ויראלי

שימי תבורי מאיים אחרי חשיפת בנו: "אשלח אותו לכלא"

לאחר שבנו טען בראיון כי הוטרד מינית בגיל 8 על ידי אדם קרוב, אביו הבטיח: "אני מחזק את בני ונותן למצב להירגע. אחרי זה אני אלך ונשב יחד ואברר איתו לעומק בתקווה שהוא יפתח את הלב בפניי. לא יודע מי זה ומעולם לא שמעתי מבן אל, אחרת הייתי מכסח את מי שעולל לו את זה"
מערכת ice |  20
בן אל ושימי תבורי (צילום אינסטגרם/ בן אל תבורי, פלאש 90/ תומר נויברג)
בסוף השבוע האחרון, בן אל תבורי התראיין לתוכנית "אולפן שישי", שם שפך את הלב טושיתף בן אל את העיתונאי איתי סגל בשנים הקשות שעבר, הוא גם שיתף בסוד שהסתיר במשך שנים: "חוויתי הטרדה מינית כשהייתי ילד".
בשל המשפט הזה, אביו שימי תבורי הגיב בלעדית ל-TMI וטען: "אני מחזק את בני ונותן למצב להירגע. אחרי זה אני אלך ונשב יחד ואברר איתו לעומק בתקווה שהוא יפתח את הלב בפניי. לא יודע מי זה ומעולם לא שמעתי מבן אל, אחרת הייתי מכסח את מי שעולל לו את זה, דואג שישלח לכלא לכל חייו. אני לא מבין איך זה קרה לו ומי עולל לו כזה דבר. אני לא אירגע עד שאני אמצא את האנס הזה״.

יהודית באומן, אשתו של שימי הוסיפה :״ ליבי יוצא לבן אל ועכשיו אני גם מבינה יותר לעומק מה הילד עבר. יש דברים שמוטב לא להשאיר בסתר, ויש פחדים שאיש לא ידע ולא גילה ולא יכיר. המאבק שלו לשרוד ולהשתנות, הוא מאבק ענק וכל מי שעשה לו רע, יגיע שכרו . בן אל בחור טוב ואני מאחלת לו כוחות ומלטפת אותו כמו אמא שניה באהבת אם הבית. בן אל הוא מתנה מאלוהים לאבא, לכולם".
כאמור, תבורי נשאל האם הוטרד בידי אנשים קרובים אליו? כפי שאל סגל. "זה לא באמת משנה". באיזה גיל היית? "8", השיב תבורי. "סיפרתי רק ללינור (אברג'יל), היא נשבעה לי שהיא לא תספר לאף אחד. עשיתי אצלם שבת, הלכנו בשבת עם עגלה ברחוב ואורון היה מקדימה, ואז סיפרתי לה. רציתי לדעת איך היא התמודדה עם זה. היא היחידה שהבינה אותי. אני אגיד את האמת, גם בקריזות שלי ובדברים שלי, היא היחידה שהבינה אותי. אף אחד לא יבין, אי אפשר. זה לא משהו שיושב לך פה, עברתי אונס, אבל כנראה שבנשמה שלך הוא מציק לך. מכניס אותך לקריזה. רק בגיל 25 אני חושב שסיפרתי לאורטל, אחרי שתו נולד". 
"פחדתי שיגידו שאני הומו", המשיך תבורי ושיתף. "בגיל 8 לא ידעתי שזה אסור. בדיעבד אני מתחרט, מתחרט שנולדתי". האדם הזה חי? שאל סגל. "כן". זה דובר ביניכם פעם? "לא". הוא צופה עכשיו בכתבה הוא יודע ש...? "שיהיה לו לבריאות", פסק.
תגובות לכתבה(20):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 13.
    אוף איתכם, צאו לנו להוריד בבקשה ומהר. (ל"ת)
    שמנצ'יק 07/2024/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 12.
    בן אל, תשים את הסוטה בקלבוש,שיהיה לך שקט.
    ליליאנה 07/2024/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ככה זה עובד.לבריאות זה לא יהיה לו.
    סגור
  • 11.
    בן אל
    דני 06/2024/29
    הגב לתגובה זו
    1 0
    הנושא היה חייב בהקדם האפשרי טיפול א. טיפול טיפול דיסקרטי ב. טיפול משטרתי משפטי פלילי. ג. תשומת לב חמה של הורים הורים שילוו.
    סגור
  • 10.
    בן אל יקר. אף פעם לא מאוחר
    אמא 06/2024/29
    הגב לתגובה זו
    3 0
    ו..לא!!!! לא ״שיהיה לו לבריאות״. לשרוף לו את הנשמה לסוטה. אין מצב שהוא ייהנה מכך שייקח את זה לקבר. תדאג שהוא ירצה לרוץ לקבר. שלא ירצה להישאר פה. בטח אתה לא היחיד שהנבל פגע בו. אז תן לאבא לטפל בו. אם לא למענך אז למען כל הילדים שנפגעו מהסוטה. בהצלחה ילד טוב. מאמינה לכל מילה שלך. מחזקת אותך. אני אמא. ומעריכה את יהודית באומן שגילתה המון רגישות בכל השנים שנחשפנו אליה.
    סגור
  • 9.
    שמע נא שימי!
    אנדי 06/2024/27
    הגב לתגובה זו
    4 1
    האמת, לא כל העולם מסתובב סביבכם, יש לנו, תאמין לי! ככ הרבה כאב לב ובעיות פרנסה, בריאות, חוסר שקט, אי נעימות, עובדים כעבדים ומרוויחים בהתאם. לא כל העולם חייב לשמוע את מה שקורה בבית שלכם, לכולנו יש ילדים וכמו לך גם בעיות, פשוט תטפל במשפחה שלך בלי שהכל יהיה כתוב בחדשות, תודה.
    סגור
  • טען עוד
  • 8.
    לפרסם שמות סוטים
    פרח 06/2024/26
    הגב לתגובה זו
    6 0
    אין ברירה אחרת אם סוטים היו יודעים ששמם ותמונתם ומעשיהם יפורסמו הם יזהרו לא לגעת בילדים. הרי מעשיהם נעשים בסתר על ילדים שהם חלשים וחסרי הגנה מאמינים לחולי נפש ולפעמים מאוימים כשידעו שעלולים לגלות אותם הם יזהרו. אסור שפשעים כאלו יהיו מוגבלים בזמן לעונש. הגיע הזמן להחולים האלה ירגישו נרדפים כל חייהם.
    סגור
  • 7.
    נמאס כבר מהטיפוס הזה יאלה שחרר ....מחפש צומי על ריק (ל"ת)
    ניר 06/2024/24
    הגב לתגובה זו
    5 11
    סגור
  • הלוואי שיקרה לך ריק כזה,עוד הלילה (ל"ת)
    לניר 06/2024/30
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • נוראי
    מירי 07/2024/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בן ילד טוב אתה צודק אף אחד לא יבין אותך. אבל שמחה שהוצאתי את הסוד האכלוס ששמור אצלך בנשמה מקווה שכעת תרגיש טוב לאחר שסיפרתי. אף פעם לא לשמור דברים כאילו בלב . אתה אבא טוב וזמר טוב ואני מעריכה אותך. .היה בריא ושמח בנשמה.
    סגור
  • נני 06/2024/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בן אל
    סגור
  • 6.
    בן אל תבורי
    רות יהל 06/2024/23
    הגב לתגובה זו
    3 0
    כשהלב בוכה...
    סגור
  • 5.
    שייצא עם נוצריות וישכח מהשטויות
    אהרון 06/2024/23
    הגב לתגובה זו
    0 10
    ליהודי אין שום אופציה לקבל מגע מיני מאישה יהודייה לכן הגברים מלא עם שטויות בראש , שייצא עם נוצריה והוא יירגע ויעזוב את השטויות שלו בראש
    סגור
  • 4.
    אם אתה יודע מי הנבלה,חובה שתשלח לכלא (ל"ת)
    מורדי 06/2024/23
    הגב לתגובה זו
    12 1
    סגור
  • ואם הנבלה היה ילד בעצמו?
    מאור 06/2024/23
    הגב לתגובה זו
    4 2
    המון אנשים שפוגעים מינית הם כאלה שנפגעו בעצמם, זה מעגל שצריך לעשות לו סוף.
    סגור
  • 3.
    די
    זיו 06/2024/23
    הגב לתגובה זו
    2 9
    איפו הבכיין הזה עושה מילואים?דייייי
    סגור
  • 2.
    שימי תירגע . הוא לא יגיד לך מי זה .
    דר 06/2024/23
    הגב לתגובה זו
    2 10
    כי פשוט אין אחד כזה .. הבן שלך ממציא המצאות מהעולם השלישי . כדי לצאת בסדר . סובל ממניה, סובל מזה , וסובל מזה .. ועל הדרך המצי אגם את הדבר הזה .. אז שתדע לא היה כלום .
    סגור
  • דר. כשאתה חושב כך
    אמא 06/2024/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מציעה לך שתשגיח על הילדים שלך. אתה עיוור!!! ילדים יודעים היטב להסתיר מעשים כאלה (וזה קורה המון) בגיל מבוגר זה יו א. שמור על הילדים שלך ובבקשה אל תהיה תמים או טיפש.
    סגור
  • 1.
    מה לא עושים כדי לעשות באז (ל"ת)
    ששון 06/2024/23
    הגב לתגובה זו
    4 18
    סגור
  • אתה רשע וחסר לב. (ל"ת)
    מורדי 06/2024/23
    הגב לתגובה זו
    8 7
    סגור
  • זמר מצליח ואהבת לרעך כמוך
    רחלי 06/2024/23
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אהבה זה 13 ו26 בגימטריה שם ה' איזה חלק יש לכם אם אתם לא מכבדים בעולם הזה?
    סגור