ויראלי

בן כספית נגד ינון מגל: "לא הייתי מתפלא אם זה אתה"

שני העיתונאים שוחחו על אירוע הנחת התפילין של ראש הממשלה בנימין נתניהו. מגיש ערוץ 14: "הסיפור חזק כי זה תפילין של חייל שנפל". פרשן חדשות 12: "הוא בן 75 וזו תמונת התפילין הראשונה שלו, מישהו הדריך אותו"
מערכת ice |  2
ינון מגל, בן כספית (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל)
בן כספית וינון מגל התייחסו במהלך השידור היומי בתחנת הרדיו 103FM לאירוע הנחת התפילין של ראש הממשלה בנימין נתניהו. בתוכנית שקיימו הבוקר (שני) ציין העיתונאי ומגיש "הפטריוטים" בערוץ 14 ינון מגל כי מדובר ב"תמונה חזקה". לדבריו, "הסיפור חזק כי זה תפילין של חייל שנפל, ואמו ביקשה שנתניהו יניח את התפילין הללו".
מגל הסביר את העניין האישי שלו במעמד הנחת התפילין. "מבחינתי תפילין מזכיר לי קמע. זה נותן לי תחושה של הגנה. אני לא משכנע אף אחד להניח". מגיש "פגוש את העיתונות" בערוץ 12, צינן מצדו את ההתלהבות.  "הוא בן 75 וזו תמונת התפילין הראשונה שלו. מצד שני לי אין עדיין תמונת תפילין. מישהו הדריך אותו, לא הייתי מתפלא אם זה אתה".
"אני מכיר הרבה אנשים שתפילין מחזק אותם", הוסיף כספית. "צריך להאמין, פעם ראשונה שיש יום זיכרון בתוך מלחמה. לא חשבתי על זה. פעם ראשונה שאנחנו תוך כדי מלחמה ממש. הכל מתערבב, המצב לא נהיה יותר טוב אלא רע יותר".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    הנחת תפילין
    יופית 05/2024/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ינון כל הכבוד תרביץ תורה באלה שאבדו את הדרך גם בגיל 75 אפשר להניח תפילין אבל זה נתניהו אז בן כספית כל פעם שרואה את נתניהו יש לא צרבת
    סגור
  • 1.
    גם כשהוא שם תפילין כואב לך? הלוואי יניח תפילין כל יום (ל"ת)
    אמן 05/2024/13
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור