ויראלי

עדן חסון זועק: "נאצים מסוג חדש, לא שונים מהגרמנים"

הזמר האהוב עדן חסון, שיתף טקסט מצמרר לרגל ערב יום השואה וכתב: "היום, 91 שנים אחרי, אנחנו מתמודדים עם נאצים מסוג חדש, שאינם שונים מהגרמנים של אותן שנים. מחובתנו להמשיך לצעוד בראש מורם ולהיות גאים על הזכות להיות יהודים"
מערכת ice | 
עדן חסון (צילום אינסטגרם @edennhason)
הזמר האהוב עדן חסון, שיתף אמש (ראשון), ערב יום השואה, טקסט מצמרר וחשוב מאוד לסטורי בחשבון האינסטגרם שלו, בו שיתף את העוקבים שלו בנוגע לתחושותיו על ערב יום השואה, בדגש על המצב הקשה של היהודים בעולם וגם כאן בישראל כיום.
בסטורי ששיתף חסון נכתב: "אירועי השנה האחרונה גרמו לנו ולדור הצעיר להבין טוב יותר את החשיבות של היום הקשה הזה. השואה החלה לפני 91 שנים ונמשכה כ-12 שנים בהם ניסו להכחיד אותנו כעם. לא כמדינה, אלא כל יהודי מעצם היותו יהודי".
 
בהמשך, השווה חסון את מרצחי החמאס לנאצים: "היום, 91 שנים אחרי, אנחנו מתמודדים עם נאצים מסוג חדש, שאינם שונים מהגרמנים של אותן שנים. נאצים ששרפו, אנסו, רצחו גברים, נשים ותינוקות על עצם היותם יהודים. יש כל כך הרבה מה ללמוד מהדור הישן, מכל הניצולים שמספרים בגבורה על הזוועות שעברו כי הרי עם שאין לו עבר אין לו עתיד".
לסיום, שלח חסון מסר לאזרחי ישראל: "אנחנו, מחובתנו להמשיך לצעוד בראש מורם, להיות גאים על הזכות להיות יהודים עם מדינה שאמנם לא קל לחיות בה, אבל לתפארת וכזו שאין לה תחליף".
הסטורי של עדן חסון
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה