ויראלי

שירי מימון אופטימית: "בתוך תוכי אני חושבת שזה יקרה"

בדומה ללא מעט סלבריטאים ואושיות רשת, גם הזמרת שירי מימון התייחסה לטרגדיה בה נהרגו שלושה חטופים מאש צה"ל בעזה: "קראתי שאחרי החושך מגיע האור, קשה לי לראות את זה קורה אבל בתוך תוכי אני חושבת שזה יקרה"
מערכת ice | 
שירי מימון (צילום אוהד רומנו)
לאחר הטרגדיה שהתרחשה לפני כניסת שבת, עת נהרגו שלושה מהחטופים מאש כוחות צה"ל בשכונת סג'עייה ברצועת עזה, התייחסו לכך רבים מחברי הכנסת וגם לא מעט סלבריטאים ואושיות רשת.
אחת מהם היא הזמרת שירי מימון ששיתפה בסטורי בחשבון האינסטגרם את תחושותיה: "אי אפשר כבר להכיל את החדשות ולחשוב על הלב של המשפחות- מתקווה מסחררת להתרסקות. אני בוכה כל יום עם כל חטוף או חטופה שלא יחזרו ועם כל חייל שמשליו בחייו".
הזמרת נתנה גם אותות של תקווה: "קראתי שאחרי החושך מגיע האור, קשה לי לראות אותו מגיע אבל בתוך תוכי אני חושבת שזה יקרה. בינתיים הלב מתקשה לעכל, המוח מסרב להאמין. מגיע לנו שבוע שקט ומלא בבשורות טובות, אמן".

כזכור, ביום שישי בערב הודיע דובר צה"ל כי חיילי צה"ל הרגו בשגגה שלושה מהחטופים בעת שברחו משוביהם תוך הפצצות של חיל האוויר. כוחות צה"ל חשבו כי מדובר במחבלים ופתחו לעברם באש, שני חטופים נהרגו במקום, החטוף השלישי הספיק לברוח לתוך הבניין שהופצץ, אך יצא שוב בקריאה לחיילי צה"ל "הצילו אני יהודי", למרות זאת חיילי צה"ל ירו בו והרגו גם אותו.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה