ויראלי

שירי מימון נותרה בהלם: "לזה לא ציפיתי"

שירי מימון, תכננה חגיגות יום הולדת 43 מצומצמות בעקבות המצב, והזמינה מספר חברים לביתה. אלא שבתוך זמן קצר, יום ההולדת המצומצמת הפכה למסיבה ענקית אליה הזמרת ממש לא הייתה מוכנה: "רציתי משהו ממש בקטנה"
מערכת ice |  5
שירי מימון (צילום קשת 12)
שירי מימון, הזמרת המצליחה ושופטת "הכוכב הבא" בקשת 12, חגגה בסוף השבוע האחרון את יום הולדתה ה-43 בביתה, יחד עם חבריה הקרובים. מימון חשפה כי חשבה תחילה לציין את יום הולדתה בחגיגות אינטימיות עם בני משפחתה בלבד, זאת בעקבות המצב, אך התחרטה ושלחה למספר חברים הודעה.
מימון העלתה אמש (שבת) סטורי לחשבון האיסנטגרם שלה, בו חשפה כי הזמינה מספר חברים לחגיגה אינטימית, אלה שהייתה בהלם לאן שהאירוע הזה התפתח והפך לחגיגה של ממש.
אל הסטורי שהעלתה מימון לחשבון האינסטגרם שלה היא צירפה תמונה שלה מהחגיגות בביתה וכתבה תחילה: "אז מהרגע להרגע הרגשתי שבאלי לראות חברים ולחגוג יום הולדת בבית".
מימון המשיכה וסיפרה בהתרגשות: "שלחתי הודעות בואו אליי בחמש נרים לחיים. משהו בקטנה. התקשרתי למשה שהוא חבר שלי וגר לידי, יש לו קייטרינג הכי טעים בעולם שנקרא "שהחיינו" והוא היה פנוי! התקשרתי לאשר בן לולו שהוא גם חבר וגם דיג'יי ושאלתי אם הוא פנוי לאיזה שעתיים לשים קצת מוזיקה. ממש בקטנה. ולזה לא ציפיתי".
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 5.
    שירי מימון
    ליבנת 08/2024/31
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שירי מימון הצעקנית הנוראית .נו תעזבי בילבלת את המח כאילו את איזה משהו גדול במדינה .חוץ בשירה מלצעוק אין בך גלום .ועוד את מעבירה בקורת על אחרים ששרים ואת בעצמך לא יודעת לשיר בכלל .כולם אומרים היא צועקת בלי סוף .אז ילא תעופי ולא תחסרי לאף אחד.לכי היום לפניי מחר.מה כל הרעש שרת עושה ? שיי מהפוזות
    סגור
  • 4.
    אין לנו ארץ אחרת גם אם אדמתי בוערת
    דינה 08/2024/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    את מעדיפה להישאר שם בדרום אמריקה? תישארי אם רע לך פה. למרות הכל ישראל המדינה הכי נפלאה והיא שלנו ושל אבותינו. אולי קצת לרענן זכרונך.
    סגור
  • 3.
    שירי מימון
    מאיר 08/2024/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אני מאחל לך ולילדים הצלחה איפה שתהיו. רק עופי לנו מהעניים שלנו אני מעולם לא שמעתי שיר שלך אז כך לא תחסרי לי
    סגור
  • 2.
    עד היום הערכתי אותך...עכשיו ממש לא (ל"ת)
    שוקי 08/2024/26
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 1.
    מזל טוב
    לידיה 08/2024/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אין לנו ארץ אחרת
    סגור