנטיק רקורדס", שמייצגת אותה בחו"ל. אלא שהיום (שלישי) נודע על דרמה גדולה בחייה של הזמרת, כאשר היא החליטה להפריד כוחות מהסוכנות.
על פי הפרסום היום (רביעי) ב"מאקו", נודע כי מי שייצג מהיום את קירל בחו"ל הוא הסוכן שלה גם כאן בישראל, רוברטו בן שושן. על פי הדיווח, בן שושן פתח במיוחד עבור המהלך הזה, שככל הנראה היה ידוע מראש, שלושה משרדים בלוס אנג'לס, מיאמי וניו יורק.
עוד דווח כי אנשיה של קירל, מנהלים מגעים בימים אלו עם  חברת "דה אורצ'ארד", חברה בת של סוני, כך שאם המגעים בין הצדדים יצלחו עד לכדי חתימה על חוזה, החברה ורוברטו בן שושן ישתפו פעולה יחדיו בניהול הקריירה של הזמרת המצליחה, שמנסה לעשות את הפריצה גם מעבר לים.
כזכור, רק לפני מספר ימים, קירל הוציאה קטע שנראה כמו טיזר לשיר חדש. בסרטון חדש שעלה לחשבון הטיקטוק של הזמרת, היא נראית יושבת באולפן ומקליטה קטע לשיר שלה באנגלית. "זה מהיר מאוד, הקצב מהיר מאוד", אומרת קירל באנגלית שוטפת ולאחר מכן סופרת באנגלית. 
כידוע נועה קירל מנסה לבסס את מעמדה ככוכבת וזמרת גם בחו"ל, ובשנה שעברה דובר על כך שהיא תופיע במדיסון סקוור גרדן שבניו יורק. אלא שהמלחמה, ככל הנראה, שיבשה את הלו"ז של הזמרת וכעת לא ידוע מתי ההופעה הזאת תתקיים. בינתיים, היא כאמור מנסה לפלס את דרכה לשם בכל הכוח, אחרי שהחליפה כאמור את סוכנות "אטלנטיק" שייצגה אותה בחו"ל ברוברטו בן שושן.
תגובות לכתבה(7):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 6.
    ממש דרמה! החטופים שטרם חזרו זו דרמה!
    אורי 07/2024/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חוץ מזה, קצת יותר כשרון נדרש כאן
    סגור
  • 5.
    אטלנטיק היא לא סוכנות
    זה לא 07/2024/12
    הגב לתגובה זו
    2 0
    אטלנטיק רקורדס היא חברת תקליטים, לא סוכנות שמייצגת אמנים. הכתבה בכוונה מטעה? גורמים לזה להשמע כאילו אין הבדל גדול בין אטלנטיק לבין רוברטו בן שושן
    סגור
  • 4.
    קירל הגימיק שלך מיצה. תשירי שירים טובים (ל"ת)
    שחרזדה 07/2024/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 3.
    את מיזה מעניין
    את מי זה מענייין 07/2024/10
    הגב לתגובה זו
    3 0
    קודם שתלבש קצת צנוע ואחכ שתעניין מישהו בקהל בכלל!...
    סגור
  • 2.
    לא כוכב
    Omar 07/2024/10
    הגב לתגובה זו
    5 0
    יש מאות זמרות כמו נועה בארה"ב (סברינה קרפנטר, דואה ליפא, טיילור סוויפט) שעושות את אותו סגנון כמוה אבל פי 10 יותר טוב. נועה לא כשירה להפוך לכוכבת בינלאומית. פרק זמן. חברת אטלנטיק רקורדס לא ראתה איך הם יכולים להרוויח ממנה ועשו את הדבר ההגיוני ביותר: הפיל אותה.
    סגור
  • 1.
    הקירל הזו מענינת את היבן
    גברי 07/2024/10
    הגב לתגובה זו
    4 1
    הקירל הזו הבובה עשוית הפלסטיק חסרת כשרון זימרה או ריקוד מונעת עי מכונת יחסי ציבור עניפה .כולה עשוייה חומרים מלאכותיים כולל השפתיים החיוך המטופש והלוק הכללי הלא מחמיא.למה אתם במדיה מקדישים לדבר הזה כל כך הרבה ספייס בייחוד בימים אלה ???
    סגור
  • צודק
    צודק 07/2024/10
    הגב לתגובה זו
    2 0
    צודק במליון אחוז היא והלוקים לא אמורים לעניין מכלל משהו
    סגור