ויראלי

פיינליסטית "הכוכב הבא" בפיצוץ מפתיע: לא תאמינו עם מי הסתכסכה

אור כהן, פיינליסטית "הכוכב הבא לאירוויזיון" שסיימה במקום השני והמכובד, נמצאת בסכסוף מפתיע עם בת דודתה תהל, שזכורה לכולנו מהעונה האחרונה של הסדרה, כאשר השתיים נמצאות בנתק מוחלט ולא מדברות אחת עם השנייה
מערכת ice |  1
גמר הכוכב הבא 2024 (צילום שי פרנקו)
אור כהן היא ללא ספק אחת המתמודדות החזקות ביותר בשנים האחרונות, לא פחות מכך, בתוכנית "הכוכב הבא" בקשת 12. בעונה האחרונה, בה זכתה עדן גולן, כהן הייתה הפייבוריטית לזכייה יחד עם גולן, וסיימה בסופו של דבר במקום השני והמכובד.
למי מאיתנו שראה את העונה האחרונה של "הכוכב הבא לאירוויזיון" בטח זוכר את בת דודתה של אור כהן, תהל, שהייתה אחת הדמויות המפתיעות של העונה אחרי שהתחברה עם אסי עזר ורותם סלע, וכמעט בכל פרק של הריאליטי מוזיקה בו אור כהן שרה, עברו לדבר עם תהל שהפכה לכוכבת של ממש בעונה הזו. גם אחרי שהסתיימה העונה, תהל ואור כהן המשיכו לככב, הפעם ברשתות החברתיות, שהעלו לשם סרטונים רבים שקיבלו חשיפה גבוהה מאוד.
 
אמש (חמישי) נודע על דרמה גדולה מאוד במשפחתה של כהן, אחרי שערן סוויסה פרסם ב"ישראל היום" כי השתיים נמצאות בסכסוך מפתיע במיוחד ולא מדברות אחת עם השנייה. על פי הדיווח של סוויסה, מדובר במשבר של ממש והשתיים כאמור לא מדברות אחת עם השנייה, אך לא ברור עדיין מה הוביל לפיצוץ הגדול.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    2 ערסיות (ל"ת)
    ישראל 04/2024/26
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור