ויראלי

גל גדות מברכת על השבת החטופים: "ברוכים הבאים הביתה"

גל גדות ברכה היום על השבתם של ארבעת החטופים לארץ, משבי החמאס בעזה. גדות הזכירה: "120 בני ערובה נוספים עדיין מוחזקים בשבי חמאס. אנחנו מכים לכל אחד ואחד מכם"
רוני שיינר | 
גל גדות (צילום יוטיוב/ Netflix)
השחקנית גל גדות התייחסה היום למבצע החילוץ המוצלח של ארבעת החטופים והחזרתם לאדמת ישראל ולבני משפחתם. החטופים שחולצו היום כשהם בחיים ובמצב בריאותי טוב, הם נועה ארגמני, אלמוג מאיר, שלומי זיו ואנדרי קוזלוב. 
גדות, אחריה עוקבים 108 מיליון איש מרחבי העולם, כתבה: "ברוכים הבאים הביתה. 120 בני ערובה נוספים עדיין מוחזקים בשבי חמאס. אנחנו מכים לכל אחד ואחד מכם".

מברכת על חזרתם הביתה. גל גדות (אינסטגרם)
משעות הבוקר, מברכים כוכבי הביצה על המבצע המוצלח ועל חזרת החטופים לביתם.  
אייל גולן כתב: "ישתבח שמו לעד! דמעות של התרגשות ושמחה אמיתית". סטטיק כתב: "סוף סוף נקודה של אור! אני רושם עם דמעות! כמה חיכינו להודעה משמחת, אני לא מאמין. ועדיין- להחזיר גם את כל האחרים עכשיו!". דנה אינטרנשיונל כתבה: "מהרגעים האלה שהבכי משתלט ואין מילים. אין". 
נועה קירל כתבה: "ההותר לפרסום הכי משמח שיכל להיות! התרגשות ואושר! אין כמו החיילים הגיבורים שלנו. ברוכים הביתה- נועה, שלומי, אלמוג ואנדרי. בתפילה ענקית לראות גם את השאר חוזרים בהקדם". עדן גולן כתבה: "אני הולכת לישון כל יום בתקווה שהמדינה שלנו והעם שלנו יתעוררו מהסיוט הזה. היום אנחנו זוכים לראות הצצה קטנה של אור ותקווה. ברוכים הבאים הביתה נועה, שלומי, אנדרי ואלמוג. אמן ונראה את כל החטופים שלנו בבית בקרוב". 

הסטורי שפרסמה נועה קירל (אינסטגרם)
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה